• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ceasar and his Hallelujah smile
    *O*


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind Caesar echt briljant. Wat mij betreft komt hij optreden op mijn verjaardag.
    Dan ga ik ook voor de lol mensen in een Arena stoppen en hen laten vechten tot de dood. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik vind Caesar echt briljant. Wat mij betreft komt hij optreden op mijn verjaardag.
    Dan ga ik ook voor de lol mensen in een Arena stoppen en hen laten vechten tot de dood. :Y)

    Oe, mag ik komen?
    Ik heb het officieële boek bij de film en daar staat ook een grote foto van Ceaser in, met zijn geweldige glimlach


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    TEAM SENECA CRANE'S BEARD 8D
    -ja ik wil meer mensen in mijn team-
    EN IN THE BOWNISS FANDOM 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben Team Ceaser Flickerman, Team Seneca Crane's Beard en Team Peeniss. :Y)


    Not all those who wander are lost.

    Blathers schreef:
    TEAM SENECA CRANE'S BEARD 8D
    -ja ik wil meer mensen in mijn team-
    EN IN THE BOWNISS FANDOM 8D

    Seneca Crane is echt geweldig, die baard!
    Ik kom bij je team


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik vind Peeniss echt zo'n domme naam, waarom geen Peetniss D: Dat klinkt véél beter. Peeniss is doordenkerig o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ga morgen met een vriendin -wbw- *gaat snel even het hele topic doorlezen* ;D.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Blathers schreef:
    Ik vind Peeniss echt zo'n domme naam, waarom geen Peetniss D: Dat klinkt véél beter. Peeniss is doordenkerig o.o
    ik zeg altijd Peetniss


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Goulding schreef:
    Oké, ik ben gaan kijken. :3

    Spoilers

    +: Ik vond dat District 12 heel erg mooi gedaan was, en exact zoals ik me had voorgesteld. Het Capitool was ook helemaal zoals ik me het had ingebeeld. De cast vond ik ook wel perfect passend, vooral Cinna en Effie. De Hoorn des Overvloeds is inderdaad iets dat ik me niet kon voorstellen, maar het daar toch logisch vond. De trein en het penthouse waren echt mooi en Katniss' jurken vond ik ook echt prachtig. Seneca Crane en Caesar Flickerman vond ik ook heel goed gedaan, en de Capitoolmensen ook. Rue was ook zoals ik me ze voorstelde.

    -: Madge komt er niet in voor, wat ik echt slecht vind. Haymitch valt niet van het podium. Ik vind Thresh veel gemener dan in het boek. Katniss lijkt het niet erg te vinden dat ze Marvel vermoord heeft, terwijl dit in het boek toch anders is (dacht ik). Te weinig Peeniss. Ik dacht dat president Snow dun was, haha :'). Het bondgenootschap tussen Rue en Katniss duurde te kort. Katniss kreeg geen brood van 11 en ze vlocht geen bloemen in Rue's haar. Ik vond ook dat er te snel over de dood van Katniss' vader was gegaan. De Avox komt er niet in voor. Glimmer valt niet uit elkaar. Boterbloem is zwart?

    Ik denk dat als je het boek niet gelezen hebt, je waarschijnlijk sommige dingen in de film niet kan volgen.


    Het bondgenootschap tussen Rue en Katniss duurde te kort.''

    Dat vond ik ook heel erg jammer, omdat het boek me bijna liet huilen en de film dat eigenlijk niet deed. Ook bij je volgende reactie, '+ Het filmen was echt slecht, als Katniss liep, liep de camera ook, waardoor je zo'n hobbelig beeld kreeg. ' Hier ben ik het ook mee eens, soms kon ik het daardoor even niet meer volgen, wat wel jammer was.

    Verder maakt mij die kleine details niet zo heel erg uit, maar daar ben ik denk ik best makkelijk in.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Niemand team Glato? D:

    Maar deze scene was zo lief >.<


    El Diablo.

    Blathers schreef:
    TEAM SENECA CRANE'S BEARD 8D
    -ja ik wil meer mensen in mijn team-
    EN IN THE BOWNISS FANDOM 8D




    I'm in!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik moet wel toegeven, Seneca's ogen en baard zijn gewoon mooi :Y)


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Niemand team Glato? D:

    Maar deze scene was zo lief >.<



    Jaa! Ik zat echt zo van:

    Aww! Kijk nou, hij heeft een hart! Aww, aww, aww!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ben Team dat meisje van district 3 met die coole wenkbrauwen die Katniss wilde vermoorden, was dat niet Clove?


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...