• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Het is wat jij wilt verstaan."
    Ik schud lachend mijn hoofd en trek haar tegen me aan.
    "Je gaat niet opgeven, he?"
    Ik kijk haar verliefd in de ogen en kus haar liefdevol op de lippen. Nu hangt ze lekker vol schuim, en lachend spoel ik me af.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je gaat niet opgeven, he?"
    Ik grinnik zachtjes.
    "Ik win altijd," fluister ik en ik maak mezelf weer los uit zijn greep.
    Met een klein lachje ga ik onder de douche vandaan en droog mezelf af.
    "Douche nog maar door hoor," lach ik. "Ik ga me aankleden."
    Ik loop rustig naar mijn kamer en open de kast. Ik een opwelling vis ik er een leuk setje uit. Perfect voor dit weer. Ik doe mijn zonnebril op en loop de trap af richting de tuin waar ik in de zon ga zitten. Genietend steek ik een sigaret op.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2012 - 17:15 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik win altijd."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Douche nog maar door hoor. Ik ga me aankleden."
    Ik knik en spoel me verder af. Wanneer ik zeker ben dat ik honingvrij ben, draai ik de kraan uit en droog me af. Ik loop door naar haar kamer en voel aan mijn kleren. Ze zijn gelukkig weer droog, en ik trek ze aan. Ik vind Donna niet meteen, dus loop ik naar beneden, met het excuus dat -als iemand me zou tegenkomen- ik kan zeggen dat ik dorst heb. Door het raam zie ik haar buiten staan, en met een verliefde blik loop ik naar buiten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik moet off. Tot straks ^^]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    Het duurt even voordat ik Jeremy zie verschijnen. Vanzelf ontstaat er een glimlach op mijn gezicht als hij naar me toe komt. Ik neem nog een trek van mijn sigaret en kijk hem lachend aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    'kan ook' ik krijg een kwaadaardige lach op mijn gezicht en pak de fles stroop. 'IT DUSS BRAND!' gil ik in zijn oor en spuit dwangmatig stroop in zijn mond. Niet te veel natuurlijk anders zou hij stikken of verslikken. 'BURN BABY BURN' en ik ren het hoekje om om zogenaamd van een veilige afstand toe te kijken


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [levi wtfxD]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (meligheid xd typies levi)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    MisPattinson schreef:
    Lilly
    Ik twijfel even. "Ik weet het niet zeker maar ik ben een keer heel hard in mijn maag geslagen."zeg ik eerlijk. Dat ze me wou helpen vond ik echt superlief


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jeremy

    Ik zie haar breed glimlachen, en de mijne wordt zo mogelijk nog breder. Ik loop naar haar toe.
    "Veruit een van mijn favoriete combinaties. Mijn meisje en een sigaret."
    Ik grinnik even en druk een kus op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Veruit een van mijn favoriete combinaties. Mijn meisje en een sigaret."
    Ik grinnik en kus hem zachtjes terug.
    "Ik ben niet van jou hoor," lach ik.
    "Maar de sigaret wel."
    Ik stop de sigaret in zijn mond, duw hem op een stoel en ga op zijn schoot zitten. Zachtjes druk ik een kusje op zijn voorhoofd en laat mijn hoofd tegen zijn borstkas rusten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ik ben niet van jou hoor. Maar de sigaret wel."
    Ik grinnik en schud mijn hoofd.
    "Je weet wel wat ik bedoel."
    Ik neem een trek van de sigaret en blaas de rook uit. Ik leg mijn arm om haar middel en sluit mijn ogen. Dit is gewoon perfect.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Je weet wel wat ik bedoel."
    Ik neem de sigaret weer van hem over en neem een klein trekje waarna ik hem weer terug geef. Rustig blaas ik uit en kijk hem genietend aan. Misschien vind ik een sigaret wel even bevredigend.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    Ik kijk glimlachend toe hoe ze geniet.
    "Jij hebt precies niet veel nodig om te genieten, toch?"
    Ik neem ook nog een trek en blaas de rook de lucht in.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Jij hebt precies niet veel nodig om te genieten, toch?"
    Ik glimlach.
    "Dit is precies genoeg," fluister ik zachtjes.
    "Een tuin, een zonnetje, jou en een sigaret. Meer heb ik niet nodig."
    Ik laat de zonnestralen over mijn gezicht lopen en sluit mijn ogen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."