• District 1

    Jongen. Merwin
    Meisje. LovingStyles

    District 2

    Jongen. NewUsername
    Meisje. MEGUSTAZAYN

    District 3

    Jongen. Howler
    Meisje. Girly23July

    District 4

    Jongen. Narissa
    Meisje. Buzolic

    District 5

    Jongen. PeetaMallark
    Meisje. xMockingbird

    District 6

    Jongen. Merwin
    Meisje. Howler

    District 7

    Jongen. HurtedHeart
    Meisje. Everdeen

    District 8

    Jongen. Roane
    Meisje. Blathers

    District 9

    Jongen. rosaatjuh
    Meisje. HurtedHeart – want district 1 was al bezet.

    District 10

    Jongen. Girl23July
    Meisje. Appelstroop

    District 11

    Jongen. LovingStyles
    Meisje. MisaAmane

    District 12

    Jongen. Diapal
    Meisje. Colorblind



    Zou jij kunnen overleven, alleen en in de wildernis? Wanneer alles en iedereen erop gebrand is dat je de ochtend niet levend haalt? Winnen betekent eeuwige roem en rijkdom. Verliezen betekent een zekere dood. De Hongerspelen zijn begonnen...

    HAPPY HUNGERGAMES



    Deze RPG is gebaseerd op de Hongerspelen, een boek van Suzanne Collins. Nederland en België in de verre toekomst verdeeld in (...) districten, die samen Nergië vormen, een soort klein Panem. In deze RPG speel je een tribuut en zul je moeten knokken voor je leven, om daarmee de ultieme prijs te winnen:

    Overleving.








    Waar gaat het in deze RPG om?

    In deze RPG gaat het allereerst om het hebben van lol. Zoals in de originele Hungergames, zullen er mensen sterven, maar dit gebeurt alleen als de persoon daar zelf toestemming voor heeft gegeven, of als de persoon langer dan tien dagen niets van zich laat horen. Als je nou een tijdje niet online kunt komen; meld het dan in DIT topic.
    Daarbij horen natuurlijk een paar regels;

    - Verwond mensen niet zodanig (MET TOESTEMMING GELDT DEZE REGEL NIET) dat ze zich niet kunnen voortbewegen.
    - 16+ MAG, maar hou het netjes; we zijn niet in een seksclub.
    - Stukjes zijn langer dan drie regels, ik wil geen oneliners.
    - Wees aardig tegen elkaar als je off-RPG gaat en gebruik daarbij HAAKJES: [ en ] of { en } of ( en ). OFF-topic kun je hier praten.
    - Topics worden alleen door mij aangemaakt, anders wordt het hier een rotzooitje ;)
    - En last but not least wil ik jullie veel plezier toewensen. Happy Hungergames, may the odds be EVER in your favor!




    Welcome to Nergië. The United States of the Netherlands and Belgium.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:33 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jilanna

    Ik grinnik, ik had een slimme tactiek. Nu acteerde ik als het trutje Jillane, maar in de arena word dat even anders. Ik grijns als ik eraan denk. In ieder geval zorgen voor eten en wapens en dan, killen maar!

    [Wie is Mary Sue? x3 ]


    El Diablo.

    [Een "perfect" persoon. En ik dacht dat ik dat in het rollentopic gezet had?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    -

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 23:03 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bethleen Twirlbalm - District 6
    Ik liep voorzichtig naar de jongen toe.
    "Sage, toch?" fluisterde ik. Sage knikte. "Waarom staar je naar me?" vroeg ik een stuk brutaler dan ik me voelde.

    Leanry Jumbix - District 3
    In mijn hoofd was ik plannen aan het maken. Van buiten probeerde ik stoer en arrogant te lijken. De meisjes naast me waren duidelijk brutale types. Misschien meer directe aanvallers, waarschijnlijk. Een ander meisje vlakbij was nogal stil, maar keek ondertussen onderzoekend om zich heen.
    Iemand die je van achteren aanvalt, dacht ik. Dit moest te doen zijn met een goede voorbereiding.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    [howler kennen onze personages elkaar?]
    [appelstroop zelfde vraag.]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [ Oow, sorry!!]

    Jillana

    'Ze denkt vast dat ze heel wat is, ze kan vast nog niet eens een mes in een konijnenoog werpen' grom ik, en kijk haar dreigend aan. Jep, messen werpen is mijn grote talent.


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    [ Oow, sorry!!]

    Jillana

    'Ze denkt vast dat ze heel wat is, ze kan vast nog niet eens een mes in een konijnenoog werpen' grom ik, en kijk haar dreigend aan. Jep, messen werpen is mijn grote talent.


    [Daarmee bedoel ik dus dit. Iemand die zichzelf te perfect schetst / te perfect gedraagt en géén enkel gekrenkt haartje heeft, snap je?]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [Oow, ik wou eerder doen dat ze doet alsof ze perfect is, maar zelf weet dat het niet zo is x3 ]


    El Diablo.

    [@ Girly23July Misschien van school of zo? Niet heel erg goed.]

    Bethleen Twirlbalm - District 6
    "Niks," antwoordde Sage. Ik was verbaasd. Geen arrogant, gemeen, brutaal antwoord. Hij klonk zowaar vriendelijk. Achter nervositeit zat vriendelijkheid. Wie had dat gedacht?

    Leanry Jumbix - District 3
    Ik keek opzij naar Fayza. Ik kende haar niet heel erg goed, maar het was een vreemd idee om haar te moeten doden. Ik wist niet of ik dat wel kon. Daar moest ik niet aan denken. Er was grote kans dat ze wel werd vermoord door een ander. De woorden klonken kil en pijnlijk in mijn hoofd. Wreed, afschuwelijk. En toch waar.


    Dit bericht bestaat niet. Het is een illusie.

    Lisbe M. Walkorchid - District 12 - Vijftien jaar oud.

    'Pas. Op. Je. Woorden,' zeg ik bijtend. 'Jij bent hier uit arrogantie, ik ben hier uit moed. Mijn zusje was getrokken, remember? Ik wilde niet dat zij zou sterven in de arena. Denk daar maar eens over na voordat je je grote bek opent.' zeg ik hard en lach dan naar het publiek.
    'Ik ben Lisbe Malda Walkorchid,' zeg ik in de microfoon. 'Tribuut van district twaalf. Ik ga dit winnen, voor mijn familie.' zeg ik en ik lach breed.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Jillana

    'Opschepper' mompel ik. En kijk weer in het publiek. Ik zie mijn broer zijn hand langs zijn keel halen en ik grinnik. Snel knik ik en kijk weer naar de anderen.


    El Diablo.

    [Noo, ik heb het begin gemist D: Waar zijn we? Ik zag net dat sommige tributen elkaar al ontmoet hebben, hoe kan dat zo snel? Waar spring ik in?]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    [je bent zojuist gekozen en staat op het podium naast de rest]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    [De rest? Waar zijn we dan, niet in de eigen districten? *even informatie verzamelen voor ik een hele verkeerde post in elkaar flans 8D*]


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    [De rest? Waar zijn we dan, niet in de eigen districten? *even informatie verzamelen voor ik een hele verkeerde post in elkaar flans 8D*]


    [de districten worden allemaal in één keer gekozen, op één dag, op één plaats. dit om het gemakkelijker instromen te maken]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!