• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 17 maart 2012 - 22:45 ]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik glimlach even. 'Dit bevalt me inderdaad veel beter'. Mijn blik glijd over zijn gezicht en blijft weer hangen bij zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik hou van bijtende dingen, dacht ik bij mezelf. "Oh." lachte ik. "En we willen natuurlijk niet dat hij je half dood bijt." Ik had het door, pakte de kip en ruilde hem in voor een niet piepend speeltje. "Jammer, ik vond die kale kip wel grappig."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik bracht mijn gezicht weer dicht bij die van haar. "Dat dacht ik wel." fluisterde ik zacht in haar oor. Ik keek naar haar, glimlachend.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik lach even.
    "Nou, pak hem dan maar weer." Grinnik ik. Ik loop naar de kassa en leg de spullen erop waarna ik afreken, en alles in tassen krijg, dan loop ik met de kassa-vrouw naar het hok met de hondjes en kies mijn kleine droepie. Ik loop weer mee naar de kassa en moet vanalles ondertekenen. Ik krijg papieren enzo en dan het hondje vast. Ik knuffel het even en draai het dan naar Damon toe.
    "Is hij niet lief?" Zeg ik tegen Damon.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Als we het toch passioneel gaan doen,' zeg ik op een fluistertoon. 'dan kunnen we net zo goed dit doen,' vervolg ik waarna ik zachtjes mijn lippen op die van hem druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Is hij niet lief?" vroeg ze. "Ja, hij is heel lief en samen vormen jullie een goed paartje." zei ik lachend. Ik kneep even in de kale kip waardoor er een piepend geluid uitkwam. "Ik hoop dat je nu héél blij bent."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik hield mijn adem in toen ze zachtjes haar lippen op die van mij drukte. Een verwarrend gevoel overviel me en ik drukte mijn lippen wat steviger terug op die van haar.


    Your make-up is terrible

    [Volgens mij moet Damon ook maar eens beginnen met flirten met anderen. xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Mijn mondhoeken krullen een klein beetje omhoog als hij zijn lippen steviger terug drukt. Ik ga met mijn hand door zijn haar terwijl ik nu echt begin met hem te zoenen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Mijn hand zakt naar net boven haar billen en ik trek haar steviger tegen me aan. Ik open mijn mond een stukje en zoen Cassie wat wilder terug.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    "Heeeeeeel blij." Zeg ik en lach even als Damon in de kip knijpt.
    Het hondje reageert erop. Hm, en naam ik moet er echt eentje verzinnen.
    "Een naam." Zeg ik als ik richting de deur loop.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Als Luca zijn mond een stukje opent en wat wilder terug zoent laat ik voorzichtig mijn tong zijn mond ik glijden om vervolgens zijn tong zachtjes te strelen. Deze zoen komt met gemak in de top 5 zoenen die ik ooit heb gehad.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "Damon is eigenlijk wel de leukste naam, hé." zei ik lachend. "Of anders, iets van Kay, dat vind ik echt een hondennaam."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Cassie streelde zacht mijn tong met die van haar, dit was een manier van zoenen die ik veel meer gewend was. Ik verplaatste mijn hand nog een klein stukje naar beneden en liet hem daar rustig liggen. Ik liet mijn tong langzaam een paar rondjes draaien in haar mond.


    Your make-up is terrible

    Celeste

    Ik lach als Damon zijn eigen naar zegt.
    "Hm, ik dacht eerder aan Darren, ik mocht tenslotte van hem het hondje hebben." Grijns ik naar Damon.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.