• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Amused schreef:
    Ik ben net terug en ik vond hem geweldig! Een film die het boek niet verpest, behalve een paar details..
    Ik vond het wel leuk dat ze af en toe het thuisfront lieten zien en ik vond Gale bij de grotscene zo zielig!
    En ja iedereen vindt dit waarschijnlijk raar maar ik ben nog steeds team Gale ook al bestaat dat team eigenlijk niet :-(


    Hahaha ik heb eerlijk gezegd moeten lachen bij die grot scene, echt gemeen..maar iki ben het wel met je eens behalve dat team Gale gedoe. Ik heb hem meteen de 21ste gezien en ik was wel echt verkocht.
    Ik had het einde wel iets spannender verwacht..maar het was echt awesome <3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wat ik idd wel minder vond was dat Madge was weggelaten, en de Cornucopia..die details had ik ook anders verwacht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Myers schreef:
    Om dat die het algemene topic is vraag ik het hier maar even; raden jullie mij aan om eerst het boek te lezen of om eerst de film te zien? ;p

    Altijd eerst het boek lezen :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    NewUsername schreef:
    (...)

    Same here. ;$


    Oh yes! Eindelijk iemand van hetzelfde team gevonden.

    Ik vond de hoorn op niets trekken, hoewel het eigenlijk te verwachten was met het Capitool. Ik dacht dat de hoorn van goud ging zijn en echt zoiets ging zijn (klik)
    Ik vond Haymitch eigenlijk wel goed gedaan, hij had iets dikker mogen zijn maar de rol werd goed gespeeld.
    President Snow daarentegen vond ik heel slecht, ik had me hem voorgesteld als een oude chinees met een streepsnor ofzoiets, niet als een neppe kerstman..
    Van de speld, dat is natuurlijk heel stom maarja :(
    Oh en ik vind het ook jammer dat Katniss dat zinnetje van 'here is the place i love you' niet zong..


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    De eerste twee boeken was ik ook Team Gale, maar in boek drie Team Peeta. Gale was daar echt zo... anders.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    De eerste twee boeken was ik ook Team Gale, maar in boek drie Team Peeta. Gale was daar echt zo... anders.


    Ik haat dat Team gedoe; it's not freaking Twilight. D: ik hoopte stiekem dat Katniss lekker alleen oud werdt. With her bow.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Haha, nee zo erg als Twilight worden we niet hoor. Ik vond gewoon vanaf het begin dat ze voor Gale had moeten kiezen.
    In het derde boek veranderd Gale wel, maar dat is ergens ook logisch na want Katniss en Peeta hem hebben aangedaan?

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 14:41 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik haat dat Team gedoe; it's not freaking Twilight. D: ik hoopte stiekem dat Katniss lekker alleen oud werdt. With her bow.

    Twilight sucks(cat)
    In de Metro las ik deze week een recensie over The Hunger Games. Het werd continu vergeleken met Twilight.
    'Opbloeiende romance.'
    'Gebaseerd op een boekenreeks.'
    Ik bedoel, kom op, vergelijk het niet met Twilight. Twilight is onvergelijkbaar met THG.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Amused: Dat vind ik wel het goede aan de boeken, zulke dingen veranderen een persoon ook gewoon, en dat is heel goed beschreven in het verhaal.

    Persoonlijk had ik voor Gale gekozen ja, maar voor Katniss vind ik het beter om lekker te jagen tot ze te oud wordt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Blathers schreef:
    (...)
    Twilight sucks(cat)
    In de Metro las ik deze week een recensie over The Hunger Games. Het werd continu vergeleken met Twilight.
    'Opbloeiende romance.'
    'Gebaseerd op een boekenreeks.'
    Ik bedoel, kom op, vergelijk het niet met Twilight. Twilight is onvergelijkbaar met THG.


    "Gebaseerd op een boekenreeks" is ook wel waar, maar dat zijn zoveel films. (Lord of the rings anyway?) Maar eht is jusit daarom dat ik dat 'Team'gedoe zo stom vind. Dat begon zover ik weet allemaal met twilight, Team Edward en Team Jacob en die zooi.
    The Hunger Games is bijna het tegenovergestelde van Twilight als het op het verhaal in de boeken aankomt. (Film nog niet gezien) De focuss van de serie is niet "Goh, zou ik de blonde jongen kiezen om mee te trouwen of de brunet?"

    [ik ben het dus wel met je eens. ^^]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    "Gebaseerd op een boekenreeks" is ook wel waar, maar dat zijn zoveel films. (Lord of the rings anyway?) Maar eht is jusit daarom dat ik dat 'Team'gedoe zo stom vind. Dat begon zover ik weet allemaal met twilight, Team Edward en Team Jacob en die zooi.
    The Hunger Games is bijna het tegenovergestelde van Twilight als het op het verhaal in de boeken aankomt. (Film nog niet gezien) De focuss van de serie is niet "Goh, zou ik de blonde jongen kiezen om mee te trouwen of de brunet?"

    [ik ben het dus wel met je eens. ^^]

    We zijn gewoon Team Katniss. Punkt:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    Twilight sucks(cat)
    In de Metro las ik deze week een recensie over The Hunger Games. Het werd continu vergeleken met Twilight.
    'Opbloeiende romance.'
    'Gebaseerd op een boekenreeks.'
    Ik bedoel, kom op, vergelijk het niet met Twilight. Twilight is onvergelijkbaar met THG.


    Ik heb dat ook gelezen in de Metro en ik vond het best wel stom wat ze allemaal hadden geschreven. :-)

    Blathers schreef:
    (...)
    We zijn gewoon Team Katniss. Punkt:Y)


    This totally works. I ship Katniss with her bow. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    This totally works. I ship Katniss with her bow. ^^

    Katbow :'D Of Bowniss.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    @Escritua; Ik zou ook voor Gale zijn gegaan, maar team Katniss is ook goed!


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn