• Heey,
    Ik vroeg het me af. Ben jij net ergens achtergekomen wat je niet wist?

    Bij mij ging het zo:
    Ik ben via Twitter erachter gekomen wie één van m'n nichten is. (geen idee of ik er meer heb). Ik dacht dat ze iets ouder dan mij zou zijn, een jaar of 16 dus. Wat blijkt: Ze is 13! :S

    Greetz,
    Kim alias Wicket


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    dat ik dodelijk verliefd ben


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik kwam er net achter dat het al donker aan het worden is.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    ik kwam er achter dat ik heel vaag zit, ik eigenlijk Eco moet leren en ik dorst heb. :)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Dat ik gewoon bijna een voldoende had voor Duits terwijl ik het had verpest en dat mijn werk voor mijn gs project voor niets was omdat ik alsnog een laag cijfer had en dat ik best goed ben in ak
    ik heb net mijn cijferlijst bekeken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Dat ik voor het laatste Duits pw cijfer taaldorp moet doen. Dat faalt, omdat ik geen Duits kan spreken.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dat die van geschiedenis mss morgen nog altijd ziek is en ik daarom m'n MP4 niet mag vergeten


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Dat mijn ouders stiekem mijn berichtjes lezen ;x


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Dat ik nu moet gaan slapen of ik ga morgen dood zijn


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    God straft meteen.

    Dat ik aan m'n hw moet beginnen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik kwam er net achter dat ik zometeen echt Duits moet gaan leren, omdat ik anders maar een 6 haal.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat eh... sommige mensen echt heel dom en niet-sociaal kunnen zijn.


    Food.

    Ik kwam er gistermiddag achter dat ik een 6.5 had voor m'n economie SE. Ik dacht echt dat ik een 4 had ofzo.. En ik had niet eens goed geleerd voor dat SE.. Ik was dood blij! (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dat het woensdag is en geen vrijdag.

    En dat ik 4 kiezen moet laten trekken voor een beugel -__-"
    En dat dat spul waar je op moet bijten voor een beugel naar plastic aardbeien smaakt en ruikt naar schimmel.
    * bibber *

    Dat ik moet gaan eten


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.