• Ze ligt nu op mijn bed, ik ging haar net even aaien. En maar spinnen en kroelen, hihi, het is een monstertje, maar wel een lieve! (H)
    Heb jij een huisdier? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jep, een hond, maar die mag niet in mijn kamer ..
    Ik wil het wel maar het mag niet, ookal begrijp ik dat wel :p mijn hond die verliest KEI veel haar..


    Stop wishing, Start doing..

    Ik heb ook een kat
    En die leeft zowat in mijn kamer
    Momenteel ligt ze achter mijn laptop te spinnen.
    En als ik haar ook maar even aai gaat ze nog harder spinnen.
    En als ik dan straks mijn bedje induik gaat ze eerst eten, dan komt ze bij mijn hoofd liggen en als ik dan bijna slaap gaat ze weer op mijn bureau liggen slapen

    Katten zijn zo lief
    Ik zou echt niet zonder de mijne kunnen.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Serophina schreef:
    Jep, een hond, maar die mag niet in mijn kamer ..
    Ik wil het wel maar het mag niet, ookal begrijp ik dat wel :p mijn hond die verliest KEI veel haar..


    Haha, ik heb ook een hond. In ons oude huis sliep hij in zijn mand geregeld op mijn kamer, hij is kortharig. Haha, lange haren, wat voor hond heb je? :D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Tributes schreef:
    Ik heb ook een kat
    En die leeft zowat in mijn kamer
    Momenteel ligt ze achter mijn laptop te spinnen.
    En als ik haar ook maar even aai gaat ze nog harder spinnen.
    En als ik dan straks mijn bedje induik gaat ze eerst eten, dan komt ze bij mijn hoofd liggen en als ik dan bijna slaap gaat ze weer op mijn bureau liggen slapen

    Katten zijn zo lief
    Ik zou echt niet zonder de mijne kunnen.


    Waaaaaah, jouw kat is echt super lief! (H)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja, een kater, maar op het moment zie ik die amper is omdat ie op vrouwenjacht is (cat)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik heb een heel lief ratje:X


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Twee katten, maar ze mogen niet op mijn kamer. Als ze het toch lukken, komen ze bij mij liggen (:


    Take risks and conquer your fears.

    Merwin schreef:
    Ja, een kater, maar op het moment zie ik die amper is omdat ie op vrouwenjacht is (cat)


    HAHA. xD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Layton schreef:
    (...)

    Waaaaaah, jouw kat is echt super lief! (H)

    Dat klopt
    Ze is mijn allerliefste schatje.
    Ze is ouder dan mij en ik ben nog nooit langer dan 3,5 week zonder haar geweest.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    KIPPEN!
    Maar die huppelen buiten rond of course.
    En een kat, eerst twee. De vorige bewoners hadden ze hier achtergelaten, maar ze wonen wel buiten in de tuin en zo. Musti, en ons Frommelke is vermist door een stom incident. =(
    Maar ik ben wel allergisch aan katten, helaas! En spijtig genoeg ook aan honden. Anders had ik later wel een maltesertje voor mezelf gekocht maar het mag niet zijn.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Mijn steun en toeverlaat (:




    26 - 02 - '16

    Helios schreef:
    ik heb een heel lief ratje:X


    Sweet! Hoe heet hij/zij? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Merryweather schreef:
    Mijn steun en toeverlaat (:





    Omg, die kat lijkt op mijn oude poes, die is helaas dood gegaan toen ze 17 was. (huil)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    En dan zit ik hier met een snurkende hond...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Layton schreef:
    (...)

    Omg, die kat lijkt op mijn oude poes, die is helaas dood gegaan toen ze 17 was. (huil)


    17 is een prachtige leeftijd voor een kat (:
    Pom is ongeveer 6 geloof ik :3


    26 - 02 - '16