• In de laatste paar dagen dat ik hier ziek op bed lig lees ik best wel veel, dus ik zoek nog een paar nieuwe.

    Ik lees wel:

    - Harry Potter
    - Fantasy
    - Thriller/horror.
    - Drama
    - Verhalen die nergens op slaan en gewoon gaan om lol, drank, feestjes. Een soort Jersey Shore dus.
    - The Hunger Games


    Liever niet

    - Justin Bieber
    - One Direction
    - Twilight

    Zelf ben ik net begonnen met dit verhaal




    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?
    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/

    en zou het leuk vinden als mensen een kijkje willen nemen

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 19:39 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    The lost princess


    We are all exploirers trying to find ourselves.



    Korte uitleg van het verhaal:
    Ciara is een prinses in een andere wereld, ver weg van de aarde. Alleen was het met haar geboorte te gevaarlijk voor haar om in deze wereld te blijven leven. Daarom hebben haar ouders besloten haar naar de aarde toe te sturen, waar ze veilig als wees zou kunnen leven. Wel hebben haar ouders besloten haar op haar achttiende verjaardag terug te halen. Dit zorgt ervoor dat ze als ze op haar achttiende verjaardag door een oude poort fiets om naar school te komen, niet aan de andere kant van de poort verder fiets, maar door deze poort in haar eigen wereld beland. Natuurlijk snapt ze hier niks van en na een aantal dagen reizen komt ze iemand tegen, waar ze haar verhaal aan kan vertellen en die haar meeneemt naar het kasteel. Wat zal er gebeuren als ze erachter komen dat ze de verloren prinses is?


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ditvis een fantasieverhaal:

    A place behind the earth || Nencya



    Lia is een doodgewoon meisje. Nou, misschien is ze zelfs minder dan doodgewoon. Ze is gewoon een obstakel op de aarde. Een onbelangrijk persoon waar niemand naar omkijkt. Niets in haar leven is fijn, maar als ze opeens een kaart krijgt van iemand, wordt haar leven anders. Misschien is ze nog steeds een obstakel op de aarde, maar ergens anders denken ze er misschien wel heel anders over.

    Written by: AlInZayn
    Written: Dutch
    Spoken: Dutch
    Starts: 9th of April 2012