• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Lacrima schreef:
    [Thank God, dacht ff dat ik ging doodvallen van verveling ! (:]


    [Ben al vanaf dinsdag ziek en moet al het huiswerk nog maken, maar niet gaan huilen; Ik blijf zeker weten online. Moet alleen even mijn troep van boven naar beneden verslepen en overschakelen naar de laptop.]

    Ziad

    Emma rolt met haar ogen. 'Ik kan aan je gezicht zien dat je dat niet wil, dus ik zoek ze zelf wel,' zegt ze met een zucht, waarna ze lichtjes glimlacht en wegloopt.
    Ik kijk haar na en vraag me af of ik iets verkeerds heb gezegd. Nou ja, boeiend. Ik loop ook de bar uit en besluit op zoek te gaan naar het zwembad, want die is er vast wel.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Handig als je ziek bent, ik was een week ziek net voor de week vakantie, betekenis : weg week vakantie]

    Ariël

    "Al zwem je in je onderbroek, mij maakt het niet uit" zei ik lachend. Daarna begon ik zachtjes te blozen en beet op mijn lip. "Uhm, ik gok van wel," zei ik dan met een glimlach.

    Daniël.

    "Al zwem je in je onderbroek, mij maakt het niet uit," Lacht ze. "Nou.. mijn onderbroek met Teletubbies wil je niet zien," Grap ik en zie dat ze even begint te blozen. "Uhm, ik gok van wel," Zegt ze met een lieve glimlach. "Heb je dat zin om vanavond een rondje te gaan lopen? Dan is het vaak ook koeler," Stel ik voor.

    Ariël

    "Als je me kan bijhouden" zei ik grijnsend waarna ik hem een por geef en naar de zee keek. "En trouwens" begon ik terwijl mijn hazelnootbruine ogen hem weer aankijken, "Teletubbies zijn echt zo cool".

    Nathan

    Snel maakte ik me uit de voeten. 'Wat is er nou?' Riep ik lachend. 'Ik heb toch drinken gehaald!' Plotseling struikelde ik over een een losliggende zwemband op de grond en viel in het water. Proestend kwam ik boven en probeerde snel omhoog te krabbelen. Tevergeefs, want Jess stond al voor me. Ik toverde een grote onschuldige glimlach op mijn gezicht en probeerde mezelf er uit te praten. 'Ik geef me over!' Ik tilde mijn handen op. 'Het spijt me heel erg... Ehm, je bent heel mooi?'


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Emma Jade Cales
    Ik zucht opgelucht als ik de huisjes zie. Als ik dichterbij kom zie ik dat er op elke deur namen staan. Sommige van die namen komen mij bekend voor, anderen niet. Ik blijf staan voor een deur waar ik mij naam zie staan en nog een andere naam. Kaylen Hudson Terasia. Ik frons even, die naam komt mij niet echt bekend voor maar het zal ook wel. Ik doe de deur open en loop naar binnen. Het valt me gelijk op dat het erg luxe is. Dan loop ik een kamer binnen waar twee bedden staan en doe daar de kastdeuren open. In de kast zie ik mijn kleren liggen. Ariël had blijkbaar gelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pandora
    'Zijn er nog anderen?' Vroeg hij. Ik knikte voor zover dat mogelijk was in het zeewater.
    'Ja, zo'n beetje alle jongeren van het feest gisteravond. Ik had jou volgens mij nog niet gezien.' Antwoordt ik. Ik kijk naar de hutjes boven het water die even verderop staan. Ik zag iemand lopen.


    Cookies!

    Daniël.

    "Als je me kan bijhouden," Zegt ze, geeft me een por geeft en naar de zee kijkt. "En trouwens," Begint ze. "Teletubbies zijn echt zo cool," Ik begin te lachen en ren naar zee. "Probeer mij dat maar bij te houden!" Roep ik en laat me voorover in het water vallen.

    Jessy.

