• Ik eigenlijk niet, wat ik heel jammer vind. Mijn ouders vinden het op zich wel leuk, alleen ze gaan liever naar concerten met klassieke muziek en dergelijke. Ik vind dat ook leuk, maar een musical is ook vet.
    Ga jij vaak naar musicals en welke? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    musical is leuk, maar maximum 2 per jaar.

    ik ga veel liever naar repertoire theater :9~

    niks leuker dan een stuk van Ibsen, Tsjechov, Molière,...

    zeker van TGA :9~


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Mwah, ik vind het te duur, maar het is wel leuk. (:


    Destroy what destroys you.

    ENTERSHIKARI schreef:
    Mwah, ik vind het te duur, maar het is wel leuk. (:


    Het ís ook vaak duur. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mwoa niet echt eigenlijk.
    Juist toen ik klein was naar Doornroosje van K3 en De 3 Biggetjes van K3.
    En dan Mamma Mia, en omdat ik dat zo goed vond en mijn tante ook zijn wij het een tweede keer gaan zien. Ik ben dan ook met mijn tante gaan zien naar The Sound Of Music omdat mijn favoriet won in de zoektochtprogramma, lol.
    En nu ga ik ook naar Domino met haar als haar vriend de tickets besteld. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik vind het jammer dat het zo duur is, anders was ik wel vaker gegaan denk ik. Maar ik ben naar Tarzan in Nederland geweest en naar We Will Rock You en Wicked (die was echt heel gaaf) in Londen.


    As travars

    Moriarty schreef:
    Ik vind het jammer dat het zo duur is, anders was ik wel vaker gegaan denk ik. Maar ik ben naar Tarzan in Nederland geweest en naar We Will Rock You en Wicked (die was echt heel gaaf) in Londen.


    Haha, ik word wel een beetje jaloers, hoor. Wicked, Tarzan, We will rock you. Wel leuk, haha! :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik vind musicals echt ver-schrik-ke-lijk :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Fluorescent schreef:
    Ik vind musicals echt ver-schrik-ke-lijk :'D


    Kan ook :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Omg, cool!
    Ja nouja, tis niet echt meer gezond haha.


    Life is hard and then we die

    Misschien een leuk idee om een keer met mensen van quizlet naar een musical te gaan?


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien een leuk idee om een keer met mensen van quizlet naar een musical te gaan?

    Zou een leuk idee zijn, maar t geld is eeen heel ander idee. Bij mij is iets heel goedkoops, maar ik weet niet of mensen uit Friesland het zoeken om helemaal jaar Brabant te gaan... :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Stalingrad schreef:
    Ik heb er vrij weinig mee.

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien een leuk idee om een keer met mensen van quizlet naar een musical te gaan?
    Dat zou wel heel tof zijn, haha :p maar dan moet het voor mij uiterlijk in Den Haag of Utrecht zijn denk ik :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    PUKKELxDING schreef:
    Misschien een leuk idee om een keer met mensen van quizlet naar een musical te gaan?


    Hey ja, inderdaad, dat zou vet zijn. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Remembrall schreef:
    (...)Dat zou wel heel tof zijn, haha :p maar dan moet het voor mij uiterlijk in Den Haag of Utrecht zijn denk ik :p

    Scheveningen. :3