• Ik eigenlijk niet, wat ik heel jammer vind. Mijn ouders vinden het op zich wel leuk, alleen ze gaan liever naar concerten met klassieke muziek en dergelijke. Ik vind dat ook leuk, maar een musical is ook vet.
    Ga jij vaak naar musicals en welke? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ben woensdag nog naar We Will Rock You geweest in Londen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Als het even kan ga ik toch wel een keer per jaar (ipv een pretpark ofzo en als er iets leuks is) zo ben ik al naar best veel musicals geweest (oa footloose, hairspray en legally blond en nog meer)

    Nevaaah


    Bad decisions make good stories.

    Ik ben naar meerdere musicals geweest, maar bij mij in de buurt is een openlucht-theater waar elke zomer musicals worden gehouden..
    Maar van de grote producties be ik naar Sound of Music, Tarzan en Zorro geweest. Ik vond de laatste twee echt vet, maar ik kan me eigenlijk niet veel meer van Sound of Music herinneren, omdat ik toen net 6 was ofzo ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb er eigenlijk al wel veel gezien in heel mijn leven. ;D


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ben stiekem naar best veel musicals geweest.
    Tarzan, Beauty and the Beast, The Lion King, Ciske de Rat, Mama Mia, We Will Rock You, High School Musical, Joseph and the amazing Techincolour Dreamcoat, Hairspray en Wicked.
    Ik wil ook nog heel graag naar Miss Saigon en Soldaat van Oranje.
    Ik weet het, ik ben erg >< Maar ik heb een zwak voo musicals :')


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ah, ik lieft musicals!
    Zelf ben ik naar Aïda, Ciske de Rat en Les Misérables (en 25th Anniversary of The Phantom Of The Opera live in de bioscoop) geweest.
    Echt, zou supergraag vaker gaan, maar het is zo ontzettend duur.
    Maar ben dus twee keer naar Les Misérbales in Londen geweest, maar ga er zwaar nog vaker heen! ^^
    Wil ook nog supergraag naar Wicked hier en in Londen, maar we zullen zien of mijn bankrekening dat ook een goed idee vind! ^^


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Nee bijna nooit, maar ik kijk ze wel vaak op dvd :)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Joker schreef:
    Ben woensdag nog naar We Will Rock You geweest in Londen.


    Waaah, veeet!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ben er wel eens heen geweest maar vind het niet zo geweldig.


    -

    Genius schreef:
    Ben er wel eens heen geweest maar vind het niet zo geweldig.


    Ligt wel aan de musical ja.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    hmm niet heel vaak, ik heb Pinokkio gezien, Cats en Tarzan, gewoon in Nederland. Maar ze waren wel echt leuk (:

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 17:58 ]


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Sonatina schreef:
    hmm niet heel vaal, ik heb Pinokkio gezien, Cats en Tarzan, gewoon in Nederland. Maar ze waren wel echt leuk (:


    Beter :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ga eigenlijk nooit. En áls ik ga is dat met school.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    Ik ga eigenlijk nooit. En áls ik ga is dat met school.


    Heb ik meestal ook, mijn ouders zijn niet zo'n fan van musicals. :S


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife