• © Copyright xMirrorMan



    Omgeving.

    Er zijn twee gebouwen. Het hoofdgebouw en het bij gebouw. In het bij gebouw kun je alle kamers vinden en in het hoofdgebouw alle lokalen. Ook is er een bibliotheek beschikbaar in het hoofdgebouw. Er is een kantine en een ruimte om te chillen. Naast het bijgebouw is er een disco en een groot zwembad, want ook studerende jongeren hebben ontspanning, maar ook feestjes nodig. Middenin het hoofdgebouw tref je een buitenplaats aan. Het is bedekt met gras en er staat een prachtige fontein.

    Verhaal:

    Je droomt al een paar maanden over de universiteit en wacht tot je oud genoeg bent om je in te mogen schrijven. Wanneer het zover is, schrijf je je inschrijfformulier zo snel en precies mogelijk en stuur je hem die dag nog op. Wanneer je een paar weken later de brievenbus hoort gaan, spring je haastig van de bank af en sprint je richting de voordeur. 'Zit er een brief voor mij bij? Mag ik erheen?' Zijn de vragen die door je hoofd heen spoken. Als je de post hebt opgeraapt, lees je de namen die erop staan. Iedere keer als je jou naam er niet op ziet staan, gooi je ze in de lucht en kijkt verder. "Ik heb hem!" gil je wanneer je jou naam op een envelop ziet staan met het logo van de universiteit van jou dromen. Snel scheur je hem open en vluchtig lees je de brief door. 'Ik mag je welkom heten op de universiteit' Is het zinnetje waar je ogen op blijven hangen. "Ik mag erheen!" Gil je en maakt een vreugde sprong. Ik ben door.

    Vakken pakketten:

    Sport:
    ~ Theorie.
    ~ Turnen: Teske, Jessy, Amery, Tristan, Oliver, Audrey
    ~ Basketbal: Devin, May Lee, Alex, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Vollybal: Jessy, Santana, Emma

    Creativiteit:
    ~ Schilderen/Tekenen: Devin, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Noah, Emma
    ~ Fotografie: Teske, Santana, Amery, Tristan, Timothy, Alive, Rose, Hayley, Noah
    ~ Muziek: Teske, Santana, May Lee, Amery, Tristan, Oliver, Audrey, Rose, Hayley, Emma
    ~ Geschiedenis van de kunst: Devin,

    Wereld.
    ~ Talen: Jessy, Devin, Teske, Santana, May Lee, Alex, Oliver, Audrey, Timothy, Alive, Rose
    ~ Economie.
    ~ Geschiedenis: Alive, Timothy, Noah
    ~ Geneeskunde: Amery, Alex, Tristan, Hayley, Emma

    Rollen:

    Jongens:

    ~ Alive. : Diapal
    ~ Devin Milan Wing. : ForeverZaynx
    ~ Tristan Wright. : DracoWeasley
    ~ Daniel Blake. : x Desire
    ~ Oliver Wright. : DracoWeasley
    ~ Adam Casta. : LovingStyles
    ~ Alex Samuel Jones. : Lacrima
    ~ Noah Tyler White. : SUMMERx
    ~ Timothy Jack Robinson. : IHEARTNIALLx
    ...

    Meiden:

    ~ Audrey Lauretta Coronado. : IHEARTNIALLx
    ~ Teske Velez. : Midna
    ~ Hayley Celine Grey. : LovingStyles
    ~ May Lee Alexis Rodriguez. : IHeartMusicc
    ~ Pandora Mitchell. : thepineapple
    ~ Amery Hope Knight. : Lacrima
    ~ Santana Rivera. : Carebear
    ~ Eliza Josey Willows. : JaiRy
    ~ Emma May Mckenzie. : SUMMERx
    ~ Jessy Nora Moran. : ForeverZaynx
    ~ Rose Anne Tyler. : ZONNEBRIL97
    ...

    Kamergenootjes:

    ~ Alive. : Emma May Mckenzie.
    ~ Daniel Blake. : Santana Rivera.
    ~ Tristan Wright. : Amery Hope Knight.
    ~ Alex Samuel Jones. : May Lee Alexis Rodriguez.
    ~ Oliver Wright. : Audrey Lauretta Coronado.
    ~ Devin Milan Wing. : Hayley Celine Grey.
    ~ Teske Velez. : Pandora Mitchell.
    ~ Adam Casta. : Eliza Josey Willows.
    ~ Noah Tyler White. : Jessy Nora Moran.
    ~ Timothy Jack Robinson. : Rose Anne Tyler.

    Topic's:
    ...

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage's.
    ~ Als je een personage hebt en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden
    (Anders gaat je personage weg).
    ~ Beslis niet voor elkaar, dat vinden de meeste niet prettig.
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief!
    ~ Minimale leeftijd voor je personage's is 16 jaar.
    ~ De leraren worden gespeeld als je ze nodig hebt, of als iemand een idee heeft over, bijvoorbeeld, een uitje met een klas.
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.

    © Copyright xMirrorMan


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Haha ;p]

    Teske

    'Ja, maar ik hoefde niet nou al de gevolgen te weten,' zei ik en ik kroop bij hem op schoot. Ik ging tegen hem aan liggen, met mijn zij tegen hem aan. 'Ben bang.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    Met een croissant in mijn mond en al schrijvend keek ik Tristan vragend aan. "Wat blijft onmogelijk ?" zei ik toen ik het eten uit mijn mond had gehaald.

    Alex

    "Als we er op tijd bij zijn, is er niets aan de hand" zei ik zachtjes. Ik tilde haar op en zocht alles bij elkaar. "Hoe rapper we het weten hoe beter".

    Tristan

    Ik keek haar even lachend aan
    "Eigenlijk alles wel" zei ik terwijl ik stopte met schrijven


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Teske

    Ik deed mijn armen om zijn nek. 'Wat nou als we te laat zijn,' zei ik zachtjes. Ik wou daar helemaal niet aan denken, maar toch gebeurde het. Ik keek even naar Alex.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Amery

    "DAT IS HET !" riep ik uit. Ik schreef op wat ik in mijn hoofd had en dacht na over de woorden.

    [Hmm, heb jij een bestaand liedje in je hoofd die we kunnen gebruiken ? ;P]

    Alex

    "Zijn we niet" zei ik waarna ik weer voor me keek, "Echt, we zijn niet telaat" verzekerde ik haar extra.

    ( ik kijk even )

    Tristan

    "Wat is het?" vroeg ik verbaasd en keek weer naar wat ik aan het schrijven was


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik lachte zachtjes en haalde mijn schouders op. "Zal je wel zien".

    Teske

    Ergens stelde zijn woorden mijn gerust, maar wat als hij het mis had? Ik kromp een beetje in één. Ik sloot mijn ogen en probeerde me maar te concentreren op de aanrakingen van Alex.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Tristan

    "Niet eerlijk ik zeg dit is ongeloofelijk
    Jij krijg een idee en ik mag niets weten. Weer dit is ongeloofelijk maar nu op een andere manier" zei ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Amery

    Ik stak mijn tong naar hem uit en schreef het laatste stukje op. "Ik heb mijn piano afgekregen, dat was mijn 'DAT IS HET !'" zei ik lachend terwijl ik het hem toonde.

    Alex

    Ik stapte de bus in en betaalde voor de kaartjes. Ik ging zitten en wreef zachtjes over Tes haar rug.

    Teske

    We zaten in de bus en ik voelde zachtjes zijn gewrijf over mijn rug. Ik keek om me heen en zag een aantal mensen kijken. 'Waarom kijken ze?' vroeg ik zachtjes aan hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex

    "Omdat ze jaloers zijn op je, duhh" zei ik. Ik wou ze doen lachen, dus deed ik nog een beetje verder. "De jongens kijken omdat ik het geluk heb met jouw, en die meisjes kijken omdat jij zijn superknap vriendje hebt" zei ik zo serieus mogelijk.

    Tristan

    "Oh oké" lachte ik "Ik heb hier het liedje" zei ik en schreef de laatste zin op en toonde dat ook


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer