• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Davie Orleans Kamernummer 20
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Eveance Dermonelle Kammernummer 14
    - Celeste Blake Kamernummer 10


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Jayden Jason Bright
    - Song Cho Hee
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 23
    - Scarlett Chamberlain Kamernummer 21
    - Jade Meloise Feme


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 20 maart 2012 - 20:54 ]


    Your make-up is terrible

    [Haha neen, red het niet xD anders had ik het gedaan :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Haha okay]

    Luca Jones
    "Goed." Ik dacht verder na. "Ik ben 21 jaar en een beetje." Beetje heel veel. "Ik werk als barman, maar een paar nachten in de week." Ik zuchtte. "Dat was het wel."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Graag gedaan,' grinnik ik waarna ik de koelkast op doe en Twee blikjes cola pak. 'Vang,' zeg ik tegen Damon terwijl ik het blikje naar hem toe gooi. Ik loop naar de bank en ga naast hem zitten. 'Okee, dit gaat raar klinken maar ik heb nu echt zin om een griezelfilm te kijken,' lach ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik vind het blikje, trok hem open en nam een grote slok. Cassie kwam naast me zitten. "Okee, dit gaat raar klinken maar ik heb nu echt zin om een griezelfilm te kijken." zei ze lachend. "Zolang het maar geen vampieren film is." zei ik net iets te serieus.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:37 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Daar heb ik ook niet echt zin in,' geef ik toe. Ik sta op rommel wat in een van mijn koffers en haal er een stappeltje dvd's uit waarna ik weer naast Damon ga zitten. 'Kies er maar een uit,' zeg ik terwijl ik het stappeltje met griezelfilms aan hem geef.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik pakte het stapeltje aan en ging de films door. "Hmmm, ghost ship lijkt me wel een leuke film." zei ik terwijl ik haar de DVD gaf.

    [ bericht aangepast op 18 maart 2012 - 23:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik neem de dvd aan waarna ik weer op sta en naar de tv loop. Als ik de dvd uit het hoesje heb gehaald doe ik die in de dvdspeler waarna ik op play druk en weer naast Damon ga zitten. 'Ik heb eigenlijk geen idee waar die film overgaat,' geef ik lachend toe. 'Ik heb hem een keer van iemand gekregen maar heb het nog nooit gezien,'

    [Okee, waar gaat die film over a. ?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Een schip die 40 jaar lang over zee vaart zonder bestuurders, die zit vol met geesten. Bergers vinden het schip dat heel veel geld waard is en gaan erop, waar blijkt dat die geesten lekker moordlustig zijn.]


    Your make-up is terrible

    Damon Blake
    Ik grinnikte. "Misschien vaker DVD's kijken?" Ik lachte zachtjes. "Het is volgens anderen een leuke film, maar meer weet ik er ook niet van."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    'Zolang het maar eng is ben ik te vreden,' lach ik. Net als de film gaat beginnen druk ik op de pause knop waarna ik snel overuit spring en het licht uit doe en de gordijnen dicht doe. Het zijn donkere gordijnen dus het zonlicht wordt goed tegen gehouden. Dan plof ik weer naast Damon op de bank. 'Als je een griezelfilm kijkt moet het wel donker zijn natuurlijk,' zeg ik terwijl ik op play druk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    Ik grinnikte. "Daar ben ik mee eens." Toen de film net begon drukte Cassie hem op pauze en begon het donker te maken. Toen ze daarmee klaar was ging ze weer naast me zitten. "Als je een griezelfilm kijkt moet het wel donker zijn natuurlijk." zei ze terwijl ze op play drukte. Ik knikte. "Daar heb je helemaal gelijk in. Anders is het zo vreselijk saai." zei ik lachend.

    [Nvm, ik blijf toch nog eventjes.]

    [ bericht aangepast op 19 maart 2012 - 0:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Cassie
    Ik schuif even en weer op de bank net zolang totdat ik lekker zit. 'Als de film je te eng wordt mag je wel in mijn hand knijpen,' zeg ik met een kleine grijns tegen Damon waarna ik mijn aandacht op de film richt.

    [Ik wilde ook net gaan slapen a. Slaap lekker (: ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Haha okee xd ik blijf ook nog wel eventjes ;p]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Damon Blake
    "De film die mij kan bang maken, moet nog gemaakt worden." zei ik grinnikend. We keken al een tijdje naar de film en hij werd steeds spannender en enger.

    [Okaaay, leuk =3]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Luca Jones
    Ik hoorde dat ze bij Cassie een enge film zaten te kijken, lang leven mijn gehoor. "MOet je opletten." grinnkte ik naar Celeste. Ik pakte haar hand vast en trok haar mee naar Cassies kamer. "Wacht hier met je oor aan de deur." zei ik tegen haar. Ik duwde de deur een klein beetje open, schoot erdoor heen en trok de deur zachtjes dicht. Op een geruisloze vampierenpas liep ik door de woonkamer en ging ik achter de bank zitten en wachtte ik tot ik de muziek hoorde aanzwellen, wat aangaf dat er een eng stukje ging komen.


    Your make-up is terrible