• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ik wil nog een keer
    wat vonden jullie van vossensnuit btw?
    En ik ship de hallelujah glimlach van Ceaser


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Tiame schreef:
    (...)

    Ik heb eerst het boek gelezen en ik zou zeggen doe dat eerst, maar het is niet nodig. De film is ook geweldig zonder boek. ^^


    Ik denk dat je enkele dingen toch niet zal begrijpen zonder het boek te hebben gelezen, maar algemeen zal het wel te begrijpen zijn.

    Coriolanus schreef:
    ik wil nog een keer
    wat vonden jullie van vossensnuit btw?
    En ik ship de hallelujah glimlach van Ceaser


    Vossensnuit is ongeveer wel hoe ik ze me voorstelde, alleen was haar haar echt wel licht. Ik stelde me echt van dat koperrood voor, maar details details. Ik vind dat ze haar wel goed hebben neergezet. (:

    Ik ben gisteren nog een keer geweest. Mijn moeder moest huilen :Y)

    ALLEEN GING DE HELE TIJD EEN VROUW DOOR DE HELE F****** FILM PRATEN. D:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik ben gisteren geweest, na de examens. Zoals ik kon verwachtten, was 4/5 van de zaal uit onze school (wij waren één van de weinige die al klaar waren)
    Daartussen waren wij de oudste. (15/16/17jaar) Alle anderen waren eerstejaartjes, tweedejaars en derdejaars (15/14/13jaar).
    Die kleinste daarvan, zaten helemaal vanachter en begonnen echt heletijd te lachen enzo... Wat wel spijtig was.
    Van minpunten en pluspunten ben ik het eens met Nena (Goulding).
    Wat ik vooral spijtig vond is dat die samenwerken tussen Rue en Katniss zo kort was. Ze hebben het wel goed getoond ^^ maar het was veel te kort.

    Ik ben voor bowniss (:


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb 'm zondag & vandaag gezien.
    Echt geweldig, ik miste wel wat dingen maarja..
    Ben tevreden met de verfilming. (:

    ik ben nog een keer geweest ^^
    Het is maar dat de film zo goed is, anders was ik echt razend geworden.
    Die stomme mensen lachten zelfs toen Rue doodging ._.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flounder schreef:
    ik ben nog een keer geweest ^^
    Het is maar dat de film zo goed is, anders was ik echt razend geworden.
    Die stomme mensen lachten zelfs toen Rue doodging ._.

    D: Hoe durven ze?
    De gast die naast mij zat (hij was waarschijnlijk 17 jaar) zuchtte en rolde met zijn ogen omdat hij het overdreven vond.
    En ik zat daar, huilend.
    Ik vind dat het misschien wel overdreven is voor degene die het boek niet gelezen hebben, maar ik vond het perfect.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flounder schreef:
    ik ben nog een keer geweest ^^
    Het is maar dat de film zo goed is, anders was ik echt razend geworden.
    Die stomme mensen lachten zelfs toen Rue doodging ._.


    Oh my, ik zou me echt keihard moeten inhouden. Ik kan er niet tegen als mensen mooie momenten gaan verstoren D:
    Hoewel ze dat mij ook deden tijdens de scène, maar dat was goed, omdat je overal mensen zacht hoorde snikken of zo, HAHA 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    (...)

    Oh my, ik zou me echt keihard moeten inhouden. Ik kan er niet tegen als mensen mooie momenten gaan verstoren D:
    Hoewel ze dat mij ook deden tijdens de scène, maar dat was goed, omdat je overal mensen zacht hoorde snikken of zo, HAHA 8D


    Ik heb 100 keer 'shht' geroepen, omdat ze maar bleven praten.
    Ik vond het dan ook grappig dat al die kinders moesten gillen bij de mutilanten, van het verschieten :Y)
    Soms wilde ik opstaan en brullen dat ze hun kop moesten houden, maar ik was met mijn klas mee, en die zouden me dan niet meer zo leuk vinden :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Flounder schreef:
    (...)

    Ik heb 100 keer 'shht' geroepen, omdat ze maar bleven praten.
    Ik vond het dan ook grappig dat al die kinders moesten gillen bij de mutilanten, van het verschieten :Y)
    Soms wilde ik opstaan en brullen dat ze hun kop moesten houden, maar ik was met mijn klas mee, en die zouden me dan niet meer zo leuk vinden :')


    Haha, revenge! Hoewel ik zelf ook even verschoot, vooral omdat ik wíst dat ik ging schrikken D:
    Maar heel begrijpelijk. Niets irritanter dan mensen die erdoorheen lullen. Ga dan thuis een film kijken of zo, als je er zo nodig bij moet praten D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    (...)

    Haha, revenge! Hoewel ik zelf ook even verschoot, vooral omdat ik wíst dat ik ging schrikken D:
    Maar heel begrijpelijk. Niets irritanter dan mensen die erdoorheen lullen. Ga dan thuis een film kijken of zo, als je er zo nodig bij moet praten D:


    Ik heb zelfs mijn popcorn doorgegeven en mijn klas heeft die opgegeten :')
    Ik wilde hen gewoon een voor een buitenschoppen -.-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Yay, ik ga morgen weer! :]


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik ben vandaag gegaan*O*
    En OMG die film was awe-some*O*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga woensdag voor een derde keer(wbw)