• Ja, op de een of andere manier heb ik dat nu. Mijn verhaal is nou niet bijzonder goed, spannend, leuk of zo, maar iedereen moet ergens beginnen, nietwaar? En ik kom steeds meer in mijn verhaal. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ben juist heel vaak ontevreden over mijn verhalen en hoofdstukken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat heb ik als ik een SA heb geschreven van meer dan 1000 woorden ;3


    26 - 02 - '16

    Everdeen schreef:
    Ik ben juist heel vaak ontevreden over mijn verhalen en hoofdstukken.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Dat heb ik ook. :3


    Let the Night embrace you

    Ik heb dat heel erg, vooral omdat ik ze schrijf en dan METEEN activeer, en omdat ik hele lieve abo's heb.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Everdeen schreef:
    Ik ben juist heel vaak ontevreden over mijn verhalen en hoofdstukken.


    comfort in c h a o s

    Everdeen schreef:
    Ik ben juist heel vaak ontevreden over mijn verhalen en hoofdstukken.


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Everdeen schreef:
    Ik ben juist heel vaak ontevreden over mijn verhalen en hoofdstukken.


    Ik ook wel, maar omdat ik ontevreden ben, schrijf ik minder en heb ik heb nooit inspiratie, dus als ik dan een hoofdstuk heb, is het best oké.
    Ik heb het over professor Layton, dus ik moet eerst al de eerste vragen en spanningen opzoeken voordat ik meer inside kan gaan, best irritant. Je wordt haast gedwongen om het in chronologische volgorde te schrijven, en niet ergens middenin het verhaal. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Haha, ja dat heb ik ook altijd. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik ga dat waarschijnlijk hebben als ik (eindelijk) mijn allereerste, échte verhaal afheb. Ik kom nu steeds dichter bij het einde en ik heb echt het gevoel dat ik me zo goed ga voelen als ie eindelijk af is :]
    Ik ben namelijk al aan zó veel verhalen begonnen, maar meestal flopte ze allemaal >.<
    Ik bedoel trouwens wel een verhaal met meer dan 15 hoofdstukjes ;]

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 20:21 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Colorblind schreef:
    Ik heb dat heel erg, vooral omdat ik ze schrijf en dan METEEN activeer, en omdat ik hele lieve abo's heb.


    Ik heb niet veel abo's haha, maar ik heb wel iemand die trouw een reactie geeft, dat is super! :3
    #5 abo's. ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bond schreef:
    Ik ga dat waarschijnlijk hebben als ik (eindelijk) mijn allereerste, échte verhaal afheb. Ik kom nu steeds dichter bij het einde en ik heb echt het gevoel dat ik me zo goed ga voelen als ie eindepijk af is :]
    Ik ben namelijk al aan zó veel verhalen begonnen, maar meestal flopte ze allemaal >.<
    Ik bedoel trouwens wel een verhaal met meer dan 15 hoofdstukjes ;]


    Ik ken het, niet afmaken omdat je er gewoon niet doorkomt. Ik hoop dat ik mijn verhaal volhoud. Maar wel vet dat je je verhaal dan écht afmaakt, dat is echt een top gevoel! Haha, dat zal echt voldoening geven, niet?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Ik heb niet veel abo's haha, maar ik heb wel iemand die trouw een reactie geeft, dat is super! :3
    #5 abo's. ^^


    #8 Abo's op mijn nieuwste verhaal :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ja en ik heb het ook andersom, wanneer ik lang niks aan m'n verhaal schrijf kan ik daar erg ontevreden mee zijn.


    “Love is a contradiction.”

    Everdeen schreef:
    Ik ben juist heel vaak ontevreden over mijn verhalen en hoofdstukken.


    Maar soms, heb ik zo'n magisch momentje dat ik wél tevreden ben, en dan ben ik inderdaad heel erg blij.


    Alleen maar tranen van geluk