• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oh, en ik kreeg kippenvel van die ene scene na de spelen met Seneca in die kamer. /Dat zijn geen spoilers, toch?


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Oh, en ik kreeg kippenvel van die ene scene na de spelen met Seneca in die kamer. /Dat zijn geen spoilers, toch?


    Ja, die vond ik wel erg goed, dat ze dat erin gestopt hebben.


    Your make-up is terrible

    Nein, een meisje zei al dat hij doodging met die bessen D: Stond niet in boek:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    Nein, een meisje zei al dat hij doodging met die bessen D: Stond niet in boek:Y)


    Geweldige scene. :Y) Heel mooi gedaan. /Ook dat detail van de witten rozen op de achtergrond.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Geweldige scene. :Y) Heel mooi gedaan. /Ook dat detail van de witten rozen op de achtergrond.

    De hele klas is "Team Seneca Crane's beard" :'D
    En ik dan als enige "Bowniss fandom". Forever alone :Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blathers schreef:
    (...)
    De hele klas is "Team Seneca Crane's beard" :'D
    En ik dan als enige "Bowniss fandom". Forever alone :Y)


    Shhhh, multi-shipping. 8D Ik ship Seneca ook met zijn baard en Katniss met haar boog. ^^


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Shhhh, multi-shipping. 8D Ik ship Seneca ook met zijn baard en Katniss met haar boog. ^^

    Zijn baard is gewoon überawesome(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Assassin schreef:
    Ik vond de film eigenlijk niet zo super. (cat) Alles ging véél te snel. Ik weet niet of ik dat ook vond als ik het boek niet gelezen had, maar ik keek mijn ogen niet echt uit bij de film, ik had er meer van verwacht. Hij is te... gewoon. Dan vind ik dat ze Harry Potter beter verfilmt hebben.
    dat vond ik ook een minpuntje van de film.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Assassin schreef:
    Ik vond de film eigenlijk niet zo super. (cat) Alles ging véél te snel. Ik weet niet of ik dat ook vond als ik het boek niet gelezen had, maar ik keek mijn ogen niet echt uit bij de film, ik had er meer van verwacht. Hij is te... gewoon. Dan vind ik dat ze Harry Potter beter verfilmt hebben.

    ^ Dit. Er zijn teveel dingen overgeslagen en veranderd. Het viel me de hele tijd op waardoor ik niet echt kon genieten van de film.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oké, ik ben gaan kijken. :3

    Spoilers

    +: Ik vond dat District 12 heel erg mooi gedaan was, en exact zoals ik me had voorgesteld. Het Capitool was ook helemaal zoals ik me het had ingebeeld. De cast vond ik ook wel perfect passend, vooral Cinna en Effie. De Hoorn des Overvloeds is inderdaad iets dat ik me niet kon voorstellen, maar het daar toch logisch vond. De trein en het penthouse waren echt mooi en Katniss' jurken vond ik ook echt prachtig. Seneca Crane en Caesar Flickerman vond ik ook heel goed gedaan, en de Capitoolmensen ook. Rue was ook zoals ik me ze voorstelde.

    -: Madge komt er niet in voor, wat ik echt slecht vind. Haymitch valt niet van het podium. Ik vind Thresh veel gemener dan in het boek. Katniss lijkt het niet erg te vinden dat ze Marvel vermoord heeft, terwijl dit in het boek toch anders is (dacht ik). Te weinig Peeniss. Ik dacht dat president Snow dun was, haha :'). Het bondgenootschap tussen Rue en Katniss duurde te kort. Katniss kreeg geen brood van 11 en ze vlocht geen bloemen in Rue's haar. Ik vond ook dat er te snel over de dood van Katniss' vader was gegaan. De Avox komt er niet in voor. Glimmer valt niet uit elkaar. Boterbloem is zwart?

    Ik denk dat als je het boek niet gelezen hebt, je waarschijnlijk sommige dingen in de film niet kan volgen.

    + Het filmen was echt slecht, als Katniss liep, liep de camera ook, waardoor je zo'n hobbelig beeld kreeg. :W

    Goulding schreef:
    + Het filmen was echt slecht, als Katniss liep, liep de camera ook, waardoor je zo'n hobbelig beeld kreeg. :W



    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vraag me echt af wat Peacekeepers nou in het Nederlands zijn. Ik zit er zo naar te zoeken in de boeken ook, maar kan het niet echt goed vinden ;-;


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Vredesbewakers:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Serieus, zit ik ook echt veel te moeilijk te denken.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.