• Gaat niet door, te weinig mensen...

    [ bericht aangepast op 3 mei 2012 - 23:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Als jullie nu gewoon allemaal zorgen dat het op 6 april is, dan vind ik jullie lief (cat)

    Wacht.. Al 4 stemmen voor 6 mei.. Dit gaat 'm worden mensen (cat)

    Ik heb het alweer aangepast! Alleen Sarita en Lisa moeten nu nog even reageren...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik heb niks meer gehoord van Lisa of Sarita, maar hun stemmen zouden ook geen verandering brengen bij het kiezen van een datum.
    De datum is nu dus bekend, het wordt: zondag 6 mei!
    Als je nu iemand wilt meenemen, geef dat alsjeblieft even aan èn waar je vandaan komt. Als er misschien mensen vanuit dezelfde richting komen, kunnen deze misschien samen met jou reizen ;]
    Sta je daar ook niet helemaal alleen te wachten ;]

    O, kunnen jullie meteen even aangeven of het nu zeker is dat jullie kunnen komen? Dan pas ik dat ook meteen even aan ;]

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 15:53 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kom nu zeker

    Als jij via Veghel gaat, kunnen we samen? :3

    [ bericht aangepast op 16 april 2012 - 16:19 ]

    Arght ik woon in roosendaal maar ik ga eerst midweekje vakatnie en dan skikamp duskan ik niet. Anders was ik echt gekomen(huil)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    404NOTFOUND schreef:
    Ik kom nu zeker

    Als jij via Veghel gaat, kunnen we samen? :3

    Is goed hoor :]
    Ik heb nog niet naar tijden gekeken, maar ik zal nog wel kijken. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan trouwens pas de dag vóór de meeting zeggen of ik kom of niet, ik ben die hele week op vakantie. En ik moet nog kijken of ik weg mag, maar ik kom die hele week dus ook niet online.

    Ik kan helaas door omstandigheden niet meer komen.. Sorry:(

    [ bericht aangepast op 20 april 2012 - 18:00 ]


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Nou, jongens dit wordt gezellig ^^
    Met z'n zessen, of minder ;]

    Als je iemand meeneemt, kun je dat alsjeblieft eventjes aangeven? :]


    Deep inside, I've never felt alive

    uuhm ik vraag nu ef aan me pa of het mag.. (:
    xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sorry dat ik niet gereageerd heb. Het was een beetje erbij ingeschoten. 'Ik ga nu echt die poll invullen.' 'Sarita Eten.' Dan doe ik het zo wel... Even later. 'Nu vul ik hem in.' Msn begint te knipperen. 'Ik heb je hulp nodig.' enz. Maar 6 mei hoor ik gewoon te kunnen of mijn ouders hebben opeens iets bedacht.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wangster schreef:
    Sorry dat ik niet gereageerd heb. Het was een beetje erbij ingeschoten. 'Ik ga nu echt die poll invullen.' 'Sarita Eten.' Dan doe ik het zo wel... Even later. 'Nu vul ik hem in.' Msn begint te knipperen. 'Ik heb je hulp nodig.' enz. Maar 6 mei hoor ik gewoon te kunnen of mijn ouders hebben opeens iets bedacht.


    Dus zorg maar dat je kan (cat)

    Wangster schreef:
    Sorry dat ik niet gereageerd heb. Het was een beetje erbij ingeschoten. 'Ik ga nu echt die poll invullen.' 'Sarita Eten.' Dan doe ik het zo wel... Even later. 'Nu vul ik hem in.' Msn begint te knipperen. 'Ik heb je hulp nodig.' enz. Maar 6 mei hoor ik gewoon te kunnen of mijn ouders hebben opeens iets bedacht.

    Oké, maakt niet uit ;]

    Maar kan ik je dan van misschien halen?


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kom waarschijnlijk wel, maar reken er maar niet op dat ik tot 's avonds laat daar ga blijven :3 Ik moet dan denk ik rond half 4 / 4 uur terug, want ik ben dan ook nog maar één dag terug van vakantie :3 Ik kom zaterdagnacht thuis, dus meteen die dag erna dit hihi :3