• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Blathers schreef:
    (...)
    Katbow :'D Of Bowniss.


    I vote for Bowniss. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    I vote for Bowniss. ^^

    We vormen dan van nu af aan Team Bowniss:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    We vormen dan van nu af aan Team Bowniss:Y)


    No teams! D: Just ship it. ^^ We are the Bowniss Fandom.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga vanavond, kan niet wachten! Hopelijk net zo goed als het boek.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Escritura schreef:
    (...)

    No teams! D: Just ship it. ^^ We are the Bowniss Fandom.


    Ook goed :3


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik heb hem gisteren gezien en heb de boeken niet gelezen, dus ik zou niet weten wat er nog bij moest enzo. Ik vond de film wel goed, vond het alleen jammer dat ze niet veel over de verschillende districten weergaven.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Negligible schreef:
    Ik heb hem gisteren gezien en heb de boeken niet gelezen, dus ik zou niet weten wat er nog bij moest enzo. Ik vond de film wel goed, vond het alleen jammer dat ze niet veel over de verschillende districten weergaven.

    Begreep je de hele film? Ik had soms het gevoel dat als mensen de boeken nooit had gelezen, het moeilijk was om te volgen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik was toch levenloos bezig en had geen zin om te leren, dus besloot ik maar weer 'ns te gaan prutsen met plaatjes -wat overigens altijd mislukt, ook deze keer-. MAAR HIER IS DUS: BOWNISS! :'D Oké, hij faalt. I know.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    Ik was toch levenloos bezig en had geen zin om te leren, dus besloot ik maar weer 'ns te gaan prutsen met plaatjes -wat overigens altijd mislukt, ook deze keer-. MAAR HIER IS DUS: BOWNISS! :'D Oké, hij faalt. I know.



    This is lovely and its going onto my profile with credits to you.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    haha ik ben wel nog met het derde boek bezig, want ik kan nu niet echt lezen, maar ik ship Peeta wel, want jah ik heb wel een zwak voor zo'n romantische jongens.
    Tgoh ik ga misschien nog eens naar die film gaan, want hij was eigenlijk wel goed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben er donderdag geweest, geweldig vond ik het! Maar ik heb boek twee en drie nog niet gelezen. Die lijken me ook vet (:


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Myers schreef:
    Om dat die het algemene topic is vraag ik het hier maar even; raden jullie mij aan om eerst het boek te lezen of om eerst de film te zien? ;p

    -

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 12:32 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    Eerst de film
    Ik heb het boek al heel vaak gelezen en vond nu de film erg tegenvallen
    Ze hebben echt domme fouten gemaakt
    Zo horen Rue en Tresh dezelfde huidskleur te hebben, was niet zo.
    Zo hoort Peeta eerst te gaan bij de privétraining, was niet zo
    En de brandwond van Katniss zit op haar onderbeen in plaats van haar bovenbeen
    En het medicijn voor Peeta is geen zalf maar een injectie
    En de dood van Clove was verkeerd

    Ja, ik spoil hier
    Maar ik vond het jammer dat zulke details werden weggelaten, ook bijvoorbeeld van dat Axox meisje en dat been van Peeta. Erg jammer
    Ik heb trouwens ook het officiële boek bij de film

    Komaan. Dat zijn nutteloze details.
    Ik vind, één keer het boek lezen en dan de film.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    (...)
    Komaan. Dat zijn nutteloze details.
    Ik vind, één keer het boek lezen en dan de film.

    Als het dan nutteloze details zijn, waarom hebben ze het dan niet gewoon goed gedaan
    Je kan me een zeikerd vinden, maar ik let daar op
    De Hongerspelen is 1 van mijn favoriete boeken dus ik vind zulke details belangrijk


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tributes schreef:
    (...)
    Als het dan nutteloze details zijn, waarom hebben ze het dan niet gewoon goed gedaan
    Je kan me een zeikerd vinden, maar ik let daar op
    De Hongerspelen is 1 van mijn favoriete boeken dus ik vind zulke details belangrijk


    Ik denk niet dat zulke details afdoen aan de kwaliteit van de film. Ik heb hem nog niet gezien, maar een film is nooit exact zoals het boek. Je mag al blij zijn als ze het niet compleet verkloot hebben. het is de bedoeling dat ze de sfeer en eht verhaal goed overbrengen, dan kan het me geen zak schelen of er een wondje verkeerd zit of dat ze een spuitje in plaats van een zalf hebben gebruikt.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.