    "Wat is er nou?" Ik heb een neppe-woedende blik op mijn gezicht en ren achter hem aan. De strandstoel die op mijn pad komt weet ik nog maar net te ontwijken. "Ik heb toch drinken gehaald!" Roept hij. "Lekker mannetje ben jij! Nu mag ik het zeker van mezelf af likken?" Schreeuw ik terug en zie dat hij struikelt over een zwembad. Hij valt in het water van het zwembad. Ik ga met mijn armen over elkaar aan de rand van het bad staan en wacht tot hij boven komt. Proestend komt hij boven en glimlacht onschuldig. "Ik geef me over!" Hij tilt zijn handen op. "Dat is de raden ook! Anders slaap jij vannacht buiten, op een luchtbedje in het water," Lach ik. "Het spijt me heel erg... Ehm, je bent heel mooi?" Ik kijk hem aan. "Dankje, wat vind je van me nieuwe bikini?" Grinnik ik en steek mijn hand naar hem uit om hem uit het water te trekken.

    Ariël

    Ik begin te lachen en loop achter hem aan. Ik duik het water in en blijf onder water. Ik kom boven en strijk de losse haren uit mijn gezicht. Ik zwem verder het water in zodat ik net nog kan staan en boven blijf.

    Nathan

    'Prachtig.' Grijnzend liet ik me door haar omhoog trkken. 'Ik vind dat we quitte staan. Nu ben ik ook nat.' Grinnikte ik. Ik klopte het zand van mijn benen af en zag een mooie schelp liggen. Hij had een beetje de vorm van een hartje. Ik bukte om hem op te pakken en ik gaf hem aan Jessy. 'Hier,' glimlachte ik. 'Om het goed te maken.'

    [Awhh, Nathan kan ook romantisch zijn! ^^]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:23 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Daniël.

    Achter mij hoor ik een tweede plons. Dat moet Arïel zijn, maar wanneer ik me omdraai die ik niemand. Ik blijf kijken en zie haar boven komen. Dan zwemt ze voor me uit en ik zwem mee. Het water wordt iedere keer een stukje kouder. Ik duik onder en zwem nog een stukje verder. Totdat ik iets wat glad is langs me voel gaan. Direct schiet ik naar het oppervlakte en kijk recht in de snuit van een grijze dolfijn. "Ariël moet je dit zien," Zeg ik zachtjes om het dier niet bang te maken.

    Jessy.

    "Prachtig," Zegt hij, pakt mijn hand aan en ik trek hem uit het water. "Ik vind dat we quitte staan. Nu ben ik ook nat," Ik kijk hem twijfelend aan. "Maar dat is je eigen schuld. Ik werd nat door jou," Zeg ik en prik bij het woordje 'jou' op zijn borst. Dan bukt hij en geeft een schelp aan mij. De schelp heeft een vorm van een hartje. "Hier, om het goed te maken," Ik kijk hem aan. "Dankjewel!" Ik zet een stap naar hem toe en geef hem een knuffel.

    [Awh ! Sweet. <3]

    Ariël

    Ik draai me om en wou net schreeuwen omdat ik dacht dat het een haai was tot ik zie dat het een dolfijn is. "Moet zoiets in het wild niet mensenschuw zijn ?" vraag ik verbaasd als ik zie dat het dier echt dichtbij is. "Trouwens, je liet me schrikken, ik dacht dat het een haai was".

    Daniël.

    "Moet zoiets in het wild niet mensenschuw zijn?" Vraagt ze verbaasd. "Nu je het zegt.." Mompel ik. "Trouwens, je liet me schrikken, ik dacht dat het een haai was," Ik grinnik even. "Dan had ik geschreeuwd, niet gefluisterd," Zeg ik en probeer voorzichtig de dolfijn te aaien. Het verbaasd me dat hij het toelaat.

    Ariël

    Ik begin te lachen. "Zeg me dat er in het sprookje van de kleine zeemeermin geen dolfijn zit, anders is dit best raar" zeg ik grijnsend. Mijn naam is Ariël, ik heb rode haren, hallo, het is best ironisch.