• Jullie vinden me nu vast aandachttrekkerig maar dat maakt mij even niets uit, ik bedoel dit bericht voor de mensen die hier op Quizlet een beetje begrijpen wat er gaande is en erom geven.
    Ik zal waarschijnlijk een hele tijd (onvrijwillig natuurlijk) niet meer op Quizlet komen, vanwege wat ik in een eerder topic zei. Mijn moeder komt er wel achter, of ik het vertel of niet, waardoor ik in eerste instantie een enorme straf zal krijgen, zoals geen laptop/internet en huisarrest. Ten tweede zal ik ook nog eens héél veel moeten opbiechten betreft mijn geestelijke situatie, ik hoop dat ze me niet metéén laat opnemen, aangezien het voor anderen nogal gestoord over kan komen. Als ze me al geloofd natuurlijk en het niet ziet als één of ander smoesje. En dan moet ik het ook nog volhouden en niet bezwijken en de verkeerde dingen doen...
    Dus als ik maandag weer online ben is er een enorm wonder gebeurd. En anders, ik hoop tot ziens. Ik hoop dat ik dit allemaal aankan en jullie nog een keer spreek. Ik heb sinds 2007 zo'n geweldige tijd gehad hier en zoveel geweldige mensen leren kennen! Het is echt een geweldig deel van mijn leven geweest. Bedankt voor jullie tijd. <3


    Your make-up is terrible

    Hartstikke veel sterkte en succes <3


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik ken het verhaal niet precies, maar toch heel veel sterkte en succes en ik hoop dat het allemaal meevalt en weer goed komt <3


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Heel veel sterkte meid, en hopelijk komt alles straks weer goed. <3


    I am an idiot, I move.

    Succes en sterkte meid hopelijk komt alles nog goed


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Succes <3


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ga je wel missen als je maandag er niet meer bent:(
    misschien kan je waar je 'stage liep' morgen even bellen om te vragen of zij je kunnen helpen?


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Merwin schreef:
    Ik ken het verhaal niet precies, maar toch heel veel sterkte en succes en ik hoop dat het allemaal meevalt en weer goed komt <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Veel sterkte en veel succes. Ik hoop voor je dat het weer goed komt, of in ieder geval beter gaat.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Merwin schreef:
    Ik ken het verhaal niet precies, maar toch heel veel sterkte en succes en ik hoop dat het allemaal meevalt en weer goed komt <3


    Tell me about it, stud.

    DuskShine schreef:
    Ik ga je wel missen als je maandag er niet meer bent:(
    misschien kan je waar je 'stage liep' morgen even bellen om te vragen of zij je kunnen helpen?


    Ik ga iedereen hier ook heel erg missen! En helaas is dat geen mogelijkheid, volwassenen begrijpen zulke dingen vaak niet erg goed, dat snap ik ook wel. Dan zou er iemand anders voor mij moeten bellen of iets dergelijks. Maar ik weet niet wie en ook niet of dat lukt.


    Your make-up is terrible

    Oh, ik vind het vreselijk om te vragen, maar hoe gaat het nu dan met je make-up wedstrijd verder, eigenlijk? Die blijft gewoon open staan?


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Oh, ik vind het vreselijk om te vragen, maar hoe gaat het nu dan met je make-up wedstrijd verder, eigenlijk? Die blijft gewoon open staan?


    Dat is niet erg, ik zat er zelf ook al over na te denken. Het zal iets langer duren maar hij blijft openstaan. Net als mijn Mod-wedstrijd. DarkSavior zal alles bijhouden en voor mij doorgeven waarna ik alsnog alles kan bijhouden.


    Your make-up is terrible

    Ik schrijf nu een brief aan mijn ouders waar álles instaat, van het begin van jaren geleden tot nu, maar ik vraag me wel af of dat het juiste is om te doen. Ik ben bang dat ze het zien als afleiding van de gebeurtenissen van nu...


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik schrijf nu een brief aan mijn ouders waar álles instaat, van het begin van jaren geleden tot nu, maar ik vraag me wel af of dat het juiste is om te doen. Ik ben bang dat ze het zien als afleiding van de gebeurtenissen van nu...

    Wat voor ouders meestal helpt, is het horen van een professional. Jij kunt iets tegen je ouders beweren, maar dat geeft vele minder geloofkracht dan een professional.
    Kun je je verhaal niet kwijt bij een professional zoals een sociaal werker of therapeut of iets dergelijks? Als je zelf naar zo iemand stapt, geeft het wel blijk aan je ouders dat je voor verandering wilt gaan.

    Een brief komt ergens onpersoonlijk aan en als het een hele boterham is, heb je kans dat hij niet helemaal gelezen wordt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe je ouders reageren.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Veel sterkte en veel succes. Ik hoop voor je dat het weer goed komt, of in ieder geval beter gaat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.