• Ik zag nog geen algemeen topic over The Hunger Games, dus bij deze.
    Topic kan spoilers bevatten!




    Voor degene die de film al zagen, wat vonden jullie er van?

    Ik vond hem op zich wel goed, maar in het begin gingen ze zo snel over de zaken, dat de sfeer een beetje verkeerd was overgebracht in mijn ogen. Ook vind ik het jammer dat ze het brood van District 11 hebben weg gelaten, maar die rellen maken dat wel weer goed. Het is ook jammer dat ze sommige feiten hebben weggelaten die nog van toepassing zijn in boek 2 zoals: het brood, het metalen been van Peeta, het Avoxmeisje en Madge eigenlijk. Nou de film was heel mooi, maar er zat te weinig Peetniss in en sommige scenes waren in mijn ogen noodzakelijk. Maar voor de rest Oh my god, goeie film!

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 10:36 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    trouwens, als jullie toch op kleine dingen gaan zeiken:


    Ik neem aan dat ze een goeie boogschutter is fso, maar op heel veel fotos als ze schiet staat ze zo. Als je zo gaat schieten raak je helemaal niks. Newbs!


    quidquid excusatio prandium pro

    Die film. Die film. Echt, ik ben nog steeds sprakeloos en ben echt diep onder de indruk van Gary Ross, Jennifer Lawrence, etc. Wat een geweldig werk hebben ze geleverd, echt holy fuck. Je kan niet alles via het boek doen en ze hebben het echt prima gedaan, holy God.
          Ik heb gejankt, gelachen en gegild en kan niet wachten tot hij op dvd uitkomt. De dood van Rue was onbeschrijfelijk, het moment dat Seneca Crane met de nighlock bessen was echt geweldig, het moment dat district 11 in opstand ging en dat ene moment waar Peeta de vlecht van Katniss pakt, die kleine dingetjes, maken het echt compleet. Wat een geweldige film.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Everdeen schreef:
    Die film. Die film. Echt, ik ben nog steeds sprakeloos en ben echt diep onder de indruk van Gary Ross, Jennifer Lawrence, etc. Wat een geweldig werk hebben ze geleverd, echt holy fuck. Je kan niet alles via het boek doen en ze hebben het echt prima gedaan, holy God.
          Ik heb gejankt, gelachen en gegild en kan niet wachten tot hij op dvd uitkomt. De dood van Rue was onbeschrijfelijk, het moment dat Seneca Crane met de nighlock bessen was echt geweldig, het moment dat district 11 in opstand ging en dat ene moment waar Peeta de vlecht van Katniss pakt, die kleine dingetjes, maken het echt compleet. Wat een geweldige film.


    Dat vond ik echt een fantastische toevoeging aan de film!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mag ik even nog wat zeggen? I totally ship Glato now!(A)


    El Diablo.

    Ik ben er vanavond heen geweest echt een super geweldige film!! Ben er helemaal verliefd op! En ze acteren super goed, ik zat er helemaal in!

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 22:36 ]


    Be faithful in small things because it is in them that your strength lies.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Mag ik even nog wat zeggen? I totally ship Glato now!(A)


    Ik ook, ik smolt echt toen Glimmer op Cato zijn arm lag te slapen, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    (A)(A)(A)


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Mag ik even nog wat zeggen? I totally ship Glato now!(A)


    OMG, ik las het verkeerd en ik dacht dat je Gale/Cato bedoelde. Ik zat echt met open mond van; WHUTTHAFACK. Haha, faalmoment van de dag voor mij 8D

    Maar inderdaad, dat was echt een lief stukje :'D Cato is niet helemaal een harteloze bitch 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ship Katniss eigenlijk zowel met Gale als met Peeta, maar Peeta is echt wel cute :3
    Gale is sexy as hell, maar past dan toch minder goed bij haar :3
    En eerlijk gezegd, wil ik Josh gewoon voor mezelf :Y)


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Merwin schreef:
    (...)

    OMG, ik las het verkeerd en ik dacht dat je Gale/Cato bedoelde. Ik zat echt met open mond van; WHUTTHAFACK. Haha, faalmoment van de dag voor mij 8D

    Maar inderdaad, dat was echt een lief stukje :'D Cato is niet helemaal een
    harteloze bitch 8D


    Als ik daarvan ooit een foto vind word ik gek ^^


    El Diablo.

    Merwin schreef:
    (...)

    OMG, ik las het verkeerd en ik dacht dat je Gale/Cato bedoelde. Ik zat echt met open mond van; WHUTTHAFACK. Haha, faalmoment van de dag voor mij 8D

    Maar inderdaad, dat was echt een lief stukje :'D Cato is niet helemaal een harteloze bitch 8D


    Gale with Cato would be cute...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Neej ik weet al wat!

    I ship: ME AND CATO!!!!!! =D


    El Diablo.

    MEGUSTAZAYN schreef:
    Neej ik weet al wat!

    I ship: ME AND CATO!!!!!! =D


    Dan doe ik wel Josh en ik, hahaha. Echt, die film hé. Kan niet wachten tot Catching Fire.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Escritura schreef:
    (...)

    This is lovely and its going onto my profile with credits to you.

    Het is gewoonweg vreselijk en ik faal erin, maar goed, YAY!
    *gaat ook op profiel plaatsen*


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Tributes schreef:
    (...)
    Eerst de film
    Ik heb het boek al heel vaak gelezen en vond nu de film erg tegenvallen
    Ze hebben echt domme fouten gemaakt
    Zo horen Rue en Tresh dezelfde huidskleur te hebben, was niet zo.
    Zo hoort Peeta eerst te gaan bij de privétraining, was niet zo
    En de brandwond van Katniss zit op haar onderbeen in plaats van haar bovenbeen
    En het medicijn voor Peeta is geen zalf maar een injectie

    En de dood van Clove was verkeerd

    Ja, ik spoil hier
    Maar ik vond het jammer dat zulke details werden weggelaten, ook bijvoorbeeld van dat Axox meisje en dat been van Peeta. Erg jammer
    Ik heb trouwens ook het officiële boek bij de film


    Dit noem ik nou overdrijven en zeiken. Niet alles kan perfect zijn en wat veranderd er in de verhaallijn dat Katniss een brandwond had op haar bovenbeen? Wat veranderd er met de verhaallijn dat Thresh iets donkerder gekleurd is dan Rue? Wat maakt het uit dat het medicijn van Peeta een zalfje is, in plaats van een injectie? Tuurlijk, ik had ook liever gewild dat ze hadden laten zien dat Peeta een bloedvergiftiging had en nauwelijks kon lopen aan het einde van de pijn aan z'n been, maar ze kunnen nou eenmaal niet overal rekening mee houden. Wees blij met het resultaat, er zijn zat films die gebaseerd op boeken zijn, waar er nog veel meer is uitgeknipt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.