• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wil stiekem ook nog een keer ._.
    Maar dat kan niet, mwhehe D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Ik wil stiekem ook nog een keer ._.
    Maar dat kan niet, mwhehe D:


    Whynot? D:

    Goulding schreef:
    (...)

    Whynot? D:


    Omdat ik de eerste keer mijn zusje al moest meeslepen omdat die eigenlijk niet wilde en verder is er niemand in mijn omgeving die THG leuk vind ._______________________.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    (...)

    Omdat ik de eerste keer mijn zusje al moest meeslepen omdat die eigenlijk niet wilde en verder is er niemand in mijn omgeving die THG leuk vind ._______________________.


    Ugh, that sucks. D:
    Alleen gaan? :'3

    Goulding schreef:
    (...)

    Ugh, that sucks. D:
    Alleen gaan? :'3


    Nah, dat vind ik altijd een stuk minder. Dan moet ik eerst alleen naar de stad en dan zit ik daar zo in een volle zaal en dan kan je daarvoor en daarna er niet met iemand over kletsen of zo. D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    (...)

    Nah, dat vind ik altijd een stuk minder. Dan moet ik eerst alleen naar de stad en dan zit ik daar zo in een volle zaal en dan kan je daarvoor en daarna er niet met iemand over kletsen of zo. D:


    Ja, dat snap ik wel, het is natuurlijk altijd minder leuk om alleen te gaan. En anders misschien iemand van Q die in de buurt woont?

    Goulding schreef:
    (...)

    Ja, dat snap ik wel, het is natuurlijk altijd minder leuk om alleen te gaan. En anders misschien iemand van Q die in de buurt woont?


    Ja, dat zou kunnen *O* Al ken ik niemand ._.
    Duuuuuuuuuuuus, woon jij toevallig in de buurt van Groningen? HAHA 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    (...)

    Ja, dat zou kunnen *O* Al ken ik niemand ._.
    Duuuuuuuuuuuus, woon jij toevallig in de buurt van Groningen? HAHA 8D


    Nee, totaal niet, ik woon in België HAHA. :W
    Sorry. D:

    Uhm. Nou, zo'n afstand is dat niet D: Kun je vast wel even op de fiets langs komen, toch (cat)

    Nee oké, dat wordt 'm niet, lololol.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Merwin schreef:
    Uhm. Nou, zo'n afstand is dat niet D: Kun je vast wel even op de fiets langs komen, toch (cat)

    Nee oké, dat wordt 'm niet, lololol.


    Ja, oké, waarom niet.(wbw) Dan kan ik nu best vertrekken, als je 'm morgen nog eens wilt zien.

    Jeuhj! *O* En neem een overlevingspakket mee, anders eindig je zelf nog in je eigen Hungergames o.o


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    O my freaking gosh. Somebody, sleep mij naar de dichtsbijzijnde bioscoop en dwing die mensen om mij die film te laten zien, want (ja, het is erg, maar ik geef mijn ouders de schuld, want ik had al twéé keer kunnen gaan, mocht ik niet) ik heb film nu nog steeds niet gezien.
    *Rent gillend rondjes, omdat ze de film wil zien*

    En waarom was ik ookalweer dit topic gaan doorlezen? Owja, of er misschien nog interessante dingen stonden. >.<


    Deep inside, I've never felt alive

    Merwin schreef:
    Jeuhj! *O* En neem een overlevingspakket mee, anders eindig je zelf nog in je eigen Hungergames o.o


    Okay, zal ik zeker doen*O*

    Cogsworth schreef:
    O my freaking gosh. Somebody, sleep mij naar de dichtsbijzijnde bioscoop en dwing die mensen om mij die film te laten zien, want (ja, het is erg, maar ik geef mijn ouders de schuld, want ik had al twéé keer kunnen gaan, mocht ik niet) ik heb film nu nog steeds niet gezien.
    *Rent gillend rondjes, omdat ze de film wil zien*

    En waarom was ik ookalweer dit topic gaan doorlezen? Owja, of er misschien nog interessante dingen stonden. >.<


    Kom ook naar Groningen! Goulding pikt je onderweg vast wel op, ze komt hier met de fiets heen, HAHA 8D *O*


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha, waarom niet, kan nog gezellig worden(wbw)

    En @Cogsworth: YOUJUSTGOTTASEETHEMOVIE. Hij's awesome(cat)