• En het is weer zover, er is een storing bij de NS. In heel Amsterdam. Ik kan dus niet meer naar school, allemaal leuk en aardig maar als mijn school eens die telefoon op kan nemen .. anders sta ik tot 12 uur afwezig en dat was ik niet van plan ..
    Hebben jullie ook problemen nu door de NS?


    To infinity and beyond •

    Fluorescent schreef:
    Ik zou me daar dus echt totaal niet druk om maken en denken 'goh, chill, vrije dag' :')


    i put the fun in funeral

    Het is de laatste dagen wel weer raak ja. Presentatie van Geschiedenis die ik anders woensdag had is verplaatst dankzij koperdieven bij station Deventer. Doordat de trein niet kon rijden kwam de geschiedenisdocent te laat..


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Nee, maar wel vaak gezeik met de bus. Ik heb al regelmatig meegemaakt dat een bus niet op kwam dagen en die daarna ook niet. (Leuk als het buiten -14 is) En op school heb ik al regelmatig meegemaakt dat de bus veelste laat is of juist veelste vroeg. Mèh.


    26 - 02 - '16

    Nope, ik hoef niet met de trein naar school. Maar met de bus, waarvan de tijden gaan veranderen.

    Toen ik met Sander in den Bosch stond voor de Utrecht meeting.. En er geen treinen reden.

    Myv382 schreef:
    Nope, ik hoef niet met de trein naar school. Maar met de bus, waarvan de tijden gaan veranderen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Emalee schreef:
    Nee, ik ga gewoon op de fiets. (;


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind