• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School."

    Dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    [Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen.]
    ________________________________________________________________________
    Regels:
    - Het liefste iets meer dan één regeltje schrijven.
    - Niemand doet of zijn of haar personage perfect is.[Beslis niet wat andere doen.]
    - Ruzie mag, maar hou het wel reëel.
    - Pesten mag, tot een bepaalde hoogte.
    - We houden ons aan de verhaallijn, natuurlijk mag je er
    iets vanaf wijken, maar hou het wel zo dat je personage
    er weer makkelijk mee in kan gaan.
    - Max 4 Personages P.P
    - Verkering mag, maar alleen als de ander het ook wil.
    [Dwingen word niet geaccepteerd, alleen als het is afgesproken met elkaar, maar meld dat wel even aan Dracy.]
    - Houd je aan de regels.
    _______________________________________________________________________
    -Wil je solliciteren? Kan altijd.
    ________________________________________________________________________- Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend.
    _______________________________________________________________________
    Als Pavarotti niet online is en het topic is vol. Mag je een nieuwe vragen aan Rajah of aan MisPattinson.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Dit is precies genoeg. Een tuin, een zonnetje, jou en een sigaret. Meer heb ik niet nodig."
    Ik kijk glimlachend naar haar gesloten ogen en druk een kus op haar lippen.
    "Voor mij wordt elk moment leuk, zolang jij er maar deel van uit maakt."
    Ik neem glimlachend nog een trek en geef de sigaret aan haar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Voor mij wordt elk moment leuk, zolang jij er maar deel van uit maakt."
    Lachend kijk ik hem aan en neem de sigaret van hem over. Zachtjes wrijf ik met mijn neus langs de zijne. Ik neem een haal van de sigaret en inhalleer diep.
    "Laten we gaan," fluister ik zachtjes. "Gewoon weg van iedereen hier."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Isabelle

    "O mijn god." Zeg ik met open mond. Wie doet dat zijn kind nou aan?
    "Wat is dit erg, wat heeft hij nog meer gedaan."

    André

    "LEVI!" Schreeuw ik en sta op waarna ik achter hem aan ren en hem vastgrijp.
    "Voel mijn wraak!" Zeg ik en geef een stroop-lik over zijn wang.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Laten we gaan. Gewoon weg van iedereen hier."
    Ik kijk haar even aan.
    "Hoezo weg? Jij en ik? Hoe?"
    Hoewel het heel aanlokkelijk klinkt, weet ik het toch niet goed. Ik ga met een hand door haar haren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Hoezo weg? Jij en ik? Hoe?"
    Ik grinnik even.
    "Gewoon, wij samen. Weg van hier, van alle verplichtingen. Ergens opnieuw beginnen met zijn tweetjes. Klinkt goed toch?"
    Ik weet niet zo goed waar mijn uitspatting opeens vandaan komt maar het voelt goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Gewoon, wij samen. Weg van hier, van alle verplichtingen. Ergens opnieuw beginnen met zijn tweetjes. Klinkt goed toch?"
    Ik denk even na en neem haar handen in de mijne. Een voor een kus ik ze.
    "Donna, hoe aanlokkelijk dat ook klinkt, dat gaat niet."
    Voorzichtig probeer ik de juiste woorden te bedenken.
    "Zonder diploma... Ik zou niet eens voor je kunnen zorgen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna

    "Donna, hoe aanlokkelijk dat ook klinkt, dat gaat niet. Zonder diploma... Ik zou niet eens voor je kunnen zorgen."
    Ik knik begijpend en sla mijn ogen neer.
    "Ja," stamel ik zachtjes.
    "Dat snap ik."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Ja, dat snap ik."
    Ik kijk even in haar ogen en druk zacht mijn lippen op de hare.
    "Wat we ook kunnen doen is dat jij een tijdje bij mij komt wonen, en we leven op de kosten van mijn ouders?" stek ik voor in de hoop haar wat op te beuren.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Maya

    Hij kijkt me geschrokken aan 'mijn oudere broer die heefd gezworen wraak te nemen. Ik had spijt van wat ik je aangedaan had en heb je gezien toen je famillie een voor een stierf.'
    ik krijg tranen in mijn ogen en kijk op mijn horloge 11.30
    'Hoe kan ik je geloven?' zeg ik, mijn stem klinkt breekbaar.
    'niet, ik kan je niets bewijzen...' zegt hij en hij kijkt naar de grond.


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Donna

    "Wat we ook kunnen doen is dat jij een tijdje bij mij komt wonen, en we leven op de kosten van mijn ouders?"
    Ik bijt even op mijn lip.
    "Zouden ze dat goed vinden?" vraag ik zachtjes.
    "Ze kennen me niet eens."
    Ik verstrengel mijn vingers in de zijne.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jeremy

    "Zouden ze dat goed vinden? Ze kennen me niet eens."
    Ik kijk haar dolverliefd aan.
    "Tuurlijk vinden ze dat wel goed. Ze moeten wel."
    Ik druk een kus op haar voorhoofd.
    "Alleen als je wilt, natuurlijk."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Levi

    'eeeeekkkkk' gil ik hysterisch en tover de pannenkoek tevoorschijn die ik achter mijn rug had. 'Revenge time again!' gill ik en smijt de pannenkoek in zijn gezicht snel sta ik op 'Adventure time!' schreeuw ik en wil naar buiten rennen. BAM ik val op de grond 'leevnooitmeerhetglasvergetenplz?' mompel ik in mezelf


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna

    "Tuurlijk vinden ze dat wel goed. Ze moeten wel. Alleen als je wilt, natuurlijk."
    Ik bijt zachtjes op mijn lip.
    "Het zal in ieder geval beter zijn dan hier. Geen kleine kindertjes en irritante pubers," grinnik ik zachtjes en ik plant een klein kusje op zijn lippen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    André

    Ik begin te lachen en ga bovenop Levi zitten.
    "Sukkel."
    Mompel ik en kijk hem lachend aan, ik begin hem op zijn buik te kietelen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jeremy

    "Het zal in ieder geval beter zijn dan hier. Geen kleine kindertjes en irritante pubers."
    Ik glimlach en kus haar zacht terug.
    "Enig nadeel: je zit de hele tijd met mij opgescheept."
    Onschuldig kijk ik haar aan.
    "En volgens mij is onze honing op. Maar we hebben denk ik nog wel choco. Oh ja, dat eet jij niet. Wat nu?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.