• RPG || Teenage Island



    Informatie: 20 jongeren woorden wakker op een onbewoond eiland. Als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd, maar als ze elkaar weer zien weten ze het weer. Als ze het eiland verkennen wordt hen duidelijk dat dit al gepland was, door wie weten ze niet maar op het eiland zijn er strandhuisjes op naam van de jongeren, er is een bar, er zijn winkels, er is een zwembad en er is van alles en nog wat. Het is het zo gezegde paradijs.

    Verhaal: De jongeren worden wakker op het eiland, als ze wakker worden weten ze niet meer wat er is gebeurd maar als ze elkaar zien weten ze het weer.
    Het was avond, iedereen feeste op het cruise schip. De jongeren hadden een reis gewonnen en dachten het te gaan vieren. Om precies klokslag middernacht viel al het stroom uit op het dek. Het begon te stormen en het schip viel aan flarden. Iedereen probeerde zichzelf te redden en viel in het water.
    De jongeren verkennen het eiland en komen erachter dat dit allemaal was gepland. Stuk voor stuk, de strandhuisjes die op naam staan, de bar die er is, de winkels, het zwembad zelfs hun koffers, spullen etc. is al in hun huisjes. Maar het vreemde van alles is, is dat er niemand is op hun na. Ze moeten er zelf wat van gaan maken en soms duikt er iets op, een hint, hoe ze iets moeten doen of gewoon een doos met eten dat via een parachute naar beneden wordt gelanceerd. De gene die dit doet is onbekend maar ze weten één ding zeker, hier komen ze voor een lange tijd niet uit.

    Rollen:

    Meisjes:
    - IHeartMusicc: Abbigail Felicia Diaz
    - LovingStyles: Emma Jade Cales
    - LovingStyles: Alexis Celine Smith
    - Girly23July: Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    - xYoung: Jessy Denice Shelton
    - HurtedHeart: Jade Sky Feme
    - LaCrima: Ariël Megan Marylin
    - ThePineappel: Pandora
    - Drugsforsale: Kayleigh Sharon Terasia
    - JaiRy: Naveah Mylana Romérez
    - Randomness: Ariana Maria Lovegood

    Jongens:

    - IHeartMusicc: Devin Nathaniel Dust
    - Diapal: Ziad
    - LovingStyles: Lucas Taylor Eastwood
    - HurtedHeart: Jayden Jason Bright
    - Propius: Liam Oliver Sanz
    - Drugsforsale: Kaylen Hudson Terasia
    - xYoung: Daniël Mark Curtis
    - Randomness: Darren Thompson
    - Sweetest: Nathaniël Dwane Adams
    - LaCrima:
    -

    Kamerindeling

    Abbigail Felicia Diaz - Liam Oliver Sanz
    Emma Jade Cales - Kaylen Hudson Terasia
    Ariël Megan Marylin - Jayden Jason Bright
    Alexis Celine Smith - Devin Nathaniël Dust
    Jessy Denice Shelton - Nathaniël Dwane Adams
    Kayleigh Sharon Terasia - Darren Thompson
    Ariana Maria Lovegood - Daniël Mark Curtis
    Naveah Mylana Romérez - Lucas Taylor Eastwood
    Ziad - Hedwig Merel Rilana Cat Prim Snorriën
    Pandora -
    Jade Sky Feme -

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken.
    - Als je OOC [Out of Character] schrijft schrijf je tussen haakjes [] {} of ().
    - Ruzie's mogen met toestemming van de ander.
    - Relaties mogen als je maar niet teveel met elkaar bezig bent.
    - Je kan niet van het eiland afkomen.
    - 16+ mogen maar hou het redelijk.
    - IHeartMusicc regelt de hints, voedselpakketen die ze krijgen.
    - IHeartMusicc heeft ook meestal van te voren een nieuw topic aangemaakt, zodat het overzichtelijk blijft en anders is er iemand anders die het wel mag doen.
    - Je geeft het door als je je username veranderd.

    Inschrijven:

    Voorna[a]m[en]:
    Bijnaam/Roepnaam:
    Geslacht:
    Leeftijd :
    Karakter:
    Uiterlijk [ Uitleg + Foto]:
    Extra:


    - Zwembad
    - Strandhuis
    - Bar/Club

    Er is niemand op het eiland, alles wordt automatisch gedaan. Er is een vaste DJ in de Bar/Club, Geen barman of barvrouw, dat wordt per stem geregeld. Alles reageerd op je stem, winkels, bar alles. Dus bijv. Je karakter wilt iets te drinken in de club. Loopt ze naar de bar toe, zegt wat ze wil en het wordt automatisch ingeschonken.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 15:21 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Alexis Noëlle Smith
    Devin gooit zijn iPhone op de tafel. 'Kan je hem niet laten drogen in de zon?' stel ik voor, 'een jongen uit mijn klas had een keer zijn mobiel in de wc laten vallen en nadat hij hem in de zon had gelegd om te drogen deed die het weer,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Devin Nathaniel Dust

    'Ja, maar hebben we hier wel verbinding,' vraag ik dan, maar toch doe ik wat ze zegt. 'Laten we het proberen,' Ik zet het buiten in het zand en kijk dan naar Alexis, 'Wil je de boel verder gaan verkennen?'

    Abbigail Felicia Diaz

    'Klinkt goed' zeg ik dan terwijl ik naast Nathan loop. Als we dichter bij de huisjes komen zie ik alleen twee vage schimmen. 'Hmm, misschien hebben we vandaag geluk,'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Daniël.

    Ze pakt mijn hand aan en het valt me op hoe warm haar handen zijn. Volgens mij voelen de mijne aan alsof ik ze in de diepvrieskist heb gestoken. "De grond had een knuffel nodig," Mompelt ze, en ik knik. "Ik snap je helemaal. Dat heb ik ook wel eens. Vloeren knuffelen," Grinnik ik. "Uhm, Ariël en voor zover ik weet zijn we op een eiland," Stommelt ze. "Aangenaam Ariël," Ondertussen laat ik onbewust mijn blik over haar lichaam glijden. "En dat we op een eiland zijn snap ik ook wel," Mompel ik en kijk om me heen. "In ieder geval is het wel een mooi eiland,"

    Ariël

    Ik kijk naar mijn short en zucht. Gelukkig had ik een bikini aan. Ik doe mijn shortje uit en gooi het op een steen. "Ja, mooie huisjes ook" zeg ik terwijl ik weer opkijk met mijn hazelnootbruine ogen.

    Jessy.

    "Aangenaam, Jessy," Glimlacht hij en kijkt me aan. Misschien iets te lang, maar het maakt mij niet uit. Dat is voor mij een mooie manier om zijn gezicht te bekijken. Zijn gezicht staat vriendelijk, aardig en open. "Jessy?" Ik knik. "That's me! En jij bent?" Vraag ik aan het meisje. "Oke, dit wordt me iets teveel," Ik haal mijn schouders op. "Ehh, misschien heb ik ander leven gevonden?" Ik kijk naar de richting waar ze wijst. "Die huisjes zien er leuk uit!" Ik kijk van het meisje naar Nathan. "Hey uh... lopen we verder? Volgensmij zag ik daar een huis, misschien is daar een eilandbewoner die ons meer kan vertellen," Ik kijk hem verbaasd aan. "Straks woont hier zo'n oude stam en dan zijn wij hun eten," Mompel ik geheimzinnig, maar barst in lachen uit. "Sorry.. soms fantaseer ik iets te veel," Verontschuldig ik me. "Klinkt goed," Zegt ze en we lopen richting de huisjes. Nathan in het midden. "Hmm, misschien hebben we vandaag geluk," Mompelt het meisje. Nu zie ik het ook. Er zijn twee schimmen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:33 ]

    Alexis Celine Smith
    Ik kijk even naar Devin en knik. 'Goed plan. Volgens mij zitten we hier nog wel even vast dus het is wel handig als we weten hoe het eiland eruit ziet zodat we niet gaan verdwalen,'

