• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oeps kom er net achter dat ik het verkeerde poppetje heb gebruikt -.- faal van mij. Ik laat het nu wel gewoon zo]
    Emma Jade Cales
    'Volgens mij werd het automatisch ingeschonken. Het is allemaal wel heel modern. Ben ik niet gewend,' fronst Ziad. 'Hmmm,' zeg ik. Laat ik dat maar eens testen. 'Cola,' zeg ik. Er klinkt een soort van spuitend geluid en iets later staat er een glas cola voor me. 'Dit is echt raar,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben even weg, ben er zo weer.]

    Ziad

    'Hmm,' mompelt Emma vaag, waarna ze naar de bar kijkt. 'Cola.'
    Nu weet ik waar het geluid vandaan komt. De balie klapt open en er komt een glas naar buiten.
    'Dit is echt raar,' mompelt Emma.
    'Inderdaad,' beaam ik waarna ik weer een slokje neem en iets ga verzitten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Dude, xYoung kan veel eten. Ze zei dat ze ook ging eten en ze is al uren weg. :')]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [@Sweetest, echt he ! Ik zit ook vast zolang zij er niet is --]

    Emma Jade Cales
    'Inderdaad,' beaamt Ziad. Dan denk ik weer even aan wat Ariël had gezegd. 'Er zijn hier als het goed is ook huisjes,' zeg ik tegen Ziad, 'met al onze spullen er in,'

    [ik heb nog een mannelijk poppetje, die kan ik wel naar een van jullie toesturen?']


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    'Er zijn hier als het goed is ook huisjes, met al onze spullen erin,' zegt Emma.
    'En als het fout is?' treiter ik haar grijnzend, waarna ik nog wat aan mijn nip van mijn drankje. Dat doe ik wel vaker, kijken hoe mensen reageren.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma Jade Cales
    'En als het fout is?' vraagt Ziad grijnzend. Ik kijk hem even aan en haal mijn schouders op. 'Niet zo bijdehand doen meneertje,' lach ik dan.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ziad

    Ze kijkt me aan en haalt haar schouders op. Dan wendt ze haar blik weer af.
    'Niet zo bijdehand doen, meneertje,' zegt ze lachend.
    'Oké, maar die huisjes had ik ook al gezien,' zeg ik waarna ik de laatste restjes fanta opslok en het glas weer op de bar zet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Emma Jade Cales
    'Oké, maar die huisjes had ik ook al gezien,' zegt Ziad. Ik knik, 'kan je die misschien laten zien?' vraag ik dan aan hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Héee ! Ik eet niet veel !]

    [Ik heb ondertussen nog meer gedaan. Huiswerk in mijn agenda schrijven (Ik moet het nog maken), naar de nieuwe auto van mijn pa kijken, mijn broertje irriteren en het internet lag er uit. Dus.. Ik ben er weer!]

    [Thank God, dacht ff dat ik ging doodvallen van verveling ! (:]

    Ziad

    'Kan je die misschien laten zien?' vraagt Emma aan me.
    'Ja, ze zijn daar,' zeg ik droog waarna ik in die richting gebaar. 'Of moet ik met je meelopen?'
    Eerlijk gezegd was ik van plan om te gaan chillen bij het zwembad of bij de zee.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Jessy.

    "Heey ik ga even een drankje halen aan de bar. Later," Zegt Nathan. "Daag," Mompel ik en sluit mijn ogen, om mijn redelijk bleke huid te laten bruinen door de zon. Ik moet moeite doen om nier in slaap te vallen. Opeens voel ik koud water op mijn warme huid. Met een luide gil schiet ik overeind en ik kijk in het grijnzende gezicht van Nathan. "Oh, nu ga jij er aan!" Roep ik en storm op hem af. "Rotkind!" Gil ik lachend.

    Daniël.

    "Oeh, wat dacht je van een stukje lopen?" Verbaasd kijk ik haar aan. "k denk niet dat je daar zin in hebt, we kunnen zwemmen, ik heb gezien dat vanaf mijn hutje je de zee in kunt duiken, nou waarschijnlijk ook vanaf het jouwe, maar goed," Ik knik. "Zwemmen klinkt goed. Zal ik in mijn broek zwemmen of toch in zwembroek?" Ondertussen knoop ik mijn t-shirt - die om mijn pols zat - los. "Trouwens.. op eilanden heb je toch altijd mooie zonsondergangen?" Vraag ik met een mysterieuze grijns aan haar.

    Emma Jade Cales
    'Ja, ze zijn daar,' zegt Ziad droog. Hij gebaart in een richting. Daar ergens zullen de huisjes dan wel zijn. 'Of moet ik met je meelopen?' vraagt hij. Ik rol even met mijn ogen. 'Ik kan aan je gezicht zien dat je dat niet wil dus ik zoek ze zelf wel,' zucht ik waarna ik flauwtjes naar hem glimlach. Dan draai ik om en loop de bar uit om opzoek te gaan naar die huisjes.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered