• Ik eigenlijk niet, wat ik heel jammer vind. Mijn ouders vinden het op zich wel leuk, alleen ze gaan liever naar concerten met klassieke muziek en dergelijke. Ik vind dat ook leuk, maar een musical is ook vet.
    Ga jij vaak naar musicals en welke? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ja nouja, tis niet echt meer gezond haha.


    Onze generatie wordt sowieso ongezond genoemd, so, who cares?(A)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Fantasia schreef:
    (...)
    Scheveningen. :3
    Ik ben voor. :Y)


    Life is hard and then we die

    Remembrall schreef:
    (...)Dat zou wel heel tof zijn, haha :p maar dan moet het voor mij uiterlijk in Den Haag of Utrecht zijn denk ik :p

    Ik mag misschien wel, ik denk dat mijn ouders dan wel willen weten hoe het precies zit.
    Ik weet niet wie goSupermodel kent, maar daar hebben ze elk naar Offline. Ik ben er dit jaar heen geweest, en daar is het goed voor ouders geregeld die daar willen blijven, maar ook locatie, parkeren, informatie, kaartjes enz.
    We moeten dus wel goed nadenken, het hoeft geen feest te worden, maar ik denk dat meer mensen mogen als het profecioneler eriit ziet. :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb een topic geopend :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik ben voor. :Y)

    Ik denk dat voor mij dan de kans klein is om te komen. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife