• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben net terug en ik vond hem geweldig! Een film die het boek niet verpest, behalve een paar details..
    Ik vond het wel leuk dat ze af en toe het thuisfront lieten zien en ik vond Gale bij de grotscene zo zielig!
    En ja iedereen vindt dit waarschijnlijk raar maar ik ben nog steeds team Gale ook al bestaat dat team eigenlijk niet :-(


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Kga er morgen heen ^^


    El Diablo.

    Amused schreef:
    Ik ben net terug en ik vond hem geweldig! Een film die het boek niet verpest, behalve een paar details..
    Ik vond het wel leuk dat ze af en toe het thuisfront lieten zien en ik vond Gale bij de grotscene zo zielig!
    En ja iedereen vindt dit waarschijnlijk raar maar ik ben nog steeds team Gale ook al bestaat dat team eigenlijk niet :-(


    Same here. ;$


    "Ignite, my love. Ignite."

    Team Cato here ^^


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Team Cato here ^^


    Cato's a bitch ._.
    al kreeg ik medelijden met zijn dood.

    En ik had me the Cornucopia ook anders voorgesteld..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Cato is leuk ._.


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Cato is leuk ._.

    Jaaaaaaaaaa. Ik kreeg echt hartkloppingen toen ik hem zag. Me gusta Cato. :9~


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ach, ik weet al hoe het gaat met mijn bff. Ze gilt heel zachtjes en knijpt mijn arm fijn bij Gale. En ikn doe denk ik hetzelfde bij Cato.. En ga protesteren bij zijn dood..


    El Diablo.

    Denk een beetje aan dingen voor te zeggen. Sommige mensen hebben de film nog niet gezien. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    YAY, ik ga morgen! Ik heb er zó ontzettend veel zin in! *O**O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Myers schreef:
    Om dat die het algemene topic is vraag ik het hier maar even; raden jullie mij aan om eerst het boek te lezen of om eerst de film te zien? ;p

    Ik zou eerst het boek lezen. Ik ben met een paar mensen geweest die het boek niet gelezen hadden en ze begrepen niet altijd alles zo goed.

    Ik vond de film zo asdfghjkl gewéldig! Ik heb zitten huilen toen met Primrose, Rue en al die kleine kinderen in 't begin van de Spelen.. Ik vond Haymitch geweldig, ook al ik me hem voorgesteld met een flinke bierbuik.


    Me so good.

    Ik ga er vanavond heen. :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik heb hem gister gezien en ik vind hem zooooo mooi. Bijna alles had ik echt zo verwacht, of natuurlijk niet precies maar wel in die richting. Het is zó geweldig. Ik wil hem nog eens zien :9~


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ga vrijdag, laatste dag van de toetsweek, yay :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.