• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alex

    Ik bukte me en keek naar het beeld. Het was geen digitale, het was meer een professionele camera. Ik stelde het beeld wat bij en zette toen de timer in. Het was 15 seconden. Ik drukte op het knopje en liep naar haar toe. "Maak het gek" zei ik lachend waarna ik haar vastnam en mijn tong uitstak.

    Teske

    'Maak het gek,' zei hij toen hij bij me kwam staan en stak zijn tong uit. 'Ik ben niet echt van de gekke foto's,' zei ik. Ik ging op me tenen staan en beet zachtjes op het puntje van zijn tong.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    De klik kwam en lachend keek ik haar aan. "Nou dat was ook goed" zei ik grijnsend. Ik liep terug naar de camera en zette de timer terug aan. "Nu moet jij heel verbaasd kijken" zei ik waarna ik achter haar ging staan, mijn armen om haar middel sloeg en een kus op haar wang drukte.

    Teske

    'Nou dat was ook goed,' zei hij grijnzend. Ik lachte naar hem. 'Nu moet jij heel verbaasd kijken,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. Alex ging achter me staan en ik voelde zijn armen om mijn middel heen. Hij drukte een kusje op mijn waardoor ik moest lachen. Ik legde mijn handen op die van hem en probeerde er verbaasd bij te kijken, maar het was meer lachen en blozen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Nou, dat blozen en lachen was ook goed" zei ik lachend, "Verzin jij eens iets" spoorde ik haar aan.

    Teske

    'Ik weet het niet,' zei ik verbaasd en ik keek naar hem. 'Al heb ik fotografie als vak. Ik ben niet goed in het hele poseren gebeuren,' legde ik uit. Ik ging zitten en dacht even na.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Komop je bedankt vast wel iets" zei ik lachend. Ik zette de timer even uit en keek naar het beeld. Ik duwde op het knopje om een foto te maken en stond toen onschuldig weer op. "Heb je al iets ?".

    Teske

    'Had je nou een foto gemaakt terwijl ik zat?' vroeg ik verbaasd. Ik keek omlaag. Ik zat in een kleermakerszit met een jurkje aan. Ik keek hem weer aan. 'Die foto gaat dus weg,' zei ik serieus. Ik stond weer op en keek hem aan. 'Ik ben niet zo van de bedachte foto's, meer van de spontane. Behalve van de spontane die jij net maakte.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Van de spontane dus ?" vroeg ik lachend terwijl ik de foto verwijderde en de timer weer opzet. "Eens kijken hoe spontaan we zijn voor 15 seconden" zei ik grijnsend waarna ik naar haar toe buig om een kus te geven op haar wang maar dan toch een lek geef.

    Teske

    'Eens kijken hoe spontaan we zijn voor 15 seconden,' zei hij grijnzend. Hij liep naar me toe en boog naar me toe. Ik voelde een natte lik over mijn wang. Ik keek hem verbaasd aan. Ik veegde mijn wang af en ging op mijn tenen staan. Ik keek hem aan. Ik boog toe naar zijn nek en beet daar zachtjes in.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik begon te lachen. "Dat zal een hele mooie spontane foto zijn" zei ik grinnikend. Ik liep vlug weer naar de timer en dan terug. Ik zette mijn handen bij haar middel en tilde haar op. "Zo, nu ben je groot".

    Teske

    'Dat zal een hele mooie spontane foto zijn,' grinnikte hij. Hij liep even terug en kwam al gauw weer terug. 'Zo, nu ben je groot,' zei hij, nadat hij zijn handen bij mijn middel had gelegd en op tilde. Ik lachte naar hem. 'Veel beter,' zei ik. Ik legde mijn handen op zijn wangen en drukte zachtjes mijn lippen op die van hem. Ik klemde mijn benen om hem heen. De camera was ik al gauw vergeten.

    [Ik ben trouwens zo sims middeleeuwen spelen. Of ik reageer heel traag, of gewoon niet ;$ moet nog even kijken]

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 16:17 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik sloeg mijn armen om haar middel en drukte haar tegen me aan. Ik liet mijn tong over haar lip glijden.

    Teske

    Ik voelde zijn armen om mijn middel en hij drukte mij tegen zich aan. Ik open mijn mond een stukje toen ik zijn tong over mijn lip voelde glijden. Ik liet mijn tong er gauw doorheen glippen om met die van hem te spelen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Ik liep naar binnen en zag Tristan die in slaap was gevallen op de grond. Ik knielde bij hem neer en plante kusjes over heel zijn gezicht. "Doornroosje, je honderd jaar zijn voorbij" fluisterde ik zachtjes.