• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin Nathaniël Dust

    Mijn ogen schieten open als ik iets voel knagen aan mijn hand. Ik spring overeind en zie dat er een krab aan mijn vinger bungelt. Gelijk trek ik de krab van mijn vinger af en gooi die ergens ver weg. Dan begint mijn vinger te kloppen. Ik bijt op mijn lip zodat ik het niet uitschreeuw. Als ik om me heen kijk zie ik dat er overal zand ligt en palmbomen. 'Waar the fuck ben ik,' zeg ik dan verbaasd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Wauw... Nathaniël? 'Waar the fuck ben ik?' Ligt het aan mij of lijken onze personages veel op elkaar, IHeartMusicc? :') Btw, sorry dat ik de volledige naam niet heb ingevuld. Het is Nathäniel Dwane Adams.]

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 21:49 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ Hahaha ik zet het meteen erbij. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    'Waar the fuck ben ik?' hoor ik iemand zeggen waardoor ik wakker word. Ik doe mijn ogen open maar doe ze gelijk weer dicht door het licht. Iets later doe ik ze weer voorzichtig open en kijk naar de jongen met het donker bruine haar die net iets had gezegd. Hij komt me vaag bekend voor maar ik kan niet zo zeggen waarvan. 'Geen idee,' zeg ik tegen hem. 'Okee, dit gaat als een hele goedkope versiertruc klinken maar ken ik jou niet ergens van?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    Ik keek naar het meisjes en meteen schoot alles te binnen, gisteren, het feest, de storm, de val. 'Inderdaad,' zeg ik dan. 'Cruiseschip.' zeg ik dan even verbaasd.

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik kijk om me heen als ik iemand anders zie. In de verte zie ik een jongen, [ Nathaniel] Ik loop op hem af en wanneer ik dichter bij hem kom sta ik even stokstijf stil. Alles komt me weer te boven, 'Nathaniel?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathan

    Een meisje kwam naar me toe gelopen. 'Nathanïel?' Riep ze uit. Ik keek haar verbaasd aan. 'Ken ik jou?' En toen begon er een belletje in mijn hoofd te rinkelen. 'Abbigail...?' Haar naam proefde als die van een vreemde op mijn droge lippen. Voorzichtig kwam ik overeind. Ik was nog steeds duizelig. Verward haalde ik mijn hand door mijn rossige bruine haar. 'Hoe komen we hier terecht? Gisteravond waren we nog op het feest!'

    [ bericht aangepast op 15 maart 2012 - 22:05 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [ @Iheartmusicc eigenlijk had ze het tegen Nathaniel maar laat maar zo xd]

    Alexis Celine Smith
    'Inderdaad, Cruiseschip.' zegt de jongen. Ik kijk hem even fronsend aan waarna het mij weer te binnen schiet. 'Zou het schip een ongeluk hebben gehad?' vraag ik mij hardop af. 'En ehm, je heet toch,' ik moet even nadenken, 'Devin?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naveah Mylana Romérez

    Voordat ik besloot om het strand te verkennen, liep ik naar het water toe. Daar zakte ik door mijn knieën heen, maakte mijn handen nat en ging daarmee even over mijn voorhoofd heen. De hoofdpijn zakte gelukkig al iets weg, maar die zon was snerpend warm. Langzaam duwde ik me weer overeind uit mijn gehurkte positie en begon langs het strand af te lopen, opzoek naar tekenen van leven. Als ik een eindje verderop een paar mensen zie staan blijf ik direct stil staan. Met een gefronsde blik bekeek ik ze waarop ik het idee kreeg dat ik ze al eens eerder had gezien. 'Wat heb ik gistere uitgespookt?Een cruiseschip?' mompelde ik in mezelf en peinigde ondertussen mijn hersens af terwijl ik langzaam weer doorliep.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [ IK WIL OOK MENSEN ONTMOETEN !! D; BUT ME HAS TO GO. GRR. ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Ziad

    Een eindje verderop liggen ook wat mensen op het strand. Ik houd mijn hand horizontaal tegen mijn voorhoofd aan gedrukt en tuur in die richting. Zo kan ik beter zien, zonder dat het zonlicht in mijn ogen schijnt.
    De gedaantes staan op. Sommigen staan al bij elkaar.
    Heel even schiet er een vlaag van herinnering door me heen, en het ligt echt op het puntje van mijn tong, maar ik kan me nog steeds niet herinneren hoe ik hier ben gekomen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Abbigail Felicia Diaz

    'Het schip, storm,' zeg ik dan alleen. Ik kijk hem even fronsend aan en loop naar hem toe, 'Weet je helemaal niks meer?'

    Devin Nathaniel Dust

    Ik kijk haar aan, 'Volgens mij wel,' zeg ik dan en kijk om me heen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    'Volgens mij wel,' antwoordt hij. 'Is dat antwoord op de vraag of de schip een ongeluk heeft gehad of op de vraag dat je Devin heet?' vraag ik met een klein lachje.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Oke, who wants to run into Naveah? ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Devin Nathaniël Dust

    'Alle drie,' lach ik dan. Ik kijk om me heen, 'Zullen we de boel verkennen?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Celine Smith
    'Alle drie,' lacht hij en hij kijkt om zich heen. 'Zullen we de boel verkennen?' vraagt hij. Ik knik, 'is goed,' antwoord ik terwijl ik overeind komt, 'enne, het waren twee vragen,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered