• Heeyy,
    Ik denk dat toch bijna iedereen al eens een grap heeft uitgehaald opt school.
    Hier om dat te posten, ook de gevolgen ervan, of je strafwerk, strafstudie of gewoon niks kreeg.

    Onze grap:
    We hadden eens een grap uitgehaald me een leerkracht bedrijfseconomie pc-verwerking.
    Alles werd geprojecteerd via de beamer op de muur, een jongen had het kaske van de beamer afgepakt en op frees gezet. Het beeld stond dus stil.
    De mevrouw begon helemaal te flippen, wist totaal ni wat er aan de hand was.
    Wij allemaal plat van't lache xd
    Uiteindelijk hebbe we t terug onfreest en is ze doorgegaan tijdens de les.
    Die grap hebben we al bij verschillende leerkrachten uitgehaald, goei idee als je een beamer hebt in je klas

    We hebben dus geen straf gekregen, want ze dacht gewoon da 't aan de beamer lag XD

    En bij jullie? ;D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 11:39 ]


    -You don't know you're beautiful-

    Xd Mn beste vriendin moet op vrijdag's altijd een uur langer als mij en ik had besloten op haar te wachten.. Dus ben gezellig in de klas gaan zitten
    (Ze hadden muziek) Ik zit vooraan aan de kant van de leraares.. Ze merkt niks Xd Wij de heletijd lachen zij ons ook nog aankijken en zeggen dat we op moeten houden Xd.. Nog steeds niks Xd.. Komt ze er aan het einde van de les achter dat er iemand in haar les zit die er niet hoord Xd.. En dat ook alleen omdat iemand vroeg of ze wist dat er iemand in de klas zat die er niet hoorde Xd..


    Don't be like the rest of them, darling

    We hadden ooit een leerkracht met een hoor apparaat en wij begonnen met onze lippen te bewegen en toen voelde hij 'subtiel' aan zijn hoorapparaat of het nog werkte.(cat)


    all I want is the taste that your lips allow

    Op de basisschool hebben we een jongen meisjeskleding aan laten trekken, toen er een invaller was. Rokje, panty, pruik op. We hadden hem een andere naam gegeven en die invaller heeft de hele dag niks doorgehad. Geweldig :'D


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Hahah, ik voel mezelf nu echt slecht, ik heb nog nooit iets gedaan in die richting op school :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ja, maar niet hele stomme grapjes, gewoon opmerkingen. Wij hebben zo'n stagaire die heet mevrouw Koffie (nee serieus) maar zij kan totaal niet les geven, dus zegt m'n vriendin: 'ik heb geen zin in koffie, doe mij maar thee.' En toen hadden we lol.
    Of zeggen dat je voor straf een paar bladzijden uit een boek ofzow moet overschrijven en dan zeggen dat het copyright is als je dat doet. En we waren van plan om onze mentor, tevens coördinator met 1 april te foppen, door ons allemaal absent te melden, of allemaal waren verwijderd uit de les. Maar helaas, 1 april valt op een zaterdag.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Free runnen tegen de muren en kasten.
    Een parcours maken van de tafels en stoelen
    Overgooien met een etui van de leraar met een lummel in het midden.
    De smartboard stiften vervangen met markers voor een whiteboard :').


    The odds are néver in our favor.

    Quebec schreef:
    Hahah, ik voel mezelf nu echt slecht, ik heb nog nooit iets gedaan in die richting op school :')


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Mijn klas haalt niet zoveel echte Badass-dingen uit, maar een paar jongens uit een andere klas hadden bij een bio-practicum een keer een kalkoenhart gestolen om het in de tas van de natuurkundeleraar te doen O_O


    Cookies!

    De schermen van de computer op de kop zetten, geodriehoeken in het plafond gooien etc.


    26 - 02 - '16

    Vidia schreef:
    De schermen van de computer op de kop zetten, geodriehoeken in het plafond gooien etc.


    Ik keek een keek in mijn Duitslokaal omhoog en toen zag ik twee geodriehoeken in het plafond steken ;P


    Cookies!

    Jeetje, dan valt mijn klas en de andere klassen nog wel mee. Aangezien ik samen met twee andere havo klassen en een vwo klas op een aparte locatie les heb.


    Physics is awesome

    Hmm niet echt. Enkel de klok vooruit zetten


    -

    Bij ons op school hebben alle leraren een mac-book en wij hebben een afstandbediening van de mac book. Dus steeds als de leraren hun laptops gebruiken zetten wij de muziek aan, sluiten een programmatje etc. Ze worden helemaal gek.
    We hebben ook digiborden en daar hebben ze ook afstandbedieningen voor. Een aantal weken hebben we er als klas eentje 'geleend' en als de leraar het scherm op freeze zetten kunnen wij het bord besturen.
    En vanaf mijn mobiel kunnen we in de computer inbreken dus allemaal vreemde programma's openen.
    Op niets zijn we btw betrapt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Er heeft wel eens een jongen van een andere klas de hele les onder mijn tafel gezeten. Op gegeven moment ging hij door de klas kruipen en die leraar had niet door.
    En in een lokaal hangt een mega tv als bord (geen smartboard) met touch screen die is aangesloten op de computer. Toen ging de lerares op de computer en drukte een vriendin van mij de hele tijd op die tv zodat de muis elke keer versprong. En die vrouw maar vloeken op die computer.
    De krijtjes vervangen door snoepkrijtjes
    Maar dat was allemaal lang lang geleden toen ik nog in de onderbouw zat.. Nu zijn we allemaal volwassen *kuch*


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Een jongen bij mij in de klas ging in een kast zitten (dat lokaal heeft en inloopkast :W ) en toen kwam mijn mentrix er aan en doet sprong hij er uit en riep:'BOE.' Haha Mijn mentrix schrok zich dood :'D.

    [ bericht aangepast op 27 maart 2012 - 19:40 ]


    Shoganai i ne~