• Ja, op de een of andere manier heb ik dat nu. Mijn verhaal is nou niet bijzonder goed, spannend, leuk of zo, maar iedereen moet ergens beginnen, nietwaar? En ik kom steeds meer in mijn verhaal. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Minichick schreef:
    Ja en ik heb het ook andersom, wanneer ik lang niks aan m'n verhaal schrijf kan ik daar erg ontevreden mee zijn.


    Ja, want je voelt je verplicht dat je lezers. :/


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb dat niet echt, omdat ik altijd zorg dat ik eerst in word typ en steeds nog genoeg heb als ik een hoofdstuk online zet, als ik niet zo veel meer heb activeer ik trager zodat ik niet met het probleem kan zitten dat ik plots een hele tijd geen inspiratie meer heb een paar weken/maanden niet meer kan posten...
    Maar als ik een verhaal af heb, of een bepaald belangrijk stuk, dan doet dat echt geweldig goed!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Layton schreef:
    (...)

    Ik ken het, niet afmaken omdat je er gewoon niet doorkomt. Ik hoop dat ik mijn verhaal volhoud. Maar wel vet dat je je verhaal dan écht afmaakt, dat is echt een top gevoel! Haha, dat zal echt voldoening geven, niet?

    Jup :]
    Mennn, ik heb echt zin om verhaal nú al af te schrijven xd.
    Maar dat gaat 'm niet worden, omdat er best veel moet gebeuren... En ik moet mijn inspiratie gebruiken voor de twee wedstrijden waaraan ik meedoe ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    katl1 schreef:
    Ik heb dat niet echt, omdat ik altijd zorg dat ik eerst in word typ en steeds nog genoeg heb als ik een hoofdstuk online zet, als ik niet zo veel meer heb activeer ik trager zodat ik niet met het probleem kan zitten dat ik plots een hele tijd geen inspiratie meer heb een paar weken/maanden niet meer kan posten...
    Maar als ik een verhaal af heb, of een bepaald belangrijk stuk, dan doet dat echt geweldig goed!


    Haha, Word is idd handig. Uno prpblemo: ik heb Word Pad (mijn computer kreeg een nieuwe software, maar de nieuwe Word is er nog niet op, alleen Word Pad), en die is niet echt bepaald fijn. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Bond schreef:
    Jup :]
    Mennn, ik heb echt zin om verhaal nú al af te schrijven xd.
    Maar dat gaat 'm niet worden, omdat er best veel moet gebeuren... En ik moet mijn inspiratie gebruiken voor de twee wedstrijden waaraan ik meedoe ;]


    Wat voor wedstrijden? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Meestal wel, al heb ik soms het gevoel dat ik echt een fluthoofdstuk heb geschreven, dan ben ik niet zo tevreden :/ Dat gebeurt meestal als ik al een tijdje niet meer aan een verhaal geschreven heb en er helemaal 'uit' ben, zeg maar. Maar als ik meerdere hoofdstukken achter elkaar schrijf, zit ik er lekker in, en dat voelt wel heel goed ^^


    There is freedom in the dark.

    Ik begin soms aan een verhaal, dan schrijf ik flink wat hoofdstukken, stop ik om een reden die ik eigenlijk niet weet en komt er nooit een einde aan het verhaal :')


    26 - 02 - '16

    Layton schreef:
    (...)

    Wat voor wedstrijden? :3

    Eén schrijfwedstrijd en een BFF-wedstrijd. Je moet maar even bij het subforum 'Wedstrijden' kijken voor meer info ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Everdeen schreef:
    Ik ben juist heel vaak ontevreden over mijn verhalen en hoofdstukken.


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Pusheen schreef:
    Dat heb ik ook. :3


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Merryweather schreef:
    Ik begin soms aan een verhaal, dan schrijf ik flink wat hoofdstukken, stop ik om een reden die ik eigenlijk niet weet en komt er nooit een einde aan het verhaal :')


    Herkenbaar! XD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Net weer een stukje geschreven, haha, deze is al wat spannender. ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik voel me altijd voldaan als ik schrijf, maakt niet uit hoeveel het is. De verhalen komen toch wel af, ik maak ze altijd af.


    Take risks and conquer your fears.

    Pericles schreef:
    Ik voel me altijd voldaan als ik schrijf, maakt niet uit hoeveel het is. De verhalen komen toch wel af, ik maak ze altijd af.


    Chill (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Colorblind schreef:
    Ik heb dat heel erg, vooral omdat ik ze schrijf en dan METEEN activeer, en omdat ik hele lieve abo's heb.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt