• Heeyy,
    Ik denk dat toch bijna iedereen al eens een grap heeft uitgehaald opt school.
    Hier om dat te posten, ook de gevolgen ervan, of je strafwerk, strafstudie of gewoon niks kreeg.

    Onze grap:
    We hadden eens een grap uitgehaald me een leerkracht bedrijfseconomie pc-verwerking.
    Alles werd geprojecteerd via de beamer op de muur, een jongen had het kaske van de beamer afgepakt en op frees gezet. Het beeld stond dus stil.
    De mevrouw begon helemaal te flippen, wist totaal ni wat er aan de hand was.
    Wij allemaal plat van't lache xd
    Uiteindelijk hebbe we t terug onfreest en is ze doorgegaan tijdens de les.
    Die grap hebben we al bij verschillende leerkrachten uitgehaald, goei idee als je een beamer hebt in je klas

    We hebben dus geen straf gekregen, want ze dacht gewoon da 't aan de beamer lag XD

    En bij jullie? ;D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 11:39 ]


    -You don't know you're beautiful-

    Oh ik vergeet er eentje!
    We hadden stinkspray gespoten in de klas en toen moesten we twee uur nablijven. Toen was een jongen naar de leraar gegaan en had gezegd dat hij een scheet had gelaten. Vervolgens kregen we een mailtje dat het nablijven vrijwillig was *facepalm*


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    LightYagami schreef:
    Een jongen bij mij in de klas ging in een kast zitten (dat lokaal heeft en inloopkast :W ) en toen kwam mijn mentrix er aan en doet sprong hij er uit en riep:'BOE.' Haha Mijn mentrix schrok zich doof :'D.


    is het niet 'dood' ?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Femkexx schreef:
    Oh ik vergeet er eentje!
    We hadden stinkspray gespoten in de klas en toen moesten we twee uur nablijven. Toen was een jongen naar de leraar gegaan en had gezegd dat hij een scheet had gelaten. Vervolgens kregen we een mailtje dat het nablijven vrijwillig was *facepalm*


    Huh? Hoezo zou je vrijwillig nablijven?


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Nah, alleen in de 1e klas flauwe dingen gedaan, zoals in de wc's een stoel tussen de wc en deur zetten zodat die niet meer open konden, valse namen gebruikt etc.
    Een jongen uit onze klas heet Sofian, alleen onze levensbeschouwing leraar die mnr. Van Reenen noemde hem steeds expres Soefian, terwijl Sofian al vaker had aangegeven dat hij dat niet kon waarderen. Die leraar bleef er toch mee doorgaan, totdat Sofian eens terugzei: 'Oke, dan noem ik U voortaan meneer Reet.'
    Toen werd hij eruit gestuurd, vind ik echt nergens op slaan -.-'
    Maarja, die vent klopt sowieso niet.


    Alis volat propriis.

    Page394 schreef:
    (...)

    is het niet 'dood' ?
    Oeps spel fout D:


    Shoganai i ne~

    LightYagami schreef:
    (...) Oeps spel fout D:


    Haha, hoewel 'doof' ook zou kunnen, als hij zo hard had geschreeuwd ;D


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    In klas 2 zei de Latijn leraar een paar keer dat hij ons pas vrij zou geven als er een gans door het raam zou vliegen. Dus een meisje uit de klas had een keer een knuffelgans meegenomen, een touwtje om z'n nek gedaan en bij een open raam in de klas gaan ziten. We wisten het allemaal behalve de leraar. Dus ja, die trok ze toen naar binnen... De leraar schrok even, zag toen wat er gebeurde en ging he-le-maal kapot. Maar afspraak is afspraak en we mochten gaan. Toevallig was dat ook nog ons laatste uur :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Page394 schreef:
    (...)

    Huh? Hoezo zou je vrijwillig nablijven?


    Ja dat was ook het rare. Eerst was het nablijven verplicht en daarna, toen die jongen had gezegd van die scheet, was het vrijwillig. Sommige leraren snappen er ook echt niets van..


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Femkexx schreef:
    (...)

    Ja dat was ook het rare. Eerst was het nablijven verplicht en daarna, toen die jongen had gezegd van die scheet, was het vrijwillig. Sommige leraren snappen er ook echt niets van..


    Maar dan ga je toch gewoon niet nablijven? Althans, ik ga echt niet nablijven als het vrijwillig is:Y)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Bloedpillen in je mond en dan zo de klas in.


    I live for the applause, you will die for it.

    Schooltassen van de eerste verdieping naar beneden gooien en op het smartboard gingen ze ook een keer dingen tekenen of zo en die leraar kreeg het er toen niet meer af, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Joker schreef:
    Bloedpillen in je mond en dan zo de klas in.

    Die hadden wij ook op kamp gedaan. Alleen bij ons werd een vriend van mij ervoor geschorst...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Onze docent wiskunde ging eens weg onder de les, de sleutels van het lokaal lagen op het bureau
    Deur op slot en allemaal uit het raam klimmen.
    We hebben ook wel eens alle stiften van zo'n beamer geval verstopt


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    FlutterDoo schreef:
    Mijn klas haalt niet zoveel echte Badass-dingen uit, maar een paar jongens uit een andere klas hadden bij een bio-practicum een keer een kalkoenhart gestolen om het in de tas van de natuurkundeleraar te doen O_O

    Dat vind ik echt geweldig


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Wij hebben allemaal gedaan:
    -De hele les de leerkracht nagezegd/gedaan we zijn hem zelfs gevolgd tot aan het leeraarslokaal!
    -Mensen in de kast verstopt en die er na 20 minuten laten uitspringen.
    -Onszelf laten opsluiten door de leerkracht nederlands (die maar al te graag hielp) en de kast voor de deur geschoven.
    -Van namen gewisseld(niet meer reageren op je echte naam!)
    -Ons in een leeg lokaal verstopt
    -Elke keer als de leerkracht iemand aanduid kijkt iedereen naar buiten.(Na een tijdje kijkt die leerkracht dan ook HILARISCH)
    -Je kan door het venster de glazen branddeur zien. Iemand was helemaal naar de andere blok gelopen en was voor die deur spastisch beginnen bewegen. Iedereen lag strijk.
    -Muggenziften
    -Groepsdruk; iedereen kijkt naar 1 dezelfde persoon!
    -Elke keer als de leerkracht op bord gaat schrijven kei hard zwaaien.

    Wij hebben voor nog geen enkele grap straf of nablijven gekregen.
    TIP: kies wel zorgvuldig je leerkrachten uit!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque