• En ik heb Tracker verwisseld voor Luotisade, al hoeven jullie daar vast niet heel lang aan te wennen. ^^

    Hebben jullie weleens een username gehad die gebaseerd was op een van je eigen schrijfsels? (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    I love it!

    Nope, daar vind ik mijn schrijfsels absoluut niet goed genoeg voor, ehe.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Fjoew, nu hoef ik niet te wennen!

    Ja, ik heb een hele poos Fayan gehad, dat was mijn personage uit een Hunger Games RPG hier op Q die echt héél lang heeft geduurd met echt ontzettend veel topics.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Haha geweldig! I love it! :3

    Nope, nooit gehad, maar ook nooit echt iets geweldigs geschreven dusja.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Haha geweldig! I love it! :3

    Nope, nooit gehad, maar ook nooit echt iets geweldigs geschreven dusja.


    Dit^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Geweldige username! Ik wil Luotisade nog steeds graag lezen haha

    Tja, ik heb meerdere keren usernames gebaseerd op karakters gehad, maar verder niet echt geloof ik


    obsessive rage

    omg. i love it haha.

    Je brengt me wel op een idee, maar ik ben te enthousiast voor een andere username die ik als sinds kort wil.
    Morgen!

    Ik denk moet ik dit even aan Natas melden; want er is obvy een trolltopic aangemaakt (cat)

    I like this new name tho guurl c;


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leuk! Ik heb heel vaak de namen van mijn OC's als username gehad.


    Caution first, always.

    Geweldige username! Hier moet ik echt geen seconde aan wennen, haha, het is zo vanzelfsprekend dat jij het bent (;

    Ik heb ooit de username 'Atrox' gehad, en dat was stiekem omdat een personage uit een van de eerste verhalen die ik heb afgerond ook zo heette :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Geweldige username! *O*
    Ik niet, maar ben sowieso heel moeilijk wat betreft usernames. Ik ben er altijd vrij snel op uitgekeken. Op deze trouwens ook, want het was puur voor Halloween,maar ik kan niets beters verzinnen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Leuk!
    Ik heb een shipnaam van een koppel uit mijn boek ooit gehad xD


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Super cool!

    En jap mijn vorige username, Devinsport, is de achternaam van het hoofdpersonage van mijn eerste afgeronde lange verhaal c:


    Happy Birthday my Potter!

    Haha, superleuk!

    Ik heb nu een tribuut naar twee van mijn personages als username :')


    Stenenlikker

    Nice! Handig dat ik je nu ook gewoon heel makkelijk kan herkennen (:

    Ik heb Aife gehad, is een naam die bedacht had voor een een verhaal waar ik wel aan begonnen ben maar nooit heb afgemaakt. Mocht je geïnteresseerd zijn:

    Ging over een Keltische jongen die zijn hele dorp heeft zien afgeslacht worden door de Romeinen. Sinds zijn dorp aan de rand van hey Romeinse rijk ligt, bewaakt hij sindsdien daar de grens. Wraak, eer en beetje romantiek (dit verhaal is bedacht toen ik veertien was, dusseh, niet een geweldig hoogstandje (;
    Aife is overigens het zusje van de hoofdpersonage.

    Misschien dat ik het ooit afmaakt, maar daar heb ik geen weet van. In ieder geval op het moment geen tijd.

    [ bericht aangepast op 13 nov 2016 - 20:22 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    I have been, and will always stay Laleah ! Zo ben ik lekker herkenbaar hihi gelukkig heb ik deze keer absoluut geen moeite om je te onthouden/herkennen xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.