• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik heb hem al 5 keer gezien, omygoood. It's so amazing.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ja, ehhm, nee dat wordt m denk ik niet, want ik heb nog best wel veel dingen te doen dit weekend. (vraag maar aan Peackeeper, die weet het allemaal). En ik woon in Brabant, sooo...
    Dankje voor het aanbod, maar jammer maar helaas; nee.
    En ik ga wrs L met mama! :] Deze zondag! :]


    Deep inside, I've never felt alive

    Everdeen schreef:
    Ik heb hem al 5 keer gezien, omygoood. It's so amazing.


    Vijf keer. D: Ugh. Da's al de tweede keer dat je mij jaloers maakt:W

    Goulding schreef:
    (...)

    Vijf keer. D: Ugh. Da's al de tweede keer dat je mij jaloers maakt:W


    The power of the internet, lol. Ik heb hem maar 1 keer in de bios gezien hoor. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    The power of the internet, lol. Ik heb hem maar 1 keer in de bios gezien hoor. (:


    Ah damn, dat ik daar niet aan gedacht heb. :W FAIL Maar ik ga vandaag een derde keer in de bioscoop, dat vind ik nog net iets 'echter'.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2012 - 11:58 ]

    Goulding schreef:
    (...)

    Ah damn, dat ik daar niet aan gedacht heb. :W FAIL Maar ik ga vandaag een derde keer in de bioscoop, dat vind ik nog net iets 'echter'.


    Ja, ik wil ook naar de bios - alweer. Maar ik heb dus geen geld en niemand wilt mee, hahahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    (...)

    Ja, ik wil ook naar de bios - alweer. Maar ik heb dus geen geld en niemand wilt mee, hahahaha.


    Ik denk dat vandaag ook mijn laatste keer zal zijn, want de inhoud van mijn geldbeugeltje begint flink te slinken. D:

    Op welke site of waar kijk je hem op internet dan? :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    xMirrorMan schreef:
    Op welke site of waar kijk je hem op internet dan? :'D.


    1channel.ch 8D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    1channel.ch 8D



    WAAR? IK ZIE HEM NIET, IK MOET HEM ZIEN.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)


    WAAR? IK ZIE HEM NIET, IK MOET HEM ZIEN.


    http://www.1channel.ch/index.php?search_keywords=Hunger+Games&key=ff3dc11c15fae992&search_section=1

    Goulding schreef:
    (...)

    http://www.1channel.ch/index.php?search_keywords=Hunger+Games&key=ff3dc11c15fae992&search_section=1


    maar dan moet ik een account maken? D:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    (...)

    maar dan moet ik een account maken? D:


    Huh, nee? Bij mij niet?

    Wacht: http://www.vidbux.com/08llcqpheevw/The_Hunger_Games_2012_TS_XviD_-_ILLUMINATI.flv.html

    Ik heb de boeken niet gelezen, maar heb gisteren wel de film in de bioscoop gezien en ik vond 'm best goed. :Y)
    Oh man, ik vond het zo zielig toen die arme Rue dood ging. Ik moet eerlijk toegeven dat ik tranen in mijn ogen had, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vond 't ook geweldig!
    Ik vond het wel jammer dat het Avox meisje was weggelaten, maar het meest de metalen been van Peeta. Was wel een beetje vaag, maar de film was zo gaaf gedaan! Maar als nog vind ik The Hunger Games zo veel beter verfilmd dan Twilight
    De film was echt amazing en ik doe er echt alles voor om 'm nog een keer te zien!