• Ze ligt nu op mijn bed, ik ging haar net even aaien. En maar spinnen en kroelen, hihi, het is een monstertje, maar wel een lieve! (H)
    Heb jij een huisdier? :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    lol dat klinkt zo dubbelzinnig

    Alleszins ik heb een hond.

    Narissa schreef:
    En dan zit ik hier met een snurkende hond...


    Zo is mijn hond ook, haha .


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb twee katten van bijna 7, een cavia van 4, maar die begint oud te worden, helaas :/, en een konijn van 4.


    Destroy what destroys you.

    Merryweather schreef:
    (...)

    17 is een prachtige leeftijd voor een kat (:
    Pom is ongeveer 6 geloof ik :3


    Haha, kan je lang genieten dus! We hebben ook een kater gehad van 19 jaar. Nu hebben we poesjes die nog geen jaar oud zijn, een kater (niet helemaal, haha) en een poes (ook niet geheel xD).


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wou dat ik een huisdier had.. Vroeger hadden we 2 katten, die waren broers. Maar de een overleed plotseling en de ander hebben we moeten inslapen..


    You always have a choice in life, it's sometimes just

    Ik heb bytheway 2 katten. Pim en Pom. Van Pim heb ik helaas geen goede foto's ;x


    26 - 02 - '16

    Soms spint mijn kat al als ik naar haar kijk hahaha :'D Maar wij hebben er drie, waarvan er eentje niet zo lief is, maar de andere wel.
    En ik werk als vrijwilliger in het dierenasiel en sommige katten oooomg :9~ +binnenkort kittensssss :3


    As travars

    Merryweather schreef:
    Ik heb bytheway 2 katten. Pim en Pom. Van Pim heb ik helaas geen goede foto's ;x


    Awh, 2 katten is gewoon gezellig! (cat)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Translucent schreef:
    lol dat klinkt zo dubbelzinnig

    Alleszins ik heb een hond.


    Dit. Plus, Layton, maak je niet een beetje veel topics aan de laatste tijd? :3


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik heb een hond, maar ik zou graag een kat willen:)


    Bad decisions make good stories.

    Colorblind schreef:
    (...)

    Dit. Plus, Layton, maak je niet een beetje veel topics aan de laatste tijd? :3


    Sjjt. :$


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Helaas niet.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    ik heb een kat van 18 jaar die een grasmachine kan imiteren en en konijn


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik dacht ergens anders aan..


    No growth of the heart is ever a waste

    Stalingrad schreef:
    Ik dacht ergens anders aan..


    xD


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife