• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tristan

    Doornroosje, je honderd jaar zijn voorbij" fluisterde iemand.
    Ik opende mijn ogen en keek recht in het gezicht van Amery.
    "Weet je zeker dat dit niet de sprookjeswereld is?" vroeg ik met een glimlach


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Wil je Alex zo ook doen ? ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    "Ik mis nog steeds 7 dwergen en een boze stiefmoeder, dus ik denk dat we nog in de gewone wereld zijn" zei ik waarna ik een sip gezicht maakte. "Ik verheugde me er al zo op dat ik een appel zou eten en dood zou vallen".

    Alex

    Ik verplaatste mijn armen tot onder haar zodat ik haar beter vasthad en liet mijn tong met de hare spelen.

    Tristan

    "Hm jammer sprookjeswereld lijkt me wel wat" zei ik "En laten we maar hopen dat we nooit zo'n appel vinden" xei ik erna terwijl ik weer ging zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Naa ik weet het niet, die appel klinkt best interessant" zei ik met een plagende toon, "Kan de prins me komen wakkerkussen".

    Tristan

    "Moet je toch eerst opzoek naar een prins of een kikker misschien veranderd die in een prins als je hem kust" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Het eerste wat ik morgen doe" zei ik lachend. Ik begon harder te lachen. "Weet je nog toen we elkaar het eerst zagen ? Er stond een meisje naast me, Santana, toen ze je zag fluisterde ze tegen mij dat ze haar Prince Charming ging zoeken, doelend opdat ik de mijne had gevonden, ik wou het niet geloven".

    Tristan

    "Als je gaat zoeken zou ik eerst in de koffer van Oliver zoeken daar zat een kikker in en vraag me niet waarom" lachte ik
    "En ja dat herinner ik me nog"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik reageer wel traag ;$]

    Teske

    Ik glimlachte ondertussen tegen zijn lippen aan en en speelde met zijn haren.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Ik schudde met een lach mijn hoofd. "Arme kikker, die heeft nu een trauma voor de rest van zijn korte leventje" zei ik medelevend.

    Tristan

    "Ik ben bang dat niet alleen die kikker een trauma heeft" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Volgens mij wil ik het verhaal niet eens weten" zei ik lachend. Ik ging tegen de muur zitten en trok mijn knieën op.

    Tristan

    "Ik denk inderdaad ook niet dat je dat wilt. Zelf ik had medelijden met die kikker" lachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik begon te lachen. "Dat klonk echt alsof je met niets medelijden had behalve met die kikker" zei ik grinnikend.

    Tristan

    "Normaal ben ik het wel eens met mijn broer maar nu had ik echt medelijden met die kikker" zei ik "Maar ik heb wel vaker met iets medelijden"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer