• Heeyy,
    Ik denk dat toch bijna iedereen al eens een grap heeft uitgehaald opt school.
    Hier om dat te posten, ook de gevolgen ervan, of je strafwerk, strafstudie of gewoon niks kreeg.

    Onze grap:
    We hadden eens een grap uitgehaald me een leerkracht bedrijfseconomie pc-verwerking.
    Alles werd geprojecteerd via de beamer op de muur, een jongen had het kaske van de beamer afgepakt en op frees gezet. Het beeld stond dus stil.
    De mevrouw begon helemaal te flippen, wist totaal ni wat er aan de hand was.
    Wij allemaal plat van't lache xd
    Uiteindelijk hebbe we t terug onfreest en is ze doorgegaan tijdens de les.
    Die grap hebben we al bij verschillende leerkrachten uitgehaald, goei idee als je een beamer hebt in je klas

    We hebben dus geen straf gekregen, want ze dacht gewoon da 't aan de beamer lag XD

    En bij jullie? ;D

    [ bericht aangepast op 23 maart 2012 - 11:39 ]


    -You don't know you're beautiful-

    Nimh schreef:
    Van klokken vooruit zetten tot vuurwerksterretjes afsteken in de les :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mordacious schreef:
    (...)

    sni zoveel ea!


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Wij hebben vorig jaar ook nog eens drie lessen lang bij dezelfde docent de hele tijd dierengeluiden zitten maken zodra ze niet keek
    En geen straf gehad


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Page394 schreef:
    (...)

    Maar dan ga je toch gewoon niet nablijven? Althans, ik ga echt niet nablijven als het vrijwillig is:Y)


    Nee dat deed ook niemand. Waarschijnlijk zat die leraar 2 uur alleen in een lokaal.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Een kleine, amper zichtbare stip op het bord zetten en voortdurend bieb roepen als de leerkracht passeert.
    De computer besturen met een draadloze muis.
    Naamkaartjes verwisselen bij vervangleerkrachten of zo'n naam als Jean, Julien, Jozef, Albert, Marcel, André opschrijven en dan zeggen dat je zo heet.
    Dat soort dingen.^^


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    in het derde middelbaar was de leraar even weg en hadden we een blue waffle (voor degenen die niet weten wat het is, google is je beste vriend) als screensaver gezet, en toen ze terugkwam, kregen we het er niet meer af XD
    En de week erna bleek ze plots een burn out te hebben, dat was het grappigste van al XD

    en verder idiote dingen met de hele klas. Bv, er zijn zo drie leerlingen die niet meer komen maar toch op de klassenlijsten staan, dan doen we bv alsof we die opgesloten hebben in de toiletten, of dat we ze zagen huilen in een hoekje (een leraar ging dan ook echt zoeken, toen hij terugkwam zeiden we dat ze wss al naar de leerlingenbegeleiding was gestapt), andere namen bij stagaires, of op een gegeven teken allemaal tegelijk je hoofd op de bank laten vallen en voor 10 minuten niet reageren. ik heb een awesome klas, en ook al zitten we in een 5de middelbaar, het is grappig :')

    Al hebben wij nu als een van de eerste 5dejaars ooit een klascontract XD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Op basisschool gooiden de mensen die aan het raam zaten pennen naar buiten. Op den duur had de leerkracht het door en ging die beneden kijken. Er lag daar vanalles. Van pennen tot pennenzakken. Paar weken geleden hadden 2 jongens van mijn klas met limonade gemorst in de kleedkamers bij l.o. De leerkracht kwam het volgend uur naar onze klas toe om te vragen wat dat was. -Iemand had gezegd dat ze hadden geplast. :3- Nouja,uiteindelijk moesten ze het zelf opruimen. + We veranderen -bijna- altijd onze namen als we een stagair hebben. :'D


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Ik hoorde zo'n raar verhaal over iemand die iemand anders uit het raam had geduwd. Lol, dat raam was niet open ofzow. Zien ze ook eens hoe slecht onze enkelzijdige ramen zijn ;D.
    Het is ook leuk om leraren te imiteren door heel erg raar te playbacken wat ze allemaal zeggen. Of dat je in een deuk ligt en dat de leraar dan niet weet waar het over gaat (Vandaag, een zo'n meisje wist niet wat geraniums waren.. ;D)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Trouwens lol, bij maatschappijleer gingen we bij elke zin die de lerares zei klappen en joelen en zo. Dus elke keer als ze een zin eindigde, gingen we weer klappen en hielden dat vijftien minuten vol - toen werd ze toch wel redelijk kwaad. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    wauww, ik voel me zo braaf als ik al deze reacties lees. :W


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    ik snap niet dat er mensen zijn die nog nooit iets hebben uitgehaald


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    die ene grap van als je hand groter is dan je gezicht, dan doen ze het en dan slaje op hun hand(cat)


    You can't not look cool with a crossbow.

    Stockholm schreef:
    wauww, ik voel me zo braaf als ik al deze reacties lees. :W


    Haha ik ook xD


    -You don't know you're beautiful-

    Femalealpha schreef:
    ik snap niet dat er mensen zijn die nog nooit iets hebben uitgehaald


    Ik ben gewoon braaf, ben ik al van kleins af aan geweest.


    Physics is awesome

    O mijn god, ik had vandaag geschiedenis pw, en mijn leraar zette toen een Justin Bieber foto op het digibord. Hij is een man?! Maar waarschijnlijk omdat mensen fan van hem zijn in onze klas..
    (off-topic)


    "I solemnly swear that i am up to no good."