• Hoii!!

    ik ben eigenlijk heel erg nieuwsgierig waarom je juist als een blok valt voor bepaalde soort jongens..

    ik hou van jongens met humor en blauwe ogen.. en.. ze moeten groter zijn dan ik ben ;)


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    beetje verzorgd,blokjes buik goed uiterlijk xD en iemand met wie je kan lachen en goed mee kunt praten

    maarja als je is ene leuke jongen tegen komt ie is A bezet of B homo dat is bij mij altijd

    maja ik houd het op tom kaulitz maar dat komt alleen uit in me dromen xD

    jongens met mooie ogen en verder moet de klik er zijn:P klein lijstje hea:P


    Why don't you break my heart

    Owjahh.. en wat ik ook nog belangrijk vind:
    ze moeten uitstralen dat ze de situatie onder controle hebben.. dus een beetje arrogant en zeker vanzichzelf zijn

    De ogen..

    bij mij is ie, jha kwa inerlijk, grapug en je moet goed kunnen praten en lol hebben en kwa uiterlijk het liefst donker lang haar en blauwe ogen, en jha dat bestaat uit naturen i know somwoene xD maar eigenlijk kwa uiterlijk maakt me niet zo veel uit oja hij moet wel iets langer dan me zijn

    haar is voor mij ook belangrijk, oeh ik was vandaag in de h&m en die jongen had perfect haar, gewoon geweldig


    You'd took my breath but I'll survive.

    bruine ogen geen rood of grijs haar.Grappig liefst gespiert(A) enz enz enz

    qua eerst indruk denk ik de ogen maar hij moet natuurlijk wel goed kunnen luisteren, aardig zijn en het moet niet aleen maar om sex gaan DUH (ik haat players, maar over tom, dat is geen ECHTE player, als hij zou willen(wat niet zo is) zou hij niet zo als bill kunnen zijn, klein hartje)


    O, en een lekker buikje en kontje is ook niet miss he XD


    Wie het laatst lacht, denkt net zo sloom als ik...

    ehm, ik let meestal eerst op de ogen ^^
    hij moet wel aardig zijn enzo, uiterlijk doet er eigenlijk niet toe, maar als die knapis is het wel mooi meegenomen :P


    Veni, Bibi, Vomui

    hij moet lang zwart haar , donkere ogen ,getinte huid hebben lief zijn , mij accepteren zoals ik ben en een beetje arrogant zijn . hmm ik zit hier nu dus m'n vriend te beschrijven
    :)(flower)

    :)

    weetje.. een beetje spieren is ook niet weg.. en natuurlijk moet je ook goed met hem kunnen opschiten.. en toch wil ik ook wel tegen hem opkijken.. dat hij ergens heel goed in moet zijn:)

    Ze moeten lief, schattig, romantisch, attent en toch ook wel een beetje slim zijn.
    Van uiterlijk: middellang haar, ofwel heel blond ofwel heel donker ^^, blauwe of bruine ogen, groen vind ik niet mooi voor jongens maar ja :P
    Voor de rest let ik eigenlijk vooral op karakter nu ik er bij stil sta ^^


    Bellice

    Emo boys:$


    Love is in the air'<3

    Hoh, een jongen zoals Tom Kaulitz zou vr mij wel goed zijn! xDD

    Mmmm; zolang een jongen maar niet té serieus is!


    ' Yes, music is the new religion_

    Grappig, mooi, wipneusje ö, ennn groene of blauwe ogen (Tom is een uitzondering héé)