• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jessy Denice Shelton.

    Langzaam word ik wakker. Mijn hand tintelt en m'n voet doet zeer, maar ik voel ze nog. Gelukkig. Met mijn andere hand ga ik door een spul. Zand. Ik schiet overeind en probeer om me heen te kijken, maar een zwarte vlek voor mijn ogen verpest mijn uitzicht. Een paar minuten zit ik bewegingloos op het strand, maar daarna kan ik het eindelijk zien. Voor me is zee, naast me is zand. Ik draai om. Achter me is bos. Voorzichtig probeer ik op te staan. Ik voel alles nog, van mijn tenen tot mijn schouders. Even wrijf ik over mijn voorhoofd. Ik heb hoofdpijn alsof ik uit een vliegtuig ben gesprongen. Zónder parachute. Ik begin te lopen richting het bos en zie boven het bos een dak uitsteken. Een huis? Trouwens.. Wat is er gebeurt?

    Ziad

    Even later zijn de mensen weg.
    Ik besluit om ze te volgen en begin achter hun aan te lopen, in de richting van het oerwoud.
    Dan zie ik de punt van een dak boven de bomen uitkomen en ik frons. Zijn hier huizen? Is het hier bewoond?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Nathan

    'Volgensmij heb iets te veel gedronken,' sprak ik terwijl ik over mijn hoofd heen wreef. 'Hoe dan ook. Kom je mee? Ik ga leven zoeken in dit land.' Stelde ik aan Abbigail voor. We liepen samen verder tot we in een gedeelte van het eiland kwamen waar bos was. In de verte waren daken te zien. Toen vingen mijn ogen een gedaante op. Een meisje, met blond haar. Ik haalde mijn wenkbrauw op. 'Hallo?' Sprak ik aarzelend.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:58 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    [Aangezien IHeartMusicc weg is, heb ik hem maar veranderd.]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Jessy.
    In de verte staat een jongen, hij is best groot en heeft warrig donkerbruin haar. "Hallo?" Zegt hij aarzelend. "Héé!" Begroet ik vrolijk, alsof ik hem al jaren kent. "Weet jij waar we zijn en hoe we hier gekomen zijn?" Vraag ik aan hem. Ik moet mijn vragen toch aan iemand kwijt. Kan ik er wat aan doen dat dat de eerste persoon is? Ik tover een glimlach op mijn gezicht en wacht op zijn antwoord.

    Ariël

    Totaal verbaasd dat echt al mijn spullen in dat hutje lagen liep ik naar buiten in een kort kleedje. Mijn rode haren zaten samengebonden in een vlecht die over mijn linkerschouder hing. Ik begon wat te lopen, kijken waar ik uit kwam.

    Nathan

    Ze draaide zich om en keek me met haar mooie blauwgroene ogen blij aan. Direct verscheen er een vrolijke glimlach op mijn gezicht. Ik kwam wat dichter bij haar staan. Ik haalde onverschillig, maar nog steeds met een grote grijns mijn schouders op. 'Geen flauw idee. Het enige wat ik weet is dat ik gisteren nog stond te dansen op een cruiseship... en ik werd net wakker op een eiland.' Vreemd. Normaal was ik altijd dood nerveus bij meisjes. Misschien was ik rustig omdat dit meisje vriendelijkheid uitstraalde. 'Ik ben Nathan.' Ik stak mijn hand naar haar uit.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 16:42 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'

    Ariël

    Ik liep wat over het strand en zag in de verte een jongen en een meisje. Mijn blik bleef op ze hangen doordat een flits mijn gezichtsveld voorbijkwam. Zonder ik het doorhad struikelde ik over een steen en kwam met een gil in het zand terecht0

    Alexis Noëlle Smith
    Ik volg Devin door het huis. 'Voor zover ik weet niet,' grinnik ik waarna ik weer serieus wordt. 'Als het schip een ongeluk heeft gehad, hoe kunnen onze spullen hier dan liggen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jessy.

    Ook op zijn mond verschijnt een vrolijke glimalch. "Geen flauw idee. Het enige wat ik weet is dat ik gisteren nog stond te dansen op een cruiseship... en ik werd net wakker op een eiland," Ik grinnik even. "Klinkt als een leuke nachtmerrie," Mompel ik en denk terug aan gisteravond. "Wacht eens even.." Alles begint boven te komen. "Ik dronk gisteravond een breezer, danste met een jongen en daarna was er niks meer," Vervolg ik en kijk hem aan. Tussen mijn verwarde praatjes door stelt hij zich voor. "Ik ben Nathan," Hij steekt zijn hand uit, en ik schud die. "Aangenaam, mijn naam is Jessy,"

    Daniël.

    Een hoge toon komt mijn oor binnen, met een ruk schiet ik overeind. "Jezus, zu.. zusje?" Ik spring direct overeind en kijk om me heen. "Waar ben ik en wie ben jij?" Vraag ik aan een meisje, die vlakbij me in het zand ligt. (Ariël) Oeps.. Niet echt een perfecte openingszin bij een meisje. "Sorry," Verontschuldig ik me en steek mijn hand uit om haar overeind te helpen. "Ik ben Daniël,'

    Ariël

    Ik neem zijn hand een en schud mijn kleren af. "De grond had een knuffel nodig" mompe ik. Dan kijk ik hem aan in zijn ogen. "Uhm, Ariël en voor zover ik weet zijn we op een eiland".

    Abbigail Felicia Diaz

    Ik keek naar het meisje, 'Jessy?' vroeg ik toen toch aarzelend. 'Oke, dit wordt me iets teveel,' zei ik toen maar. In de verte zag ik een paar huisjes staan, 'Ehh, misschien heb ik ander leven gevonden?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Devin Nathaniel Dust

    'Dat vraag ik me nou ook af,' Ik zuchtte en probeerde mijn telefoon te pakken. 'Nou, wat jammer zeg, mijn telefoon is doorweekt,' zeg ik en gooi mijn Iphone op tafel, 'Lekker dan,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Pandora
    Ik schopte in het zand zodat het in een wolk voor we opstoof. Ik pakte een schelp op en gooide hem in het helderblauwe water. Wat was er in godsnaam gebeurd? Het ene moment was ik nog eten aan het stelen, het andere moment werd ik hier wakker! Ik zucht en stop mijn handen in mijn zakken. Ik loop een paar passen verder toen ik in de verte vage schimmen van andere mensen zag. Opgewekt begon ik te rennen terwijl ik met mijn armen zwaaide en naar ze riep.


    Cookies!

    Nathan

    'Aangenaam, Jessy.' Glimlachte ik. God, die ogen zouden ze moeten laten afdekken. Ze waren adembenemend. Ik keek haar iets te lang aan, deed moeite mijn ogen weer los te rukken en me weer tot beide te richten. Blijkbaar herkende Abbigail haar. 'Hey uh... lopen we verder? Volgensmij zag ik daar een huis, misschien is daar een eilandbewoner die ons meer kan vertellen.' Stelde ik nu een beetje ongemakkelijk aan ze voor. Ik liep tussen twee meisjes. Dat was iets nieuws.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:02 ]


    If you could live anywhere in the world, where would it be? 'Where would you live Zayn?' 'Right next to you, Liam.'