• © Copyright xMirrorMan



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xMirrorMan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Tristan

    Snel kleede ik me om en pakte een mand.
    Ik liep naar de kantine en legde verschiilende dingen in de mand en liep naar buiten.
    "Ontbijt" riep ik en ging naast haar zitten


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik beet zachtjes op mijn lip terwijl ik mijn kleedje een beetje naar boven trok. Ik boog voorover en nam iets uit de mand. Ik nam er een hapje van en nam ondertussen ook wat te drinken.

    Alex

    "Hmm, leg je kun eens op je borstkas" zei ik.

    Teske

    'Me kin?' vroeg ik. Ook al wist ik niet waarom, maar ik deed wat hij zei. Ik legde mijn kin op mijn borst. Ik voelde heel me ruggengraat en het nek gedeelte trekken. Ik ademde vlug en sloot mijn ogen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Mijn ogen werden groot toen ik zag dat ze pijn had. Ik nam haar meteen op en liep de deur uit. Nee wacht, ik liep in mijn onderbroek. "Eerst kleren aandoen" zei ik lichtelijk in paniek. Ik zette haar neer en liep naar haar kast waar ik een trainingsbroek uitnam met een T-shirt. Ik gooide het naar haar toe en liep toen naar mijn kast waar ik een short uithaalde en een T-shirt. Ik kleedde me zo vlug mogelijk aan en liep naar mijn laptop. Een ziekenhuis en openbaar vervoer zoeken.

    [Ik zeg wel even, ik heb geen flauw idee wat ze heeft ;d]

    Teske

    Ik trok de t-shirt en de trainingsbroek aan die hij naar me had gegooid. Hij zelf trok ook kleren aan en deed wat bij zijn laptop. 'Wat doe je?' vroeg ik zachtjes aan hem. Ik ging naar hem toe en steunde uitgeput tegen hem aan. Ik las met hem mee. Ziekenhuis? 'Nee nee nee!' riep ik naar hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Meestal als je pijn hebt als je dat doet, heb je hersenvliesontsteking]

    Alex

    "Je doet het toch" antwoordde ik terug. Ik keek welke bus we moesten nemen. "Tes, het is voor je eigen bestwil, we laten gewoon je bloed trekken, als je hebt wat ik denk, dan kan je morgen of overmorgen er niet meer zijn".

    Tristan

    Ik zag mijn map liggen en pakte hem
    "Bedankt voor het mee nemen" glimlachte ik en sloeg het open op de juiste pagina en keek naar de laatste 2 opgeschreven regels


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Owhhh, nja soms als ik net wakker ben en ik doe dat doet het ook zeer XD Maar dat is meer bij me rug xd]

    Teske

    Ik keek hem angstig aan. 'Hou op!' riep ik en ik ging naar achteren. 'Er is niks!' riep ik weer. Maak dat de kat wijs, zei ik in me gedachten. Ik liet me op het bed zakken, mijn adem ging weer onregelmatig. 'Je zit me maar te stangen is het niet?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    Ik draaide me naar hem om. "Zie ik eruit alsof ik dat doe ?" vroeg ik serieus. Ik wou niet laten zien dat ik bang was. "Als het niets is in je bloed, en onderzoek van de dokter, heb je niets, en kom je gewoon weer naar hier, maar nu doe je wat ik zeg want wie zit hier voor Geneeskunde ?".

    Amery

    "Graag gedaan" zei ik lachend. Ik sloeg mijn cursusblok open en keek naar de noten die ik had opgeschreven. "Kan je hier iets mee ?" zei ik terwijl ik de blok naar hem toeschoof.

    [naar hem om? Sinds wanneer heeft Teske zich omlaten bouwen ;p]

    Teske

    Ik keek hem aan. 'Je maakt me bang,' zei ik zachtjes en trok me knieën op.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    Ik keek naar de noten en dacht na
    "Ik denk dat ik daar wel wat mee kan" glimlachte ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Laten we doen alsof dat niet is gebeurd ;P]

    Alex

    "Tes, het is beter dat je het weet, het kan ook niets zijn" zei ik terwijl ik naast haar ging zitten. Ik nam haar in mijn armen en drukte een kus op haar kruin.

    Amery

    "Misschien kan jij gitaar doen en ik piano" stelde ik voor. Het zou wel cool zijn.

    Tristan

    "Ik denk dat dat wel mogelijk is" glimlachte ik en begon met het schrijven van een nieuw lied. "Ditt blijft ongeloofelijk"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer