• © Copyright IHEARTZAYNx



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright IHEARTZAYNx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Amery

    Een verrassende blik kwam op mijn gezicht. "Zeg eens" zei ik met een lachje.

    Tristan

    "Kijk niet zo verast, wat dacht je dan dat ik nooit met iets medelijden heb?" vroeg ik "En wat zeggen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske

    Na een tijdje maakte ik me een beetje los van hem. Ik keek beetje om me heen en bloosde een beetje. Ik zag de camera staan. 'Wat voor foto is er van geworden?' vroeg ik lachend aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik begon te lachen en liep naar de camera. Ik haalde hem van de staander. "Tja, ik denk dat ik ze eerst op mijn laptop ga zetten" zei ik omdat ik het ook echt meende. Je had gewoon beter beeld.

    Amery

    "Met wat je nogal medelijden hebt gehad," zei ik lachend waarna ik eventjes met mijn ogen rolde.

    Teske

    'Tja, ik denk dat ik ze eerst op mijn laptop ga zetten,' zei hij en ik knikte. 'Is goed,' zei ik en ik liep naar hem toe. Ik gaf hem vlug een kusje en liep toen weg. 'Ben heel eventjes buiten,' zei ik tegen hem en liep weer verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik haalde mijn schouders op en liep naar boven. Eenmaal boven haalde ik het kaartje uit de camera en stak hem in mijn laptop. Het duurde niet lang voordat de foto's erop stonden. Wat zou ik nu eens doen...

    Teske

    Ik liep naar buiten en maakte een klein rondje. Ik glimlachte en ging toen weer terug. Ik liep naar me kamer toe. Bij de deur glimlachte ik naar Alex toe. Ik deed mijn hand voor mijn mond en gaapte eventjes. Ik ging op bed zitten en keek naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Ik krijg straks medelijden met jou" zei ik lachend terwijl ik haar aankeek


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Mijn ogen werden groot terwijl ik om me heen keek. "Wat hij ook gaat doen, hij krijgt het terug" zei ik waarschuwend.

    Tristan

    Ik schoot in de lach van haar ractie "Ik zit hier hoor" lachte ik "En die keuze licht aan jou"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Nee serieus ? Ik zou nu toch echt zweren dat je Oliver was" zei ik sarcatisch, "Maar toch ben ik zeker dat Oliver me gaat terugpakken voor mijn Duw-Oliver-In-Het-Zwembad-Loop-Onschuldig-Weg-En-Lach-Dan- Actie". Ik nam adem en keek hem aan. "Ookal wel genoemd, duw hem en lach".

    Tristan

    "Geloof me dat doet die echt niet" zei ik "Even serieus ik Oliver dacht het toch echt niet. Voor nog geen miljoen." en keek nep-beledigd "Oke misschien voor een miljoen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik voelde in mijn broekzakken. "Ik kan je een lolly geven, ook goed ?" probeerde ik grijnsend.

    Tristan


    "Je gaat nu niet zeggen dat je bang wordt hé?" lachte ik en pakte de lolly uit haar handen "Niet dat dit werkt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    "Ik ? Bang ?" zei ik verbaasd. Ik maakte een 'Pf' geluidje en schudde mijn hoofd. "Nooit" vervolgde ik, "Maar als je een spin ziet, je geeft ze mij, ik ben niet degene die gilt en je slaat" zei ik nog even ter informatie.