• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jillana - District 2

    'En de vrouwelijke tribuut van district 2 is.. Nessarose Jesary!' Ik kijk naar het meisje dat begint te lopen, ik schat haar 12. En ik kan het echt niet laten. 'Ik meld me aan als tribuut!' roep ik, en loop met een grijns naar het podium.


    El Diablo.

    Zefli V. Crawlaster

    Een beetje leeg sta ik op het plein waar de reaping plaatsvindt. Het is mijn laatste jaar dat ik getrokken kan worden. Welke zijn de kansen dat het daadwerkelijk ook zo is? Dat neemt niet weg dat ik het verschrikkelijk vind voor de anderen diens namen afgeroepen worden. Niemand weet precies waar zich aan te verwachten. In spanning sta ik af te wachten terwijl district per district overlopen wordt. Uiteindelijk is het de beurt aan district 8. Er wordt een arme knaap met de naam Zefli Crawlaster afgeroepen. Het duurt twee seconden te lang voor ik besef dat ik die stakker ben met wie ik net nog medelijden had. Ik hoor mijn moeder achter me huilen en durf me niet omdraaien omdat ik weet dat ik het dan ook niet drooghoud. Mijn benen slepen me het podium up. Dit kan niet waar zijn. Ik vraag me af wat ik gedaan heb dat ik zulk een Karma verdien. Ik draai me net om naar de menigte wanneer ik hoor hoe het meisje van mijn district wordt afgeroepen. Mijn ongeloof wordt nog groter. Het is namelijk mijn nichtje Sanri. Ik zie hoe ons moeders elkaar in de armen vliegen, de een probeert de ander recht te houden al slagen ze er allebei niet in. Mijn knieën knikken terwijl ik gelaten mijn ogen neersla.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Lisanne, wij zijn district 8 :')]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sanri O. Canamint ~ District 8


    Ik storm op Zefli af als zijn naam wordt omgeroepen en kijk hem medelijdend aan. Voor hem moet het wel minstens zo erg zijn als voor mij.
    'Dit kan niet. Zou het bedrog zijn? Toeval bestaat toch niet,' fluister ik, terwijl ik tranen voel opkomen. 'Volgens mij laten ze ons expres tegen elkaar vechten. Voor het drama, weet je wel.'
    Ik luister niet aandachtig naar de namen die nog meer worden voorgelezen. Mijn wereld is toch al in elkaar gestort.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Roane schreef:
    [Lisanne, wij zijn district 8 :')]

    [Ja, trololo, was er niet bij met m'n hoofd :'D]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Lisbe M. Walkorchid.

    Ik voelde mijn handen zweten en ik hield mijn zusje tegen mij aan. 'Rustig maar, Jawill, je bent nét twaalf... Ze nemen jou niet...' zei ik en ik voelde haar natte ogen tegen mijn borst.
    'En de vrouwelijke tribuut voor district twaalf... Is Jawill Walkorchid van twaalf jaar oud! Kom maar hierheen, Jawill-' zei de vrouw met een grimas en mijn zusje gilde. Mijn hart bonsde in mijn keel en ik trok me los uit het publiek.
    'IK DOE HET VRIJWILLIG!' riep ik hard. 'IK BEN VRIJWILLIGE TRIBUUT VOOR DISTRICT TWAALF!' riep ik nog harder. Mijn hart sloeg steeds sneller.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bethleen Solis Twirlbalm - District 6
    Ik wierp nog een nerveuze blik achterom, naar mijn ouders. Mijn moeder zag er bleek en banger uit dan ik en mijn vader keek nietsziend naar het hek. Ik keek trillend toe hoe ze de namen voorlas en voelde dat mijn vrienden hard in mijn hand kneep. Ik merkte nauwelijks dat ik dat zelf ook deed.
    "Het komt goed. Er zijn zoveel mensen, je word echt niet gekozen," fluisterde ik zachtjes.
    "En de meisjestribuut voor district 6..." Ik hield mijn adem in, zei niks en wachtte. Ik was zo nerveus, zo zenuwachtig en wenste zoals ik nog nooit iets had gewenst, dat wij het niet waren. En zij was het ook niet.
    "Bethleen Twirlbalm, een applaus!" Ik was het. Ik wist alleen niet meer hoe ik naar dat podium moest lopen. Ik wist niet meer hoe ik me moest bewegen.
    Ik wist niet meer hoe ik adem moest halen.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:20 ]


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Jillana

    Ik kijk grijnzend naar de angstige mensen naast me, ikzelf sta met een ego-boost grijns op het podium. Het is wel een beetje duidelijk wie gaat winnen. Maargoed, waar zijn de andere beroeps?


