• © Copyright xMirrorMan.



    3 groepen.
    3 concurrenten.
    op 1 terrein.


    De verhaallijn.

    Drie concurrerende danscrews zijn met drie grote bussen onderweg naar een groot oefenterrein in Amerika. Daar verblijven ze op een groot terrein waar ze niet alleen oefenen, maar ook genieten. Het is een oefenterrein om je trucs en danspassen te verbeteren of om juist nieuwe te leren. Op dat terrein staat ook een groot hotel waar iedereen overnacht en eet. Wat gaan de danscrews doen? Sluiten ze vriendschap met een andere crew? Ontstaan er liefdes? Ontdekken ze de geheimen van een aantal crew leden? Dat ligt allemaal in jullie handen.

    Crews:

    Shooters:
    - Ashleigh Heather Mayes • LovingStyles.
    - Marylinn Noah Carter • Rooba.
    - Siënna Belle Sadler• Crystallized.
    - Sven Micheal Morrison • MirrorManx.
    - Zachary David Meltsings• Burlington.
    Vol.

    Shakers:
    - Rossella Sofia Ravia • xMirrorMan.
    - Summer Melody Black • LikeAWeasley.
    - Liam Jayden Cox • xHaribo.
    - Jason Note • Squib.
    - Rafeal William Pearce • LovingStyles.
    Vol.

    Heartbeat:
    - Jacky Deanna Roberts • Password.
    - Jennifer Ashley Jenneth • Space.
    - Artemis Eliza Autumn Wood • Squib.
    - James Andrew Night • LikeAWeasley.
    - Benjamin Jacob Parker • xHaribo.
    Vol.

    Formulier:

    Danscrew: (Shooters, Shakers of Heartbeat)
    Naam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Foto mag.)
    Korte Levensbeschrijving: (Niet verplicht, maar wel handig.)
    Extra: (Niet verplicht.)

    Regels:

    ~ Maximaal 2 personage.
    ~ Als je een personage heb en je verandert je gebruikersnaam, moet je het even doorgeven.
    ~ Als je een personage heb en je bent voor een tijdje afwezig, moet je het melden (Anders gaat je personage weg).
    ~ Je personages mogen niet té perfect zijn.
    ~ Je bent een concurrent van de andere danscrews, dus ga niet meteen gezellig kletsen met iemand van een andere crew.
    ~ Je mag ruzie hebben met een personage, maar zorg dat je wel eerst toestemming hebt van diegene met wie je ruzie gaat maken of wilt maken.
    ~ Geen one-liners, het liefst meer dan 3 regels.

    © Copyright xMirrorMan.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 april 2012 - 13:04 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Kun je niet beter een jongen bij Heartbeat doen? dan is die meteen vol :$.
    Tis maar een voorstel hea. ;)


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Tuurlijk (:

    Danscrew: Shakers
    Naam: Jason Note
    Roepnaam/Bijnaam: Jason en door vrienden wordt hij vaak Jumper genoemd.
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Mannelijk
    Innerlijk: Jason is een en al energie en avontuurlijkheid. Alles wat verboden of gevaarlijk is trekt hem aan, iets wat hem vaak in problemen brengt. Verder is hij ontzettend nieuwschierig en ziet hij nooit ergens kwaad in. Zodra men tien minuten niet weet waar hij is gaan mensen naar hem opzoek omdat hij zich zo blond kan gedragen.
    Uiterlijk:


    Korte Levensbeschrijving: Jasons moeder overleed toen hij twee was en omdat zijn vader vaak op zakenreis was is hij gewend om vaak alleen te zijn. Vanaf zijn tiende was zijn vader soms drie maanden weg, Jason kreeg genoeg geld en de schoonmaakster kwam elke ochtend als hij op school hoorde te zitten maar net als elke tiener die niet wordt gecontroleerd had hij al snel de neiging om weg te blijven op school. Hij zag tientallen jongens en meisjes dansen in de dansschool tegenover hem en hij begon hun passen na te doen. De eigenares zag hoe getalenteerd hij is en begon hem mee te laten draaien in lessen waar hij snel een heel hoog niveau bereikte. Hij sloot zich op een gegeven moment aan bij de shakers.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:17 ]


    Remember to be ridiculous.

    Danscrew:
    Heartbeat.
    Naam:
    Benjamin Jacob Parker.
    Roepnaam/Bijnaam:
    Benjamin, Ben.
    Leeftijd:
    18 jaar.
    Geslacht:
    Mannelijk.
    Innerlijk:
    Ben is een beetje zoals iedereen. Blij, vrolijk, hyper, heeft zin in het leven. Soms kan hij nogal arrogant overkomen. Hij is ook niet makkelijk te krijgen op het vlak van liefde. Uit ervaring van zijn familie weet hij dat je je niet te rap moet overgeven. Hij geeft enorm veel voor vrienden en familie en natuurlijk het dansen. Zijn dansgroep zijn de beste vrienden die hij ooit heeft gehad en hij ooit zal hebben. Hij zal ze nooit laten vallen. Hij breekt ook bijna alle regels die er zijn. Voor hem is er maar 1 regel: Er zijn geen regels !
    Behalve bij het dansen dan.
    Uiterlijk:



    Hij heeft donkerbruine ogen en ook warrig bruin haar. Hij is ongeveer 1m87 en redelijk gespierd.
    Korte Levensbeschrijving:
    Ben heeft heel lang moeten wachten tot hij op dansles mocht. Hij heeft zijn lessen uiteindelijk zelf betaalt met 2 vakantiejobs. Nu heeft hij zelf les aan de kleine kinderen die dol op hem zijn.
    Extra:
    Hij is linkshandig en kan enorm goed met kleine kinderen werken. Hij doet het ook graag. Het liefste wat hij doet is wedstrijden.

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:03 ]

    Nog twee mensen :'D.
    Heartbeat zit nu vol.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik maak na het eten een jongen a.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    ik had Jason als shooter aangegeven? Het is zo oo goed maar ik vroeg het me gewoon af

    [ bericht aangepast op 25 maart 2012 - 19:12 ]


    Remember to be ridiculous.

    Squib schreef:
    ik had Jason als shooter aangegeven? Het is zo oo goed maar ik vroeg het me gewoon af


    [Ow, sorry foutje. Wil je het nog steeds of niet?]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    ik verander hem wel ff in een shaker, dan staat het in twee crews gelijk hoeveel er nog nodig is.


    Remember to be ridiculous.

    Gaan we beginnen ? *Hoop*

    Ehm, ik maak nog even mijn nederlands opdracht af en dan maak ik hem :'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik doe mijn best vandaag nog de rol te maken, maar ik vrees dat dat niet gaat lukken.
    Willen jullie eventueel wachten? :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Je kan ook later aankomen. :'D.
    Dat is geen probleem.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Heeft iemand nog een knappe jongens foto die ik kan gebruiken a. ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee, ik heb zelf ook moeten zoeken achter een foto --