    Emma Jade Cales
    Na een tijdje over het strand lopen zie ik twee mensen (Daniël en Ariël) staan. Ik zucht opgelucht, eindelijk leven. Dan loop ik op ze af. 'Ehm, Hee,' zeg ik tegen ze, 'weet een van jullie misschien hoe we hier terecht zijn gekomen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Pandora
    Ik gooi de schelp in mijn hand naar de schimmen in de verte die straal doorliepen. Ik had net een sprintje getrokken en hijgde nu met mijn handen op mijn knieën. Ik pak nu weer een hand zand en gooi het vooruit.
    'Ja, ja, loop maar door!' Schreeuw ik waarna ik er nog een paar zinnen uit ratel die niet allemaal even aardig waren. Ik plof neer in het zand. Mijn hoofd bonkte en ik wist niet waar ik heen moest. Anders hield ik wel van wat avontuur, maar niet in deze ochtend-mood.


    Cookies!

    Abbygail Felicia Diaz

    Ik barst ook in lachen uit en probeer dan weer serieus te kijken, 'Abbigail,' zeg ik dan lachend. Vanuit mijn ooghoek zie ik dat de twee schimmen weg gaan. Lekker dan. Opeens hoorde ik iemand achter me ik draaide me om, 'Oh, sorry,' zei ik toen.

    Devin Nathaniel Dust

    'Is goed,' zeg ik en loop dan het bos in, verder op zie ik een paar fakkels. 'Nou, het vuur moet door iemand zijn aangestoken,' zeg ik en wijs naar het licht in de verte.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 17:17 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ziad

    Even later zie ik mensen bij het hutje staan. Een zucht verlaat mijn mond, waarna ik dichterbij kom. Zal ik gaan vragen of zij weten waar we zijn?
    Eigenlijk moet ik niet zeuren. Dit is altijd beter dan mijn internaat.
    Wacht...
    De reis! De reis op het cruise schip! Natuurlijk!


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Daniël.

    "Ja, mooie huisjes ook," Zegt ze en kijkt me aan. Het lijkt wel alsof ze een engel is. Precies op haar gezicht valt de zon, daardoor worden haar ogen belicht en zie ik dat ze prachtig hazelnoot bruin zijn. Ondertussen staat ze in haar bikini. Ik merk dat het hier behoorlijk warm is met die zon. Mijn blik glijd naar mijn eigen lichaam. Ik draag een lichtbruine korte broek en een simpel blauw t-shirt. Alleen ontbreken mijn schoenen. Ik kijk op en zie twee mensen op ons af lopen. "Ehm.. Hee," Groet een meisje. "Weet een van jullie misschien hoe we hier terecht zijn gekomen?" Ik haal mijn schouders op. "Ik heb geen idee. Het laatste wat ik weet is dat ik een drankje dronk op een schip.." Mompel ik en besef dat ik me nog niet heb voorgesteld. "Ik ben Daniël,"

    Alexis Noëlle Smith
    Ik kijk even naar de fakkels die Devin aanwijst en frons even. 'Dit wordt echt met de minuten enger,' zeg ik, 'het lijkt wel een of ander iets uit een film,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Jessy.

    Ik ben blij dat het meisje met me mee lacht. Dan heb ik tenminste niet het gevoel dat ik raar ben. "Abbigail," Grinnikt ze. "Mag ik je Abby noemen?" Vraag ik, terwijl ik haar aankijk. "Oh, sorry," Zegt Abby opeens. Huh? Ik draai me om en zie een meisje zitten. "Hée!" Roep ik naar haar en blijf staan. Wachtend op een reactie. Misschien is het mijn verbeelding? Maar hoe kunnen wij allebei hetzelfde verbeelden?

    Emma Jade Cales
    'Ik heb geen idee. Het laatste wat ik weet is dat ik een drankje dronk op een schip..' Mompelt de jongen. 'Ik ben Daniël,' stel hij zich voor. 'Ik ben Emma,' zeg ik waarna ik even nadenk. 'Ik herinner mij ook vaag iets over een schip. Volgens mij zaten er behoorlijk wat mensen op. Misschien zijn die ook hier ergens?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ariël

    Ik zet mijn zonnebril op en ga zitten in het zand terwijl ik naar de zee kijk. "Ik weet totaal niets, behalve dat ik een paar mensen me wel herinner maar ik kan er maar niet op komen" zeg ik waarna ik mijn tanden bloot lach.

    [Waar kan ik inspringen?]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.