    El Diablo.

    Dhelia Forgrass - District 7
    Ik kijk even naar het koppeltje uit acht die één voor één worden opgenoemd. Hadden ze een relatie, bevriend met elkaar? Bijtend op mijn onderlip klem ik mijn handen voor mijn lichaam en weet dat ik er een stuk jonger uit moet zien dan ik werkelijk ben op dit moment. Ongewapend, bang voor wat er komen zal. Een klein kuchje verlaat er ondanks dat mijn lippen, hopend dat het tweetal opkijkt. Ik wou mijn kansen niet verpesten in de arena, maar dit, dit zou het me wel heel gemakkelijk maken. Snel wees ik op de camera's. Als ze zich zo emotioneel gedroegen, zou niemand hun willen sponsoren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Zefli V. Crawlaster

    Sanri gooit zichzelf in mijn armen. Ik hou haar stevig tegen me aan.
    'Dit kan niet. Zou het bedrog zijn? Toeval bestaat toch niet,' fluistert ze. 'Volgens mij laten ze ons expres tegen elkaar vechten. Voor het drama, weet je wel.'
    Ik zucht en schud mijn hoofd. Ik heb er geen idee van.
    'Ik ga niet tegen jou vechten, Sanri,' zeg ik luid genoeg zodat de dame die ons namen afgeroepen heeft het ook kan horen. 'Als ik ten onder ga dan is het door mijn laatste poging om jou te beschermen.'
    Ik trek haar nog een keer dichter tegen me aan. Het is onrechtvaardig. Ze is veertien. Ik ben al blij dat er geen twaalfjarig knaapje naast haar moet vechten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Sanri O. Dreamcanamint ~ District 8

    Ik kijk op als ik achter me een kuchje hoor en zie het meisje uit zeven staan. Ze wijst naar de camera's. Bijna wil ik mezelf wel voor mijn kop slaan. Echt alles wordt gevolgd. Ik knipoog naar haar in de vorm van een bedankje en draai me weer om als de vrouw met één of ander flutverhaal begint.
    'Zucht, zucht en nog eens zucht,' mompel ik tegen niemand in het bijzonder.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:22 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Aminia Narkeasha~District 1
    Ik sta al een tijdje verveeld op het podium. Aangezien ik in District 1 woon en ik een meisje ben werd ik als eerste opgeroepen. Terwijl ik naar de camera glimlach bekijk ik uit mijn ogen de andere kandidaten. Tot nu toe heb ik niet echt hele sterke concurrentie gezien.

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lisbe M. Walkorchid - District 12 - Vijftien jaar oud

    'Ik laat jou niet gaan,' zei ik tegen mijn zusje en gaf haar een snelle knuffel, om vervolgens het podium op te moeten lopen samen met een jongen die ik nog niet kende. 'Hallo.' zei ik tegen hem en ik schudde zijn hand.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jillana

    Ik kijk even naast me, en zie een meisje ( Aminia ). 'Deze andere sukkels gaan nooit winnen, dat zeg ik alvast' grinnik ik tegen haar. Ik bestudeer haar even, ze komt uit district 1. Hello Beroeps!


    El Diablo.

    Dhelia Forgrass - District 7
    Ik zie het meisje opkijken, ze knipoogt naar me en neemt meteen een normale houding aan. Ik grijns even en knik dan beleefd, haal mijn schouders op. Het was niets. Ik wou haar kansen niet verspillen. Hoe oud zou ze zijn? Vijftien? Zeker niet ouder. We hadden niet te klagen, er waren in ieder geval geen twaalfjarige deelnemers.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.