• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Damon gooit alle resten van de dienbladen weg. Ik loop achter hem aan naar buiten.
    "Je hebt er wel heel veel zin in he?" Ik knikte lachend.
    "Ik hou gewoon van dieren." Grinnik ik. "Zo, waar zat die dierenwinkel nou?" Vraag ik als ik om me heen kijk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Ik ook niet echt,' geef ik toe, 'anders gaan we nog wat dansen ofso?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Dat weet ik wel, loop maar met mij mee." Ik liep de rechterkant op richting de dierenwinkel. Binnen vijf minuten waren we er. Ik hield deur open voor Celeste.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    "Leuk!" zeg ik. Ik hou wel van dansen, vroeger, in de jaren 60 deed ik het heel veel in grote clubs. "Zet jij de muziek maar op, ik heb daar niet zoveel verstand van." lachte ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'En ik nog wel denken dat jongens zo technisch zijn,' lach ik. 'Wat voor een soort muziek wil je dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    We komen aan bij de dierenwinkel, Damon houd de deur voor me open.
    "Dank je," Zeg ik met een glimlachje en loop naar binnen. Ik zie meteen puppy's in een rond hok zitten.
    "O my god, puppy's!" Zeg ik en loop eropaf. Ik kijk naar een kleintje die mij ook ziet, hij komt op me af gerent en springt tegen het hekje op. "Damon, kijk dit dan!" Zeg ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Ik ben ongeveer even technisch als je opa." lach ik. "Hm, zulke muziek als je eerder had, dat klonk gezellig." antwoord ik.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik kwam bij Celeste staan en zag het schattige hondje. "Haha, echt iets voor jou dat je dat lief vind. Zover ik weet is het toegestaan om huisdieren te hebben in het huis." zei ik glimlachend. "Maar dat zou je dan wel met Darren moeten overleggen."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Sorry voor het late antwoord, we waren even drinken en eten pakken en werden toen meegenomen naar buiten om naar het vuur te kijken. :'D]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik knik waarna ik mijn iPod pak en die weer op speakers zet. Dan klik op de afspeellijst waar ook het liedje van eerder in staat en druk op play. Ik leg de iPod op de tafel en ga voor Luca staan. 'Mag ik deze dans van u?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [maakt niet uit hoor (:]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste

    "Echt? Is het toegestaan?" Ik kijk Damon glimlachend aan.
    "Overleggen? Ow ja natuurlijk, hij is de huisbaas. Awh, kijk nou hoe schattig." Spring ik van de het ene naar het andere onderwerp.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    Ik lachte. "Dat mag je zeker, jongedame." grinnikte ik. De muziek klinkt lekker en ik begin te dansen met Cassie.


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    "Ja, die is echt schattig!" Het was ook schattig hoe Celeste naar dat beestje stond te kijken, die haar met grote puppy ogen aankeek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik lach even en laat dan Luca een pirouette draaien. Dan doe ik even een paar grappige danspasjes waarna ik weer normaal ga dansen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered