• RPG – Special Powers



    Informatie: 16 leerlingen worden naar een internaat gestuurd voor zo gezegde ‘speciale’ kinderen. Iedereen heeft een bepaalde kracht en op dit internaat leren ze hoe ze ermee om moeten gaan, hoe ze zichzelf kunnen verdedigen tegen anderen en hoe ze hun krachten uit kunnen breiden.
    Deze kinderen zijn allemaal speciaal uitgekozen omdat ze afstammen van 16 oudere wijzen. Zelf weten de kinderen niet dat ze daarvoor zijn uitgekozen.

    Verhaal: De tieners komen allemaal aan op het internaat. Daar worden ze ontvangen door een begeleider. Daar krijgen ze hun kamer indeling te zien. De eerste dag is een normale introductie dag, de leerlingen stellen zich voor aan elkaar en krijgen ook met de begeleiders/docenten. Ze hebben dan een hele dag om de boel te verkennen. Vanaf de volgende dag volgen ze het vaste rooster.

    Rollen

    De begeleiders zijn 20+, Ik heb de hoofdbegeleidster en de gene die alles in handen heeft. Zij is echter niet altijd aanwezig dus er moet een Co-Begeleider zijn.
    Leerlingen zijn tussen de 16 en 18 jaar oud, ze hebben gave zoals Telepathie etc. Ze mogen niet verschrikelijk powerfull zijn. Dus krachten die spiderman heeft kunnen niet. Met geesten communiceren enzo kan echter wel.


    Leerlingen:

    - IHeartmusicc: Destiny Alexia Fernandes Rodriguez ~ Telekinese en Telepathie
    - IHeartmusicc: Dominique Alexander Monteiro ~ Water
    - Gabumon: Nadia Stone ~ Kan intense pijn veroorzaken of wegnemen.
    - Diapal: Zendé Valerio Crystal ~ Kan door materiaal heen kijken.
    - LovingStyles: Felicity Sophia Grace ~ Weer Manipuleren
    - Chaim: Matthew Oliver Parker ~ Pijn en bliksem veroorzaken
    - Cybele: Mylana McRow ~ Water
    -
    - Drugsforsale: Stacey Nagaari Price ~ Vuur
    -
    - Cybele: Nouka Walldorn ~ Vuur
    - Drugsforsale: Storm Andrew Tersten ~ Necromancer en Visioenen
    -
    - LovingStyles: Adrian Bradley Crevan ~ Technopathy
    -
    - Chaim: Lucy Olivia Walls ~ Ware aard van mensen zien

    Docenten/Begeleiders:

    - IHearmusicc :Valerie Maria Jones [27] Hoofdbegeleider en Elementen en Gave ~ Aarde
    - Diapal: Lorral Bob Rally [29] Co-Begeleider en Sport ~ Geen
    - LovingStyles: Peter Michael Jones [32] Gewone vakken ~ Komt nog
    - Chaim: Alexander Charles Pryst [22] Gave beheersing ~ Gedachte lezen en beinvloeden
    - IHeartmusicc: Dawn Misty McKenzie Verdediging ~ Gevoelens aanvoelen van andere mensen

    Regels:

    - Je mag maximaal 3 personages aanmaken
    - Als je OOC [ Out of Character ] schrijft schrijf je tussen [] {} of ()
    - Je mag maximaal 2 verschillende gave hebben, maar als je kiest voor een element maar 1
    - Je mag een relatie of ruzie hebben met een ander personage als je hier toestemming voor hebt.
    - 16+ teksten zijn toegestaan maar laat het niet te ver gaan qua seksuele teksten.
    - Schelden en vechtstukjes zijn toegestaan
    - Schrijf geen actie’s voor andere personages, dat vinden ze meestal niet leuk


    Invullijst:

    Rol:
    Roepnaam:
    Volledige Naam:
    Leeftijd [ Jongere: 16 t/m 18 Begeleiders 20+]:
    Gave/Element:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Extra:


    Rooster:

    Maandag
    Sport
    -
    Verdediging
    Dinsdag
    Gewoon Vak [ Zoals Wiskunde, Engels etc.]
    Sport
    Elementen en Gave
    Woensdag
    Verdediging
    Gave Beheersing
    -
    Donderdag
    Vrij

    Vrijdag
    Elementen en Gave
    Gewoon vak
    -
    Zaterdag
    -
    Verdediging
    -
    Zondag
    -
    -
    Praat uur met hoofd begeleidster



    Plattegrond ware grotte

    [ bericht aangepast op 4 april 2012 - 22:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Komt er een reactie van Nagaari of ben ik aan de beurt?]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    [Komt er een reactie van Nagaari of ben ik aan de beurt?]


    ik ben nu aan het cammen met haar en ze is ff aan 't eten, maar jij kan wel reageren op Des?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    William Senséro
    Ik wou net weglopen toen ik zag wat die twee mensen bezig waren, maar plots kreeg ik een steek van pijn in mijn buik waardoor ik even dubbelklapte.
    Ik hoorde nog iemand 'H-het spijt me', zeggen, maar het was te laat.
    Ik verloor mijn controle en voelde dat ik mijn "gave" had gebruikt.

    (Nadia wordt even blind, sorry :s)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Zendé

    Plotseling begint mijn mobiel te trillen. Ik haal hem uit mijn zak en zie dat ik een nieuw sms'je heb. Het eerste wat ik zie is dat hij afkomstig is van Destiny. Ik twijfel. Zal ik het gewoon negeren of erop in gaan? Dan besluit ik het toch maar te lezen en scroll iets naar onderen.
    Kan ik zometeen met je praten want dit gaat niet.
    Een zucht verlaat mijn mond en ik stop mijn telefoon weer weg, waarna ik Des aankijk. 'Wat jij wilt.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Eigenlijk had ze Storm een steek geven ;D Mja, dit is ook goed, ze heeft dr gave toch niet onder controle]

    Nadia

    Ik keek weer even naar de jongen. Hij wou weer weglopen, maar hij zakte dubbel. Deed ik dat? N-nee, dat kon toch niet? Ik voelde niks. Het was toch Storm die ik raakte? 'H-het spijt me,' stotterde ik. Ik wist niet wat er gebeurde, maar ik werd opeens.. Blind? Ik schrok me wezenloos, alweer en 'keek' schichtig om me heen. 'Ik zie niks!' riep ik angstig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    Ik mompel wat en voelde me opeens heel ongemakkelijk, ik vraag me echt af wat ik hem heb aangedaan, Weet je, vertel het me nu maar wat heb ik je aangedaan. Telepatheerde ik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    'Ik zie niks!' riep het meisje.
    Oh nee, niet weer...
    Wat moest ik doen? 'euh...euh...blijf k-kalm.' stotter ik.
    Ik probeer me rustig te houden en me te concentreren, maar het lukte niet.
    Plots wist ik het! Als zei het was die me die steek had bezorgd dan...
    'Steek me neer!' schreeuwde ik. 'Ik bedoel, zoals daarnet!'
    Ik hoopte maar dat het zou helpen...


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Zendé

    Destiny mompelt iets onverstaanbaars en aan haar houding zie ik dat ze zich onbehaaglijk voelt.
    "Weet je, vertel het me nu maar, wat heb ik je aangedaan?" hoor ik opeens in mijn hoofd.
    Ik schud mijn hoofd en lach schamper, maar mijn ogen staan koud. 'Denk je echt dat ik je dat ga uitleggen?' zeg ik gewoon hardop.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Ehm, we moeten niet al te ver gaan ;d Aangezien Storm er ook bij zit]

    Nadia

    'euh...euh...blijf k-kalm,' stotterde de jongen. Ik zuchtte. Meende hij dat nou? Ik zag niks en heb net even twee mensen bezeert, dacht hij nu echt dat ik daardoor rustig kon blijven? Ik voelde mijn ademhaling versnellen en het is omdat ik Storm zijn geur nog rook en zijn warmte voelde, anders was ik helemaal gek geworden. 'Steek me neer! Ik bedoel, zoals daarnet!' schreeuwde hij. Ik schudde heftig mijn hoofd. Allereerst omdat ik mensen geen pijn wou doen en ten tweede ik zag niks. Hoe wou ik op iets concentreren wat ik niet zag? 'Ik ben bang Storm,' zei ik zachtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiny

    'Nou, ik weet bij god niet waar je het over had, ik dacht dat ik je alles had verteld.' zeg ik dan verward, 'Maar toch was je verschrikkelijk woedend ofzo, '


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Will
    terwijl ik wachtte op de pijn, probeerde ik het te stoppen.
    maar het lukte niet. Ik had haar blind gemaakt...Het meisje schudde haar hoofd, ze wou me dus geen 'steek' geven.
    Dan maar op een andere manier. Voorzichtig tilde ik de zonnebril van mijn neus. Meteen werd alles scherp.Ik zag elk klein detail, elk minuscuul dingetje in de kamer. Mijn zicht werd nog scherper, mijn ogen begonnen te branden en ik zag flitsen. Tot het teveel werd, toen werd alles zwart.

    (Nadia kan weer zien nu xp)


    You can't have a rainbow, without a little rain;)

    Nagaari

    Ik ontwaakte nogal uit mijn marshmellow dagdroom en hoorde Zendé nog iets zeggen. Maar niet goed genoeg om te weten wat. 'Sorry, ik mis mijn marshmellows.. En alles.

    #>> Le Nagaari <<' : Nee daarom duslike zit ik in mezelf vast like whuuuuuuut x imsofreakingsorry...

    Ik stuur het snel naar haar en kijk dan even naar die twee.

    Storm

    Ik pak Nadia haar handen vast probeer haar te kalmeren door haar handen een beetje te aaien. 'Naad, rustig. Denk aan leuke momenten en probeer niet te overhaast te gaan ademen. Doe je ogen dicht en doe alsof je aan het nepslapen ben voor je ouders.' Ik aai haar over haar hoofd. Ik geef die jongen een boze blik. Wtf is er met hem en wie de fack is dat? Hij maakt me boos. Maar Storm, kalmeer je, concentreer je op Nadia.


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Zendé

    'Nou, ik weet bij God niet waar je het over had, ik dacht dat ik je alles had verteld,' zegt Destiny, duidelijk in de war. 'Maar toch was je verschrikkelijk woedend, of zo.'
    'Verschrikkelijk woedend?' herhaal ik haar. 'Als jij dat van gister als verschrikkelijk woedend vindt, dan ken je me nog niet als ik ècht woedend ben.' Vieze slet. Ik weet niet of ze speelt dat ze in de war is of dat het echt zo is, maar het boeit me helemaal niets. Voor mijn part mag ze opdonderen. Aangezien Nagaari erbij is scheld ik niet. Nou ja, in gedachtes misschien...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [ GODSAMME YOU SERIEUS?
    U MFSPDJGA MPP! ]


    Een verdrietig gezicht is een omgekeerde glimlach, :) ~ Miss Dewi.

    Drugsforsale schreef:
    [ GODSAMME YOU SERIEUS?
    U MFSPDJGA MPP! ]

    [Wat is er? xD]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~