• "97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jij deel uitmaakt van die 3% die in hun sofa zouden zitten, al roepend: "Doe een salto!", kopieër dan dit bericht op je profiel of wat dan ook."


    Dit berichtje ben ik al meerdere keren tegengekomen op profielpagina's en ik stoor me er stiekem best wel aan. Ik heb zelf echt NIETS met Justin Bieber - en ik zie dit berichtje ook wel eens gericht tegen One Direction, waar ik ook niets mee heb - maar ik laat het niet op deze manier weten. Wat walg ik toch van de mensen van nu.
    Ik heb serieus wel naar Justin Bieber en alle andere artiesten waarvan zo'n 97%-grap gemaakt wordt geluisterd, puur omdat ik wilde weten waar mijn klasgenoten zo dol op waren en omdat zij daar BLIJ van worden. Maar blijkbaar zijn er mensen die niet begrijpen dat dat soort dingen redelijk bot, lomp en hufterig zijn.
    Just for the record; je kan zijn muziek wel slecht vinden (als je iemand bent zoals ik), maar zeg dan liever; 'ik hou niet zo van Justin Bieber.'. And besides, it's not adding ANYTHING special to your profile. Who gives a fuck if you're a sadistic little bastard? Ik bedoel, die drie procent van de honderd procent mensen op de hele wereld, moeten wel de psychopaten zijn die ervan houden als mensen pijnhebben. Want stel dat hij daar echt staat, vreselijk verward en heel erg depressief, dat hij het leven niet meer ziet zitten, zou je dan niet SNEL naar boven klimmen, hem neer zetten en een dokter bellen? Ik bedoel maar; als ik iemand op een flatgebouw zie staan - ongeacht wie het is - klaar om te springen, dan zou ik niet roepen: "doe een salto" of iets dergelijks. Ik weet het, het is niet serieus bedoeld, maar ik stoor me er toch aan. Vul de naam van je eigen favoriete artiest eens in, of van je broer, je zus, je vader, je moeder, je vriend(innet)je?

    Juist ja. Bekrompenheid. Ik wil er graag een nieuwe draai aan geven;

    Als iemand op een flatgebouw zou staan - klaar op te springen - zou 97% van de mensen geschokt reageren en proberen hem of haar tegen te houden. Hoor jij bij deze 97%, reblog dit dan of zet het op je profiel. We're all human and we all have souls. Respect the living.


    Voel je vrij om het daadwerkelijk te doen ;)

    [ bericht aangepast op 24 maart 2012 - 1:05 ]


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    tl;dr

    Abraham lincoln zei ooit dat 86% van de percentages die op internet gequote zijn niet kloppen (cat)


    quidquid excusatio prandium pro

    RainbowDash schreef:
    tl;dr

    Abraham lincoln zei ooit dat 86% van de percentages die op internet gequote zijn niet kloppen (cat)


    Leg de dode president geen woorden in de mond joh. Er was nog geen Internet toen Lincoln aan de macht was, smartass (cat)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik denk eerlijk gezegd alleen niet dat 97% zou proberen om hem/haar tegen te houden. 97% zou geschokt toekijken, 2% zou hem/haar proberen tegen te houden en 1% boeit het vrij weinig. Denk ik.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Colorblind schreef:
    (...)

    Leg de dode president geen woorden in de mond joh. Er was nog geen Internet toen Lincoln aan de macht was, smartass (cat)


    Nee duhhhhhhhhhhhh


    quidquid excusatio prandium pro

    Colorblind schreef:
    (...)

    Leg de dode president geen woorden in de mond joh. Er was nog geen Internet toen Lincoln aan de macht was, smartass (cat)


    Thats the point..? XD "86% van de percentages die op internet gequote zijn niet kloppen" waaronder die quote? (cat)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Thats the point..? XD "86% van de percentages die op internet gequote zijn niet kloppen" waaronder die quote? (cat)


    Indeed. Ik dacht dat het feit dat Abraham Lincoln dat zou hebben gezegd dat soort van verraden had... D:

    Maarja, Alexander de grote zei al dat 5% van de internetters percentages gewoon niet snappen :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    95% zullen naar elkaar kijken, wie hem eraf gaat halen.


    Firm believer of all that is magic

    Merwin schreef:
    Ik denk eerlijk gezegd alleen niet dat 97% zou proberen om hem/haar tegen te houden. 97% zou geschokt toekijken, 2% zou hem/haar proberen tegen te houden en 1% boeit het vrij weinig. Denk ik.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik erger me ook te pletter aan die berichtjes. Eindelijk zegt iemand er iets van.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Ugh idd. Iemand de dood wensen omdat je hem niet mag, vaak om niet eens een goede reden, is gewoon ziek.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Dit heb ik op mijn profiel gezet


    97% van de jongeren zouden huilen als ze Justin Bieber op de top van een flatgebouw zouden zien - klaar om te springen. Als jullie deel uitmaken van die 3%..

    Ach rot toch eens op met al het haat.

    De wereld zou veel beter zijn zonder al dat haat.

    Je hebt helemaal gelijk!! Ik heb ook een hekel aan dat soort berichtjes.


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ik heb ook echt een hekel aan die berichtjes. Ik vind zozo niet dat je een artiest kan haten omdat je degene niet in het echt ken. En als je ze dan niet zo leuk vindt dan hoeft dat niet perse op je profiel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ach ja. Laat die mensen toch lekker. Typisch weer van die extreme anti-fans die willen opvallen. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    NewUsername schreef:
    Ik heb ook echt een hekel aan die berichtjes. Ik vind zozo niet dat je een artiest kan haten omdat je degene niet in het echt ken. En als je ze dan niet zo leuk vindt dan hoeft dat niet perse op je profiel.

    Zozo?
    Bedoel je soms sowieso? :3
    /grammar nazi attack


    "Well, well. Look who we've got here!"