• Ze ligt nu op mijn bed, ik ging haar net even aaien. En maar spinnen en kroelen, hihi, het is een monstertje, maar wel een lieve! (H)
    Heb jij een huisdier? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik dacht even door.. (cat)

    Maar goed, ik heb een hondje, Ollie.
    Ze knort alleen heel veel, is heel lui, aan de andere kant ook heel speels en ze is heel lief. :3
    Ollie is ook een beetje misvormd, zoals je kan zien, staat haar onderkaak iets naar voren, ze heeft o-pootjes, waardoor ze met klappoten loopt. :'DDD


    Ze is pas naar de trimsalon geweest.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:16 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Wazowski schreef:
    Ik dacht even door.. (cat)

    Maar goed, ik heb een hondje, Ollie.
    Ze knort alleen heel veel, is heel lui, aan de andere kant ook heel speels en ze is heel lief. :3
    Ollie is ook een beetje misvormd, zoals je kan zien, staat haar onderkaak iets naar voren, ze heeft o-pootjes, waardoor ze met klappoten loopt. :'DDD



    SWEEEEEEEEEETTT!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Stalingrad schreef:
    Ik dacht ergens anders aan..


    This + my pussy is sweet too. (cat) Alleen vindt hij het niet zo leuk als ik met hem begin te dansen, want dan krabt hij in mijn gezicht. :')

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 5:12 ]

    Ik heb 2 katten en ons mama een hond en alle 3 zijn ze super. =D


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ik heb ook nog een hond
    Een friese stabij die helemaal hyper wordt van dit lekkere weer
    ik wandel vaak met haar
    En we hebben een konijn
    Die loopt overdag altijd lekker buiten in de tuin


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik had hiervoor een kat, die is 3 geworden.

    Nu heb ik mijn Amy, een burmees die heel levendig is.


    Firm believer of all that is magic

    Een superlief hyperactief konijntje, die zo te horen zijn hok weer aan het slopen is ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    ik heb een cavia en een heeellee oude hamster van 4!


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Ik heb een cavia en drie honden. Eigenlijk wil ik ook nog chinchilla's, maar dat ziet m'n vader niet zo zitten.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb een kat, ze heet Bella.

    LaCerise schreef:
    Een superlief hyperactief konijntje, die zo te horen zijn hok weer aan het slopen is ^^


    xD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    jaaww ik heb echt een lieve hond. Ze is een kruising van een switerse herders hondje :)


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Akita schreef:
    jaaww ik heb echt een lieve hond. Ze is een kruising van een switerse herders hondje :)


    WAAH CUTE!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Merwin schreef:
    Ja, een kater, maar op het moment zie ik die amper is omdat ie op vrouwenjacht is (cat)


    hier moest ik toch echt even om lachen:)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Twee hondjes ^^ Ze dagen elkaar altijd uit :3


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"