• Jullie vinden me nu vast aandachttrekkerig maar dat maakt mij even niets uit, ik bedoel dit bericht voor de mensen die hier op Quizlet een beetje begrijpen wat er gaande is en erom geven.
    Ik zal waarschijnlijk een hele tijd (onvrijwillig natuurlijk) niet meer op Quizlet komen, vanwege wat ik in een eerder topic zei. Mijn moeder komt er wel achter, of ik het vertel of niet, waardoor ik in eerste instantie een enorme straf zal krijgen, zoals geen laptop/internet en huisarrest. Ten tweede zal ik ook nog eens héél veel moeten opbiechten betreft mijn geestelijke situatie, ik hoop dat ze me niet metéén laat opnemen, aangezien het voor anderen nogal gestoord over kan komen. Als ze me al geloofd natuurlijk en het niet ziet als één of ander smoesje. En dan moet ik het ook nog volhouden en niet bezwijken en de verkeerde dingen doen...
    Dus als ik maandag weer online ben is er een enorm wonder gebeurd. En anders, ik hoop tot ziens. Ik hoop dat ik dit allemaal aankan en jullie nog een keer spreek. Ik heb sinds 2007 zo'n geweldige tijd gehad hier en zoveel geweldige mensen leren kennen! Het is echt een geweldig deel van mijn leven geweest. Bedankt voor jullie tijd. <3


    Your make-up is terrible

    Scandal schreef:
    (...)
    Wat voor ouders meestal helpt, is het horen van een professional. Jij kunt iets tegen je ouders beweren, maar dat geeft vele minder geloofkracht dan een professional.
    Kun je je verhaal niet kwijt bij een professional zoals een sociaal werker of therapeut of iets dergelijks? Als je zelf naar zo iemand stapt, geeft het wel blijk aan je ouders dat je voor verandering wilt gaan.

    Een brief komt ergens onpersoonlijk aan en als het een hele boterham is, heb je kans dat hij niet helemaal gelezen wordt. Maar ik weet natuurlijk niet hoe je ouders reageren.


    Dat is misschien wel zo. Maar ik weet niet precies hoe mijn ouders over professionals denken. Ze zijn nogal sceptisch en er zijn zoveel dingen die ik ze nog eens wilde vertellen, maar het niet kon.


    Your make-up is terrible

    Het komt goed Niksel, maak je maar niet al te druk. Ik ben er voor je en ik zal je steunen. Samen komen we er wel doorheen <3


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een Quizlet zonder Nikki? 0.0
    Veel sterkte. <3


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wens je echt heel veel sterkte, ik hoop dat alles weer goed komt en dat je moeder het zal accepteren. Nogmaals, heel veel sterkte. Want het lijkt me een erg vervelende situatie om in te zitten. Ik snap ook hoe het voelt als je iets aan je ouders (in dit geval moeder) moet zeggen wat ze niet graag willen horen.
    Het lijkt me inderdaad beter om eerst met een psycholoog of vertrouwenspersoon te praten en die desnoods om raad te vragen.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    Ik schrijf nu een brief aan mijn ouders waar álles instaat, van het begin van jaren geleden tot nu, maar ik vraag me wel af of dat het juiste is om te doen. Ik ben bang dat ze het zien als afleiding van de gebeurtenissen van nu...


    Ik denk dat ze het wel begrijpen. Je bent hun dochter, Nikki, daarvan (en jouw zusje en je broer natuurlijk) houden ze toch het meeste in de hele wereld? Als je gewoon eerlijk tegen ze bent en een fijn gesprek kan hebben, lucht dat meestal enorm op. En ik zie jou ouders écht niet aan voor mensen die hun dochter genadeloos afblaffen. Je ouders gaan wel vragen stellen, dus bereid je daar maar vast op voor. En als je het ergens moeilijk mee hebt, stuur je me maar een mailtje, oké?
    Ajuus! Veel succes!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Warhol schreef:
    Heel veel sterkte meid, en hopelijk komt alles straks weer goed. <3


    +ik ga je wel missen.

    [ bericht aangepast op 16 maart 2012 - 10:05 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oh my, wat erg voor je lieverd!
    Veel sterkte, en ik hoop dat je ouders het snappen! <3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Heel veel succes...we will miss you (huil)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Veel succes en veel sterkte!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Heel, heel veel sterkte <3


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Sterke (heart2)(bloos)


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Midna schreef:
    Hartstikke veel sterkte en succes <3


    comfort in c h a o s

    Flemish schreef:
    Veel succes en veel sterkte!


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    sterkte ook al weet ik niet waarover het gaat


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Merwin schreef:
    Ik ken het verhaal niet precies, maar toch heel veel sterkte en succes en ik hoop dat het allemaal meevalt en weer goed komt <3


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.