• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ariana staat er ook al even bij.]

    Ariël

    Ik stond op en liep weg van het strand. Ik liep mijn hutje in en zag dat ik de zee inkon vanaf het terras. Ik zag ook nog een paar stoelen, dus ging ik in 1 van de stoelen zitten en liet mezelf drogen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 11:58 ]

    Ziad

    Nu ik mijn huisje heb ontdekt, besluit ik de rest van het strand te verkennen.
    Dit is echt geweldig. Alles is luxe en modern.
    In mijn hutje heb ik slippers aangedaan, waarmee ik nu over het zand loop. Een eindje verderop zie ik een ander huisje staan, maar deze is langwerpiger. Ik denk niet dat het een eigendom van één van ons is.
    Als ik dichterbij ben zie ik dat het een bar is. Hmm, ik heb wel zin in een drankje.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nathan

    Geweldig, dat gezicht van haar ook. 'Lexi, Lexi. Bij jongens werkt alleen omgekeerde psychologie.' Grinnikte ik. Plotseling hoorde ik een vaag bekende stem achter me. 'Uh, hoi.' Ik trok mezelf op de kant. 'Hey... Ariana?'

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 9:11 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [@ xYoung ik had in je gb Ella geschreven maar dat klopte dus niet --]

    Ariël

    Ik sta op en loop naar binnen. Ik neem een andere bikini en doe hem aan. Daarboven trek ik een shortje aan. Ik vlecht mijn orde haren en loop mijn hutje uit. Ik vraag me af wie mijn kamergenoot is. Ik loop terug naar het zand en loop naar Daniël. "Het spijt me dat ik daarnet wegliep, het ligt niet aan jou hoor, ik heb niet echt leuke herinneringen bij iemand die tegen me roept" mompel ik zachtjes.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 11:57 ]

    [Jessy staat nog steeds bij Nathan enzo?]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 11:57 ]

    [@Lacrima: Okay, ik dacht al..]

    Daniël.

    Verveeld blijf ik op het strand zitten. Met mijn ogen volg ik het af en aan spoelen van de zee. Dat Ariël weg gelopen is heeft me toch wel ergens pijn gedaan. Ik kan er niet tegen als ik iemand kwaad of verdrietig maak. Laat staan een meisje. Wanneer er een schaduw over me heen valt, kijk ik op en hou mijn hand boven mijn ogen. Het is Ariël. "Het spijt me dat ik daarnet wegliep, het ligt niet aan jou hoor, ik heb niet echt leuke herinneringen bij iemand die tegen me roept," Verontschuldigd ze zich zachtjes. "Het was niet alleen jou fout, ik had niet zo tegen je mogen roepen. Ik weet niet wat me bezielde. Misschien deed ik het omdat ik het niet kan bevatten dat we hier op een eiland zitten én dat onze spullen er zijn. Sorry," Antwoord ik terug en kijk haar aan.

    Jessy.

    Nadat Nathan in het water was gesprongen, loop ik terug naar het hutje. Ik loop verder naar binnen en kom in een achter halletje, de hal voor de veranda die boven het water uitsteekt. Er staan twee grote kasten. Ik open de rechter en mijn mond zakt open van verbazing. Al mijn kleren! WOW! Direct trek ik mijn bikini uit de kast en trek hem aan. Het is ook echt mijn bikini, hij past me perfect. Ik kan het niet geloven. Snel loop ik terug naar het strand en ren het water in. Even afkoelen.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 12:04 ]

    Ariël

    Ik lach zachtjes en kijk hem aan. Ik ging weer zitten naast hem op het warme zand. "Toen ik 1 keer kampioen was draaide mijn moeder door. Ik moest elke dag trainen en ik zou beter worden en ik moest absoluut een dieet volgen. Als ik een wedstrijd verloor begon ze tegen me te roepen dat ik niets waard was, en dat ik niets kon, een complete sukkel". Ik slik even voor de tranen weg te laten. Ze is het toch niet waard. "Ik ben blij dat ik hier ben, ver weg van haar, ver weg van het dieet, want geloof me, elke dag een zelfgemaakte smoothie drinken met dingen die totaal niet bij elkaar passen, niet aangenaam". Een ontblote glimlach komt op mijn gezicht terwijl ik wat zand tussen mijn vingers laat glijden.

    Daniël.

    "Toen ik één keer kampioen was draaide mijn moeder door. Ik moest elke dag trainen en ik zou beter worden en ik moest absoluut een dieet volgen. Als ik een wedstrijd verloor begon ze tegen me te roepen dat ik niets waard was, en dat ik niets kon, een complete sukkel," Met mijn verbaasde blik kijk ik haar aan. "Jezus.. lekkere moeder heb jij," Zeg ik, maar neem mijn woorden direct terug. "Uh.. sorry, dat hoor ik niet te zeggen," Mompel ik. "Ik ben blij dat ik hier ben, ver weg van haar, ver weg van het dieet, want geloof me, elke dag een zelfgemaakte smoothie drinken met dingen die totaal niet bij elkaar passen, niet aangenaam," Ik knik. "Dat lijkt me niet erg lekker. Misschien kunnen we hier op het strand wél lekkere smoothies maken? Ik heb op het vaste land in een bar gestaan," Stel ik voor en volg het zand dat ze tussen haar vingers door laat glijden.

    Ariël

    "Tja, als jij ervoor kan zorgen dat ik geen braakneigingen krijg bij een smoothie, graag dan" zeg ik lachend waarna ik mijn blik weer op hem richt.

    [Ben vlug eten, kom daarna terug, (:]

    Thomas.

    "Tja, als jij ervoor kan zorgen dat ik geen braakneigingen krijg bij een smoothie, graag dan," Ik begin te lachen en schud mijn hoofd. "Nou, dat zullen we dan wel eens zien," Grinnik ik en kijk haar aan. Nu valt het me pas op dat ze een andere bikini aan heeft. "Hoeveel bikini's neem jij mee op vakantie?" Mompel ik met een grijns.

    Nathan

    Okee, als ik al geen vrouwelijke zonnesteek had, had ik er nu sowieso één. Damn it, Jessy zag er goed uit in bikini. Ik kon me niet bedwingen om haar eens goed in me op te nemen en zachtjes te fluiten. Ik mocht dan geen rokkenjager zijn, ik was geen homofiel.


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ariël

    Ik doe alsof ik heel hard aan het tellen ben. "Nou dan heb je ook nog di- ja en die oo- en niet te vergeten di- Dus dan zit ik al aan 8- ja precies 3 of 4" zeg ik grijnsend terug. "Voor bikini's dan, dan heb je ook nog van die trainingspakjes voor Kickboksen" vervolg ik. Ik sta op en rek me even uit. Mijn hazelnootbruine ogen kijken hem weer aan. "Wacht je nog op een uitnodiging ?" vraag ik lachend.

    Thomas.

    "Nou dan heb je ook nog die.. Ja en die, oh! En niet te vergeten die. Dus dan zit ik al aan acht. Ja precies drie of vier," Zegt ze grijnzend. Ik begin te lachen. "Drie of vier, aha," Herhaal ik. "oor bikini's dan, dan heb je ook nog van die trainingspakjes voor Kickboksen," Owja.. De trainingspakjes voor kickboksen zijn een kort broekje en een soort sport bh. Ze staat op en ik volg haar voorbeeld. "Wacht je nog op een uitnodiging?" Ik kijk haar verbaasd aan. "Uitnodiging?" Mompel ik en klop wat zand van mijn broek.