• [ bericht aangepast op 3 april 2019 - 11:02 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dumbledore schreef:
    Nooo.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, wel 's voor een cijfer. Ik werkte me het laplazeres en dan had ik weer een onvoldoende en anderen, die dat vak makkelijk vonden en 2 dagen van te voren begonnen, een dikke negen. Ja, toen kon ik wel janken ja, alleen dat valt de meeste niet op. :/ Maar dat is al een tijdje geleden, ik haal vaker thuis. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik kan goed mijn tranen onderdrukken, dus vandaar dat ik tot nu toe nog nooit heb gehuild op de middelbare school.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Niet om cijfers, wel toen ik van 't gymnasium af moest (omdat ik op een gymnasium school zat en ja dan moet je van die school af


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ja, 1x.


    26 - 02 - '16

    Ik had dat ook bij mijn debat van vrijdag want ik dacht dat ik het helemaal had verkloot
    Maar ik huil best snel, vooral als ik ergens echt mijn best op doe en dan toch een laag cijfer terug krijg


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    nee eigenlijk niet c:


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Mijn mondeling Frans in het vijfde.
    Ramp-za-lig!

    wel om iets anders. Heel de klas spande zich tegen mij en mijn vriendin op 2 vrienden na. Toen gingen we hup naar de gangn en toen kwamen we de mentor tegen en zaten we te huilen. komt iemand van de klas "jullie moeten terug` en dat wijf vroeg niet eens iets. Hierdoor hebben we wel goede actie tegen het gepest gedaan. owja en in de aula toen ik iets verschrikkelijks hoorde en vorig jaar door heel de school omdat mijn vriendin in 1 dag zou vertrekken ennaar london en nooit meer terug zou komen ook in de klas door die fck docent


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb 1 keer gehuild omdat ik een onvoldoende voor een engels luistertoets had gehaald. Maar dat kwam ook omdat ik toen in een ontzettende drukke schoolperiode zat en niet meer wist hoe ik alles zou moeten doen. Maar dat was thuis.
    ik heb ook 1 keer op school gehuild toen ik moest nablijven voor sk ;$

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 15:54 ]


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ja, maar alleen omdat ik daardoor misschien niet meer naar havo mocht.


    Take risks and conquer your fears.

    Ja, één keertje. Ik had een toets en had net een onvoldoende. Maar de leraar had blijkbaar nog wat in de klas gezegd over een opdracht wat ik niet gehoord had omdat ik slechthorend ben en toen had ik dus geen punten voor die opdracht en de leraar wilde het niet veranderen, dat vond ik zó oneerlijk dat ik moest huilen ervan.


    Your make-up is terrible

    ik huil niet als er mensen bij zijn.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Wel tranen in mijn ogen. Ik heb wel eens heel hard gehuild, maar dan vanwege het gepest. :c


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Patriot schreef:
    ik huil niet als er mensen bij zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien